Gry

Podsumowanie. Optymalne karty graficzne

opublikowano przez Maciej Gan w dniu 2008-11-28

NFS Undercover zdecydowanie odbiega od poprzedniczek. Niestety, nie w pozytywnym znaczeniu tego słowa… Po pierwsze – optymalizacja. Najsilniejsza karta w teście – 4870X2 osiągnęła na najniższych ustawieniach ledwo ponad 70 klatek, co jest absurdem przy grafice, jaką oferuje gra. Fizyka – zapomnijcie o potrzebie balansowania gazem, nie wspominając już o uważaniu na zakrętach – tutaj liczy się tylko szybka jazda. Poziom trudności także stoi na niskim poziomie – gra nie stawia przed graczem praktycznie żadnego wyzwania.

Niestety, po świetnym Most Wanted, Underground 2, czy dobrym NFS Pro Street spodziewałem się czegoś znacznie lepszego. Najgorsze jest to, że ta odsłona nie dorasta nawet do pięt jej poprzedniczkom. Jest to przysłowiowy odgrzewany kotlet, który niestety nie smakuje za dobrze.
Na koniec jeszcze zestawienie kart w tabeli:

Jakość Max, AAx2, Anizo x4
1920x1200 nVidia GeForce 9800GTX+
Radeon HD 4350
1680x1050 nVidia GeForce 9600GT
Radeon HD 3870
1280x1024 nVidia GeForce 8800GT
Radeon HD 3850

Jakość Średnia, AAx2, Anizo x4
1920x1200 nVidia GeForce 9600GT
Radeon HD 3870
1680x1050 nVidia GeForce 8800GT
Radeon HD 3850
1280x1024 nVidia GeForce 8800GS
Radeon HD 3650

Jakość Najniższa, AAx2, Anizo x4
1920x1200 nVidia GeForce 8800GT
Radeon HD 3850
1680x1050 nVidia 8 GeForce 800GS
Radeon HD 3650
1280x1024 nVidia GeForce 8600GT
Radeon HD 3650

  Moja ocena:
  plusy:
muzyka, dźwięk
dużo pojazdów
nowe tryby wyścigów
 

minusy:
optymalizacja
niezbyt dopracowana grafika
powtarzające się trasy
niski poziom trudności
fizyka kuleje

Moja ocena:
Grywalność:
Grafika
Dźwięk:
Ogólna ocena:
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: do 120 zł
marketplace

Komentarze

95
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Nie wiem dlaczego w optymalnych kartach graficznych znalazły się GeForce przynajmniej do grafiki o najlepszej jakości:)
  • avatar
    1920x1200 nVidia GeForce 9800GTX+
    Radeon HD 4350

    Hehe :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Fajny artykuł ale chyba jest pomyłka w tabeli optymalnych kart bo do rozdziałki 1920x1200 Max AAx2 Anizo x4 jest Radeon HD 4350 (chyba miał być 4850), nie zaszkodziło by też przetestować na GF z serii 7xxx. Co do gry to nawet nie jest taka zła, da się fajnie pograć
  • avatar
    "Najmocniejsza karta nVidii w tym teście uzyskuje mniej niż 40 klatek, pokonał ją nawet Radeon 4850!"

