Gry

Ustawienia grafiki cz.3

przeczytasz w 1 min.

Effects: (Low, Medium, High) – pozwala regulować jakość efektów specjalnych w grze, np. chwilowe rozjaśnienie spowodowane błyskawicą podczas burzy. Efekty te zobrazowuje poniższy filmik:

Grass: (sterowane suwakiem) – dzięki tej opcji możemy określić ile trawy ma zostać wygenerowane w grze.

50%

Physx Effects: (włącz, wyłącz) – najciekawsza preferencja graficzna w Sacred 2. Odpowiada za efekty graficzne PhysX. Jej włączenie powoduje duży spadek wydajności (do 20fps), jednak efekty graficzne, jakie oferuje zapierają dech w piersi. O efektach PhysX przeczytasz w dalszej części tekstu, a jego działanie zobaczysz na filmiku.

Resolution: (zależne od monitora i karty graficznej) – ustawienia rozdzielczości ekranu.

Window mode: (włącz, wyłącz) – umożliwia włączenie gry w okienku windowsowym, lub na pełnym ekranie.

Anti-Aliasing: (Off, 2x, 4x) – wygładzanie krawędzi na obiektach. Powoduje, że krawędzie modeli są gładsze, ma jednak spory wpływ na wydajność.

UI Scaling: (włącz, wyłącz) – skalowanie interfejsu gracza do rozdzielczości ekranu.

V-Sync: (włącz, wyłącz) – synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.

Weather: (włącz, wyłącz) – pozwala włączyć, lub wyłączyć efekty pogodowe (prócz wiatru – za jego obecność odpowiedzialny jest PhysX).

Hardware Mousecursor: (włącz, wyłącz) – określa, czy kursor myszki ma mieć wygląd zaimplementowany przez twórców, czy standardowy windowsowy.

Gamma Correction: (sterowane suwakiem) – regulowanie jasności obrazu.