Gry

Platforma testowa, metodologia i tabele ustawień

przeczytasz w 1 min.
 Procesor:
Intel Core i5 750 @3,7 GHz
 Płyta główna:
ASUS P7H57D-V EVO
 Pamięć RAM:
2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7
 Dysk twardy:
Samsung HD753LJ 750 GB
 Zasilacz:
CM Silent Pro 700 W

Karty graficzne

  • GTX 580
  • GTX 570
  • GTX 560
  • GTX 480
  • GTX 470
  • Asus GTX 460 (768 MB, GDDR5)
  • GTS 450
  • MSI GTX 260 (896 MB, DDR3)
  • MSI 8600 GT OC Edition (256 MB, DDR3)
  • Gigabyte HD 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6870 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5970 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5770 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5750 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6950 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6970 (2048 MB, GDDR5)

 Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64-bit PL (Ultimate) SP 1
  • DirectX 9.0c
  • NVIDIA 266.58
  • ATI Catalyst 11.2
  • Fraps 3.2.3

Procedura testowa

Miejscem do testów było jedno z pierwszych ciekawych miejsc w grze. Akcji na ekranie jest sporo, a świat wydaje się walić bohaterowi na głowę. Spore zamieszanie, liczne wybuchy i mnogość efektów cząsteczkowych dostatecznie obciążają karty graficzne. Liczba klatek osiągniętych w tej lokacji jest wymierna i odpowiada ilości osiąganej przez resztę czasu gry. Trasę w przypadku każdej karty pokonano dwukrotnie, wyniki obu pomiarów uśredniono