    Przecież wyprzedza ją nawet niskobudżetowy 4670...
    Zaloguj się
  • avatar
    a zrzutow ekranowych porownujacych np. wygladzanie krawedzi to jeszcze mniejszych nie mozna bylo dac?
    Zaloguj się
  • avatar
    Wypowiem się na temat gry:
    Miasto świeci! Wygląda bardzo nieładnie.. może to sprawa gustu, mi oprawa graficzna wcale się nie podoba.
    Kolejnym minusem jest brak możliwości wyłączenia kontroli trakcji, ABSu.. zero frajdy z jeżdżenia.
    Walka z policją również nieteges.
    Jeśli szukasz gry rajdowej, tu jej nie znajdziesz. Po mału robi się z tego GTA. Szukasz "głupiej" gry dla zabicia czasu - możesz spróbować...
    Zaloguj się
  • avatar
    Nie żebym zauważył faworyzacje GeForc'ów Nic nie pisze o tym że Radeon HD4670 który kosztuje ok.360zł w zależności od modelu bije każdą grafikę NV (z tego testu) i to w pełnej rozdzielczości i na max detalach. Nie rozumiem intencji autora tego testu. A co do Gry to nie powiem żeby była dobra, bo jest po prostu średnia znowu nie ma prawdziwych ulicznych nielegalnych wyścigów i jakiejś przygody, nawet body kit jest ograniczony do kilku opcji i to prawie zawsze tych samych. Nie wiem czemu ale autorzy na chama chcą popsuć NFSa w którym zawsze uciekało się przed policją i ścigało na ulicach, robiło się coś złego czego normalny człowiek nie zrobił by w prawdziwym życiu i to ciągało do NFSa zawsze a teraz niema tego bo albo ścigamy się na zawodach (ProStreet) albo jesteśmy tajniakiem który likwiduje ulicznych kierowców (Undercover). Gdzie tu frajda??? Gdzie zabawa??? Ostatni dobry NFS to Underground 2 praktycznie same plusy bo grafa dobra grywalność genialna, trzeba poświęcić trochę czasu żeby przejść tryb kariery a następne czyli Most Wanted i Carbon były nawet fajne ale krótkie wystarczył niecały weekend żeby je przejść. Z Undercover'em jest tak samo chyba 5 dni go przechodziłem po max 3 godziny dziennie i nudne to było. Jeśli rozwój tej gry pójdzie dalej w tą stronę to będziemy za 3 - 4 wydania biegać policjantem i łapać przestępców, takie GTA tylko że policjantem z cenzurą na wszystko i w pizdu reklam będzie. Jak dla mnie to Średnia gra pod względem grywalności. szkoda :/
  • avatar
    Art OK ale ewidentnie widać że gra jest zoptymalizowana pod karty ATI ponieważ w każdym teście i w każdej rozdzielczości górę biorą karty AMD/ATI (Nawet HD 4670 jest szybszy w większości testów od GTX 260 który ogólnie rzecz biorąc jest kartą sporo wydajniejszą!!! I już samo to daje do myślenia!!!) :) Do tego dodać trzeba bardzo kiepską optymalizacje samej gry i mamy produkt który na tle podobnych ściganek np GRID czy DIRT niema raczej szans.Zresztą już od wersji ProStreet gra nie prezentuje nic nadzwyczajnego.Tu w wersji Undercover mamy niejako powrót do samych korzeni drugiej części NFS Underground II( która i tak była według wielu najlepszą częścią NFS).Pozdrawiam.
  • avatar
    1920x1200 nVidia GeForce 9600GT
    Radeon HD 3870
    1680x1050 nVidia GeForce 8800GT
    Radeon HD 3850

    Czy nikogo nie razi że GF 9600GT stoi w tabeli wyżej od 8800GT ? Przecież 8800GT=9800GT. Więc jak może byc 9600GT>8800GT ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Hmmm... no nie wiem może tak zostało napisane bo 9600GT jest nowszy itp. na pewno jest minimalnie wydajniejszy ale ta różnica nie jest odczuwalna. Po drugie jak by nie patrząc to każda grafika testowana tu nadaje się do grania w wysokiej rozdzielczości i to płynnie więc równie dobrze można w każdą rubrykę wpisać wszystkie 9 kart :)
    Jak dla mnie test mało daje użytkownikowi, można było sprawdzić karty Low-end np.HD3470 czy GF 8500GT albo czy można grać w tą grę na układach zintegrowanych np.HD3200 czy GF8200 i laptopach np. układy Intela, dało by to większe pojęcie o potrzebach gry.
  • avatar
    przepraszam, a czemu w testach nie uwzględniany jest geforce gtx 280 ? przeciez to najmocniejsza karta spod znaku NV
    Zaloguj się
  • avatar
    gra jest do kitu, a twórcy tak się chwalili nowymi rozwiązaniami w systemie sterowania. Silnik graficzny jest łudząco podobny do poprzednich części należałoby go wymienić a nie dopalać. I mam jedno życzenie niech gry będą lepiej optymalizowane, albo niech przynajmniej piszą na pudełku best play on ATI albo NVIDIA bo mam 8800GT gigabyte 512Mb i co taki brzydki NFS UC 42-53fps na 1280/1024 i max grafika a GRID 10x ładniejszy 90-130fps też na max
  • avatar
    Gra nie obsługuje karta graficznych AGP ????? Dobre! ja gram bez najmniejszego problemu na Ati Radeon X1950GT AGPx8 i na Oryginalnej grze na pudełku z tyłu nic nie ma w wymaganiach o braku możliwości grania na kartach AGP !! nawet napisali, że minimum to GF 6600 czyżby panowie z benchmark.pl posługiwali siĘ PIRATEM ???
  • avatar
    Przecież GF 9600 GT jest słabszą kartą od 8800 GT, po podkręceniu dorównuje. 9800 GT to jest praktycznie to samo co 8800 GT zmiana nazwy na wyższy numerek z powodow czysto marketingowych. Dlaczego więc w tabeli takie koszmarne przekłamania. Jak śmiesz w ten sposób testy robić. Pijany byłeś? Zmień to natychmiast. Co do radeonow sie nie wypowiadam ale wypadly tu dobrze względem GF
    Zaloguj się
  • avatar
    Co z tego że nowszy skoro 9600 GT ma 64 strumienie, 8800 GT i 9800 GT mają po 112. 9600 ma okrojony rdzeń i nawet mocno podkręcony nie dorównuje.
  • avatar
    Jak przeczytałem pierwsze wzmianki o tej grze to coś już od początku czułem, że gra będzie średnia. Widać przeczucie miałem dobre. GRID jest nadal królem samochodowych ścigałek!
  • avatar
    dlaczego nie ma testow geforca gtx 280 ??
  • avatar
    testy testami.. ale szkoda ze sama gra to MEGA kaszana....
    NFSy sie skonczyly a EA schodzi na psy... :)

