Oprogramowanie

Platforma testowa, metodologia

przeczytasz w 1 min.
 Procesor:
Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz
 Płyta główna:
ASUS Rampage II Extreme
 Pamięć RAM:
Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz
 Chłodzenie:
Noctua NH-D14
 Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12
Zasilacz:
Chieftec CFT-620-A12S 620 W
Monitor:
NEC 2470WVX
Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced
 Karta graficzna:
Gigabyte GeForce GTX 470
Karta graficzna:
HIS Radeon 5850

 

Metodologia testowa

Crysis
Tryby:  1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.

  • Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.


CMR: Dirt 2
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.

  • Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.


Metro 2033
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 10.

  • Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.


STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1680x1050 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail. Środowisko testowe: DirectX 11.

  • Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.


Mafia II
Tryby: 1680x1050 AF x16. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX.

  • Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.