Na topie

Platforma testowa, metodyka

Autor:
Kamil Myzia

więcej artykułów ze strefy:
Karty graficzne

A A
 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i7 4770K 3,5@4,2 GHz

 Gigabyte GA-Z9-7X Gaming 7

Płyta główna:
Gigabyte GA-Z9-7X Gaming 7

 AMD Radeon Memory Performance 2x 4 GB

Pamięć RAM:
AMD Radeon Memory Performance 2x 4 GB

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12

Kingston HyperX 120 GB

Dysk:
Kingston HyperX 120 GB

Enermax Revolution 850 W

Zasilacz:
Enermax Revolution 850 W

 NEC 3090WQXi

Monitor:
NEC 3090WQXi

CoolerMaster 690 II Advanced

Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced

 

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows 7 64-bit
  • Program do mierzenia kl./s - Fraps
  • Asus GeForce GTX 760/770 DCUII OC - ForceWare 340.52 WHQL
  • Nvidia GeForce GTX 980 - ForceWare 344.07
  • ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! - ForceWare 344.07
  • Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X - Catalyst 14.7 beta
  • Sapphire Radoen R9 290 Tri-X - Catalyst 14.7 beta
  • Zotac GeForce GTX 780 Ti AMP! - ForceWare 340.52

 

Metodologia testowa:

3DMark
Tryb:

  • Fire Strike, 1920x1080 – Ogólny wynik

Battlefield 4

Tryby:

  • 1920x1080 MSAA x4, AF x16
  • 2560x1600 MSAA x4, AF x16

Maksymalny poziom detali graficznych. Środowisko testowe: DirectX 11.

Crysis 3
Tryby:

  • 1920x1080 SMAA 2TX, AFx16
  • 2560x1600 SMAA 2TX, AFx16

Maksymalne detale graficzne. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności polegał na liczeniu kl./s podczas przejścia z punktu A do punktu B.

Grid 2
Tryby:

  • 1920x1080 MSAA x4, AFx16
  • 2560x1600 MSAA x4, AFx16

Detale jakości grafiki: Ultra + SAO. Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiar wydajności był dokonywany na wyznaczonym odcinku trasy.

Max Payne 3
Tryby:

  • 1920x1080 AFx16
  • 2560x1600 AFx16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Metro: Last Light
Tryby:

  • 1920x1080 AF x16
  • 2560x1600 AF x16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Tomb Raider
Tryby:

  • 1920x1080 FXAA / AF x16
  • 2560x1600 FXAA / AF x16

Jednym z najbardziej obciążających miejsc dla kart graficznych jest las w czasie padającego deszczu. W takich warunkach notowaliśmy jedne z najniższych wartości wyświetlanych kl./s, stąd też obraliśmy je za miejsce testowe. Przechodziliśmy z punktu A, do punktu B.

Thief
Tryby:

  • 1920x1080 FXAA / AF x16
  • 2560x1600 FXAA / AF x16

Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.

Odsłon: 228363
Komentarze

140

Udostępnij
Psst... Chciałbyś przetestować naszą nową stronę? :)