    ale test fajny, podoba mi sie... niedlugo mnie czeka zmiana grafy.. czekam jak sie rozwinie sprawa physxow, jesli pol roku bedzie cisza, to chyba skusze sie na radka :)
  • avatar
    "NFS Undercover kryje w sobie 57 modeli aut (...) między innymi: Ford Shelby GT500, Ford Escort, Ferrari Enzo (!)

    Szukam i szukam, ale nijak nie widzę w nowym NFS Ferrari Enzo. Może autor artykułu podzielił by się z nami jakim cudem udała mu się ta sztuka?
  • avatar
    "Kartami nie oferującymi płynnej rozgrywki są 9600GT, 9600GSO oraz 9800GT". ... A jaka jest różnica miedzy 29 klatkami 9600 GT a 32fps 9800GTX+... ;)
  • avatar
    Dodalbym, ze samochody wygladaja tandetnie, a model jazdy jest tak marny, ze pogralem to "cos" mniej niz 5 min.
  • avatar
    NFS to badziewie z ładną grafiką bo fizyki nie ma praktycznie żadnej. Auto prowadzi się jakby jeździło po szynach. Podczas jazdy z gazem w podłodze autem praktycznie nie da się wpaść w poślizg przy gwałtownych skrętach. W zakręty 90 stopni wchodzi się z prędkością 120 mil/h i zero jakiegokolwiek poślizgu.

    `
  • avatar
    A mi tam sie podoba nawet! Taki konsolowy Burnout :D
  • avatar
    W wymaganiach sprzętowych jest błąd ponieważ pisze w minimalnych pisze ze karta musi posiadać Pixel Shader 3.0 ,a to nie prawda bo wystarczy 2.0 ,a 3.0 to powinno być w zalecanych.
  • avatar
    Ja mam NFS'a na Xboxa i gra mi sie elegancko , na poczatku gra byla srednia , ale po paru wyscigach gierka naprawde staje sie fajna i wciagajaca :)
  • avatar
    NFS 2SE to ostatni z serii nfs w ktory mozna bylo grac.
    Mialem nadzieje ze po pojawieniu sie Grida EA poczuje oddech konkurencji na plecach. W koncu codemasters pokazalo jak sie powinno robic gry wyscigowe (oraz jak je optymalizowac). Mialem nadzieje ze da to pionka z EA do myslenia i powiem szczerze wiazalem ogromne nadzieje z undercover... A tu taka lipa, EA od pewnego czasu wydaje takie szmiry, ze mam tylko jedno marzenie, aby zbankrutowali. Nie dziwie sie ludziom, ze nie kupuja oryginalnych gier, producenci juz nawet dem nie wydaja, zeby sie nie wydalo jaki shit tworza.
  • avatar
    Czyżby EA stworzyło kolejny bubel ?!

