Gry

Testy wydajności, platforma testowa

przeczytasz w 1 min.

Tabela ustawień

 Maks.Niskie
RodzielczośćZależne od testuZależne od testu
Ogólna jakośćZaawansowaneZaawansowane
Poziom szczegółówWysokieNiskie
Jakość teksturWysokaNiska
Jakość cieniWysokaNiska
Jakość efektówWysokaNiska
Antyaliasing4x1x
Filtr Anizotropowy4x1x
Synchronizacja pio.WyłączoneWyłączone
HBAOWłączoneWyłączone


 

Platforma testowa

Procesor:
Intel Core i7 920 @ 4.0 GHz
Bloomfield, 45 nm

Płyta główna:
ASUS Rampage II Extreme, X58
Pamięć:
Kingston HyperX 3GB DDR3 1866MHz
Triple Channel
 Dysk twardy:
Seagate Barracuda 7200.10, 320GB
 Zasilacz:
OCZ 600MXSP 600W

Karty graficzne

 

  • ASUS Mars GTX285X2 (4096 MB, GDDR5)
  • Palit GTX275 (896 MB, GDDR3)
  • Gainward GTX260 (1792 MB, GDDR3)
  • Gainward GTS250 (512 MB, GDDR3)
  • ASUS EN9800GT (512 MB, GDDR3)
  • HIS 5970 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS 5870 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • Gigabyte HD 4850 (512 MB, GDDR3)
  • HIS 4550 (512 MB, GDDR3)

Vintage: brak wsparcia dla shaderów 4.0

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows 7 64bit PL
  • DirectX 10.1, 9.0C
  • nVidia: 196.21
  • ATI: Catalyst 10.2
  • Fraps 2.9.6

Procedura testowa

Test polegał na zbiegnięciu ścieżką widoczną na screenie na dół i krótkiej wymianie ognia z przeciwnikami. Jest to bardzo wymagająca lokacja, więc ilość kl./s jest relatywnie mała. W całej grze osiągana liczba klatek na sekundę jest znacznie większa. Testy zostały wykonane w trybie DirectX10.