Sprzęt do gier

Dirt: Showdown, Far Cry 3, Max Payne 3

przeczytasz w 1 min.

Dirt: Showdown

Dirt Showdown

Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 149
129
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 119
95
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 115
101
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 109
96
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 109
96
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 102
88
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 83
71
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 134
117
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 85
69
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 78
68
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 74
64
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 70
62
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 70
62
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 51
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Bohater niniejszego artykułu oferował super płynny obraz, również w rozdzielczości 2560x1600. W najwyższym trybie mocnym rywalem okazał się Radeon 7970 GE, który generował o włos wyższą liczbę kl./s.

Far Cry 3

Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 69
45
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 67
49
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 64
52
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 62
51
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 62
51
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 57
43
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
45
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 61
44
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 59
42
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 44
39
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 42
38
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 42
38
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 37
31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 35
28
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Przepiękne widoki, ciekawa rozgrywka i mnóstwo terenu do zwiedzenia – to wszystko daje nam Far Cry 3. Stwarza jednak spore wyzwanie układom graficznym, co zresztą widać po powyższym zestawieniu. Nawet bez wygładzania krawędzi w rozdzielczości obrazu 2560x1600, drogie karty oferują animację na granicy płynności. Bohater artykułu pozwalał na dobrą rozgrywkę w trybie 1920x1080 i wypadał praktycznie tak samo, jak dużo droższy GeForce GTX Titan.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 90
68
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 86
69
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 85
56
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 83
60
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 82
55
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 82
55
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 73
47
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

GeForce GTX 690 4GB (915/1502) 85
63
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 77
53
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 69
45
GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 66
43
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 66
43
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 61
44
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
36
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Także max Payne 3 działał na nowym akceleratorze firmy Nvidia z odpowiednią prędkością. Nie było przeciwwskazań, aby grać w rozdzielczości 2560x1600. Wydajność stała na wysokim poziomie.