    szkoda, że nikt nie pamięta o posiadaczach kart takich jak np. 8600GT o kartach pokroju 7600GT nie wspominając :(

    może jakiś test troszkę tańszych i starszych konstrukcji - na zdjęciach ta gra wygląda tak jakby mogła śmigać na 7600GT - taki Most Wanted trochę zmieniony - niekoniecznie na lepsze - bo z tym rozmyciem i oślepieniem to chyba można zawrotów głowy dostać po jednym wyścigu, a po pijaku to chyba spaść ze stołka ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    Czesc.Hehe,dla mnie NFS skonczyl sie na Porsche...jak wiadomo EA to spora firma, wiec dzial "dziergajacy" nfs, podejzewam bedzie wypuszczal nowa kupke co kwartal:) "NFS Ultra Speed: ostatnia krew", moze "NFS: Ortalion City"...whatever.Jesli chodzi o karciochy, u kazdego roznie bywa. Jak to sie mowi "a,u mnie dziala", i zeczywiscie, ale kupa straszna:)Nie polecam subiektywnie mowiac.
  • avatar
    "Warto tutaj zwrócić uwagę na dopisek „PCIe” w wymaganiach – gra nie obsługuje kart AGP…"

    Akurat karty graficzne na AGP działają. Sam przeszedłem tą grę na 7600 GT na AGP.
    Zaloguj się
  • avatar
    Tak jak autor nadmienił jest to odgrzewany kotlet.
    Ten tytuł jest tak słaby, że wręcz niewarty zachodu.

    Osobiście pograłem 30 minut i w zupełności mi wystarczy.

    Non stop gaz do dechy i takie same misje a tuning już się znudził.

    TO JUŻ BYŁO.

    EA co roku zasypuje nas kolejnymi częściami FIFY, NBA, NHL, Tiger Woods, NGS itd.
    Powoli te odgrzewańce stają mi w gardle.

    A tak przy okazji to miałem (nie)szczęście testować tą grę na PS2. Mogę podsumować ją tylko jednym słowem PORAŻKA!!!!

    Samochody wyglądają jak pudełka, realistyka 0, misje do bani. Moja ocena 3/10.

