Na topie

Wydajność: wygładzanie krawędzi

Autor:
Kamil Myzia

więcej artykułów ze strefy:
Gry

A A

Wiemy już, że Metro: Last Light nie jest aż tak potwornie wymagająca, jak nas straszono przed premierą. Pora więc przedstawić wydajność z włączonym wygładzaniem krawędzi.

Metro: Last Light
1680x1050 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 57
50
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 56
47
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 50
44
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 48
41
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 26
23
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 27
23
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Uruchomienie gry w maksymalnych ustawieniach z wygładzaniem krawędzi SSAA x2 powoduje, iż jedynie na topowych kartach graficznych można mówić o jakimkolwiek graniu. W zupełności odpada zabawa w rozdzielczości 2560×1600, zaś usiłowanie przechodzenia kolejnych etapów w 1920×1080 często wymaga cierpliwości od gracza. Metro: Last Light musi działać ze średnią prędkością przynajmniej 50 kl./s i to bez gwałtownych, chwilowych spadków płynności – inaczje o prawdziwej zabawie i frajdzie z grania można raczej zapomnieć.

Metro: Last Light
1680x1050 - Wysokie, SSAA x2, AF x16

Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 68
59
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 67
57
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 51
45
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 40
35
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 33
29
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 25
22
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro: Last Light
1920x1080 - Wysokie, SSAA x2, AF x16

Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 59
51
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 58
46
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 44
37
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 34
31
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 28
25
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 22
18
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro: Last Light
2560x1600 - Wysokie, SSAA x2, AF x16

Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 32
28
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 31
27
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 23
20
Gigabyte HD 7850 OC 2GB (975/1200) 18
16
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) 14
12
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) 11
10
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Przejście na niższych stopień szczegółowości obrazu pozwala na całkiem przyzwoity komfort zabawy, o ile mamy akcelerator za przynajmniej 1500 zł.

Odsłon: 112244
Komentarze

70

Udostępnij