Gry

Platforma testowa i metodyka

opublikowano przez Maciej Słaboszewski w dniu 2014-10-28
 Intel Core i7 2600k 3,4 GHz

Procesor:
Intel Core i5 3570K 3,4 @ 4,3 GHz (4C/4T)

 Asus P8P67 PRO

Płyta główna:
Asus P8P67 PRO

Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Karta graficzna:
Radeon R9 270X (1050/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 285 Dual-X OC (965/1400 MHz)

Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X

Karta graficzna:
Sapphire Radeon R9 290X Vapor-X (1030/1325 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 760 AMP! Edition (1176/1552 MHz)

ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition

Karta graficzna:
ZOTAC GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition (1102/1762 MHz)

 Crucial 2 x 4 GB 1600 MHz

Pamięć RAM:
Crucial 4 x 4 GB 1600 MHz

 Noctua NH-D14

Chłodzenie:
Noctua NH-D14

 Samsung 840 Pro 256 GB

Dysk SSD:
Samsung 840 Pro 256 GB

Seasonic Platinum-660 W

Zasilacz:
Seasonic Platinum-660 W

Sterowniki, system operacyjny:

  • Windows 7 64-bit
  • Catalyst 14.9.1 Beta
  • GeForce Game Ready 344.48 WHQL

Metodologia testowa:

Pod względem pomiarów wydajności Lords of The Fallen jest bardzo przewidywalne. W całej grze jest raptem kilka bardziej wymagających dla sprzętu miejsc. Z uwagi na ten fakt postanowiłem je pominąć. Zawsze staram się tak dobrać miejsce testowe, aby jak najlepiej oddawało warunki panujące w trakcie całej rozgrywki lub przez większą jej część. Do pomiarów wydajności użyłem czterech gotowych ustawień graficznych przygotowanych przez autorów gry. Warto odnotować, że Lord of The Fallen domyślnie ma włączoną synchronizację pionową (VSYNC) oraz blokadę kl/s do wartości 60. Ominięcie tego ograniczenia wymaga ręcznej edycji plików ini. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.