    GAME OVER : Electronic Arts
  • avatar
    Co do jakości gry to o gustach się nie dyskutuje. Dla mnie NFS jest bardziej grywalny niż Grid bo jest łatwiejszy, ot ładna ścigałka by z pół godziny dziennie sobie popykać i cieszyć się zwycięstwem :) No ale czemu tak słabo wypadł na NV to ciekawe, generalnie NVidia ma pecha do ścigałek bo Grid też lepiej chodzi na ATI a silnik i producent przecież inny.
  • avatar
    No i widze, że po udanym powrocie do korzeni czyli rezygnacji z miasta, które jest dobrą zabawą przez jakieś 15% kariery a później udręką (mam nadzieje że jest możliwość bezpośrednich skoków do wyścigów) oraz po w miarę ciekawym modelu prowadzenia pojazdu jak i dobrym wyglądzie grafiki, a także dobrej optymalizacji kodu w nfs pro street twórcy postanowili zkaszanić kolejną wersję nfsa. Jak dla mnie pro street jest pierwszym godnym następcą nfs porshe i pewnie dosyć długo pozostanie na tej pozycji skoro twórcy wracają do zabawy w jazdę bez hamowania w sztucznym mieście, w którym wszystkie inne auta, poza uczesniczącymi w wyścigu, wyglądają jak tanie plastikowe zabawki ze sklepu dla dzieci do lat 3.
    Zaloguj się
  • avatar
    AmD64x2, 2 Giga ram, GF 7600GS (256 MB DDR2) Rozdzielczość 1140 x900 i wszystko na max - poza AA - ustawione na 2 i uszkodzeniami samochodu - niskie.
    I gra chodzi prawie znakomicie. Prawie, bo czasami na długich wyścigach ekran zrobi stop, doczyta tekstury i gra idzie dalej - mi to się nawet podoba, bo wyścigi są nudne i 2,3 sekundy relaksu jak znalazł. Natomiast płynność bez zastrzeżeń.
    Gra pożyczona (miałam obawy ją kupić) u właściciela na GF 8500GT (256 MB DDR3) przycinek nie ma.
    Także nie wiem, gra oryginalna, jedynie ściągnięty pliczek poprawiający grafikę - acz różnicy to ja nie widzę - może szybkość ???
    Także nie przesadzajmy z wymaganiami.
    Co do gry - lubię wirtualnie poszaleć (bez konsekwencji typu stłuczka) ale gra dla mnie to porażka niestety.
    Jest sporo lepszych, mimo, że starszych tytułów...
    NFS nigdy nie był symulatorem, ale jeśli otacza mnie 6,8 radiowozów - każdy powiedzmy cięższy o 500 kg (przekładając to na realne wagi) od mojego autka i jestem w stanie się rozepchnąć i uciec to już nawet nie jest zabawne.
    Kierownica do tego zbędny luksus - 160 km/h ciasny zakręt, koła skręcone na max - tak działa strzałka na klawiaturze i jadę jak wcielenie marzeń Kubicy....
    Zaloguj się
  • avatar
    Grafika wygląda kiepsko, skoro samochody mają być kwadratowe to nawet nie będę sprawdzać w grze ;P i te drzewka jak z gothica 1.
    Jak widać producenci gier nie optymalizują gier, bo poco skoro wychodzą szybsze karty. Ta gra równie dobrzez mogłaby działać na starszych z dx9c.
  • avatar
    Mnie już Pro street nie przypadł do gustu a co dopiero nowy NFS. Moje ulubione części to NFS Porsche i NFS MW
  • avatar
    Przeszedłem grę w 18h - 100% gry. Modele samochodów bardziej podobały mi się w Colin McRae 2.0. Grafika nie powala nawet na najwyższych - zbędne rozmazywanie i to świecenie. Jedną tylko zaletą było to że gra się nie ścinała (tylko czasami) a grałem na laptopie Acer Aspire 1800(P4 3.2GHz, 512 RAM i Radeon Mobility X600) oczywiście grałem na minimum. Zmiana rozdzielczości na niższą nie wiele dawała więc na max 1440x900. Najfajniejsze doznanie z gry gdy na widoku bez auta przekraczało się 250km/h a przy 429km/h Bugatti Veyron uczucie prędkości było niesamowite. Ogólnie gra łatwa i szybka. Ocena 6/10.
  • avatar
    Chciałem kupić tą grę ale po przeczytaniu artykułu się odechciewa. Pewnie na 8800gtx nie bedzie można sobie pograć swobodnie na medium. Tak jak ktoś wyżej napisał - Pro Street narazie pozostaje faworytem - na G25 gra się całkiem przyzwoicie. Undercover bedzie hitem na konsole... Pctowcy (jak ja) nie będą zadowoleni a to jeszcze bardziej oddala EA od produkcji na tą platformę...
  • avatar
    do wszystkich ktorzy chca nabyc ta gre
    posiadam sprzet niemalze identyczny jak ten uzyty do testow tylko ram mam 1066 grafika to 4870 od saphire gram na rozdzielczosci 1440x900 i nie wazne jakie bym ustawil detale nie wazne czy wlacze aa i analiz to gra zawsze tak samo zarywa poprostu na zadnych ustawieniach nie jest plynna
    co do samej gry to grafika jest poprostu tandetna poziom trudnosci zaden poscigi z policja to jakis zart a prowadzenie samochodu no cuz jesli mozna wejsc przy predkosci dochodzacej 300km/h w zakret pod katem prostym to chyba nie ma co kometowac plusem jest to ze mozna robic ruzne triki typu obrut o 360 czy szybki nawrut bez utraty predkosci reczny tez fajnie chodzi
    plus tez za nowe tryby wyzwan
    mimo tych kilku plsow gra apsolutnie nie jest warta tych 120 zl nie wycenil bym jej nawet na 50zl sciagac tesz sie nei oplaca szkoda czasu i kasy na prad ktory zabierze komp podczas sciagania
  • avatar
    Mam-przeszedlem-wywalilem - oto cala recenzja :D
    moje 8600GT w 1440x900 nie dalo rady z plynna nimacja:
    detale wszystko max oprocz aa 15fps -czasem wiecej lub mniej po podkreceniu do granic mozliwosci max 5 fps wiecej na min max 30 klatek wiecej nie zobaczylem:D zmniana rozdzielaczosic na 640 nic nie dala :O - GRA JEDNYM SLOWEM ""ZAL""!! Taki bezsensowny mix MW-policja CARBONA - tuning chodz nie dorasta do piet. bezsensownie latwa tylko co mi sie podoba to wchodzenie w zakret przy prawie 400 :xD ZERO FIZYKI I REALIZMU !!
  • avatar
    To wy chyba macie coś z kompem nie tak , bo u mnie na Ati 4850 (stery 8.7) i P2D 7300 gra chodzi idealnie na max detalach !
    Rozdzielczość 1440x900
    Gra fajna a doszukiwanie się akurat w tej grze jakiejś symulacji czy realizmu to głupota bo ta gra ma dostarczać rozrywki i tyle.
  • avatar
    niepomysleli o uzytkowinkach CRT niemoge ustawic taktowania monitora na 100Hz a w windzie mam
  • avatar
    Jak dla mnie NFS umarł w butach:P
  • avatar
    A moim zdaniem najlepsze (tzn. najbardziej przystępne) były obie części NFS UG. Były maksymalnie proste i maksymalnie grywalne. A teraz to już jakieś takie te NFS'y coraz bardziej udziwniać chcą na siłę. Ehhh....
  • avatar
    Undercover jest fajną grą to przyznam. Lecz bardziej mnie ciągnie do NFS Underground :)
  • avatar
    Witam gra ok pod względem muzyki która pasuje do fabuły to chyba wszystko no może prócz ilości tras jest ich sporo dla mnie gra jest stanowczo za łatwa i BRAKUJE EFEKTÓW POGODOWYCH gdzie deszcz, gdzie grzmoty, zachmurzenie grafika statyczna nic się nie rusza prócz samochodów EA odwaliła kitę po raz kolejny
  • avatar
    NFS Undercover. Co to do cholery w ogóle jest? Model jazdy (właściwie jego brak) przypomina mi ten ze strzelanki TTP "Overdose". Zachowanie samochodu w zakrętach to jest po prostu śmiech na sali. Im sie chyba coś pomyliło, bo na pewno nie jest to model jazdy z gry wyścigowej (nawet zręcznościówki). Do tego po raz kolejny krótka fabuła i mało wyścigów. Przejście fabuły zajęło mi 16 godzin, a jest pewien że przechodząc każdy wyścig za pierwszym razem i nie jeżdżąc po mieście można by było to zrobić w 10 godzin.

    EA miało fajny pomysł na fabułę, jednak te kilka wpadek spowodowało, że NFS znowu zaliczył lekki poślizg (bynajmniej nie drift). Rzeczą którą mnie dziwi jest fakt, że zrobili naprawdę duży świat, a mimo pracy który w niego włożyli zainstalowali w nim tak mało wyścigów. Gra źle współpracowała z analogami na moim padzie. Lekko wychyliłem joy-a, a pojazd już był na ścianie - chociaż to raczej jest wina zastosowania tego zje***** systemu prowadzenia.

    Użytkowniku benchmaka - jeśli chcesz wydać na to coś 120PLN (lub dwa razy tyle na wersję konsolową) to lepiej kup dziewczynie kwiaty, zaproś ją do kina, a potem pójdźcie do niej, bo zajmie Ci to tyle czasu co przejście Undercover, ale na pewno będzie milej.
    Zaloguj się
  • avatar
    U mnie w 1024x768 aax6 i wszystko na max, bez cieni które wyglądają gra się nawet przyjemnie ^^ fps 20-32! karta to 8600GTS xD NFS Most Wanted rządzi! pozdro!
  • avatar
    Cienie, które wyglądają okropnie xD poprawka!
  • avatar
    Ta gra to tragedia. Posiadam leciwe ale zacne C2d e6300 podkręcone do 2,6 GHZ, 4 GB ram oraz 4850 Gigabyte i gra na najnizszych detalach tnie na Vista x64. Myślałem ze to sterowniki albo system , jednak włączylem dobrego GRID'a. Rozdzielczosc 1920x1200, Wszystkie możliwe detale, wszystko pieknie i ponad 50 fps zawsze.Juz nie tylko chodzi o ptymalizacje, ale ta gra jest bez cienia polotu.
    Zaloguj się
  • avatar
    Gram w Undercovera na XBOX360 i muszę stwierdzić, że na konsolę gra wygląda zupełnie inaczej. Jest przede wszystkim o niebo ładniejsza i bardziej dopracowana
    Zaloguj się
  • avatar
    Dlaczego w teście nie ma uwzgędnionej karty GTX 280 i karty
    9800 GX2?
  • avatar
    Dodam tylko że jeśli komuś na dobry sprzęcie tnie to znaczy że nie gra w orginała i ściągnął wersję pirata zepsutą która tnie.
    W siecie jest też wpis do rejestru który odblokowauje pare efektów wtym padający deszcz.
    Zaloguj się
  • avatar
    Zobaczyłem takiego gramatycznego potworka: 'W NFS Undercover wcielamy się w policjanta mającego za zadanie zaprzestać ulicznym wyścigom w mieście.' i odechciało mi się czytać. Poprawcie to.
  • avatar
    Gra do ambitnych z pewnością nie należy ale moja żona ma za to mega frajde kiedy może bezkarnie trzymać gaz wciśnięty do dechy, rozbijać się prawie o wszystko a i tak wygrywać wyścigi. Gra typowo zręcznościowa w którą gramy tak od nie chcenia, żeby się zrelaksować.

    Co do testu kart graficznych oraz jego wyniku to widać jak na dłoni że jeśli tylko zabraknie gier zoptymalizowanych pod Nvidie to Radeony zaczynają rozwijać skrzydła.

    Czyżby autor testu w życiu realnym posiadał Forda Escorta ? ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    dla mnie tez wielkie rozczarownie, a mialem spore oczekiwanie po swietnym ( dla odmiany dla mnie ) pro-street.
    tu poprostu zalosc.kompromitujacy model jazdy.kosmiczna predkosc w winkiel 90 i tylko opony popiszacza.koszmarna optymalizacja. na E8500,4GB RAM 1066,GTX280 poczatkowo mialem 20FPS i mniej :( dopiero ustawienia wszystkiego na max z poziomu nVidia Control Panel sprawilo ze gra zaczela wygladac i dostala "plynnosci" - ok 30-40FPS z przeciwnikami na plecach, 60FPS w tunelu np. jak obok nie ma przeciwnikow.
    GRID to cudo graficzne przy Undercover.choc model jazdy z pro-street rzadzi dla mnie osobiscie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Faktycznie... Gra JEST SZPETNA jak diabli. Chyba wygląda gorzej niż NF Underground z 2005r. Zdecydowanie szkoda kasy - ta seria zaczyna schodzić na psy, zwłaszcza, że producent chciał sobie zapewnić stały dochód co roku (w okolicach grudnia)wypuszczając wciąż ten sam kotlet (z żylastego woła jak widać)...
  • avatar
    Hmmm... mam X2 5600+, 4GB RAM 667 MHZ, R 4870 Powercolor Zerotherm i na max ustawieniach pod Vista mam srednio 22-24 FPS. wtf?
  • avatar
    Same "epitety przychodzą mi do głowy jak widzę tą grę... lipa, kupa, kaszana... Jest to straszny gniot. Fizyka... czemu EA nie wyciąga żadnych wniosków. GRID rulez. Powinni połączyć NFSU2 z silnikiem fizycznym z GRID/DIRT (bo to to samo). To był by hit. I jeszcze do tego dodać drift z grida... aczkolwiek mógł by być bardziej grywalny. A i jeszcze trzeba wspomnieć o możliwościach samochodów... faworyzowanie osiągów względem firm. Znowu C6 jest szybsze i lepiej się prowadzi niż większość samochodów.
    Ale muzyka jest bardzo dobra. Zauważyłem pewną tendencję co do muzyki. Co drugie wydanie NFS ma fajne kawałki. NFSU muza super, NFSU2 kiepskawa, MW znowu super... itd ale po MW już się popsuło.
    Szacunek dla Codemasters. Już za czasów RaceDriverów i colinów fizyka była super. Czekam z niecierpliwością na DIRT2
  • avatar
    Jako wielki fan gier samochodowych jestem rozczarowany kolejnymi odsłonami Need For Speed. Obecny Need For Speed Undercover jest to przerost formy nad treścią.Zastanawiam się czy ludzie z EA mają mózgi,oczy i uszy i potrafią czytać i słuchać ludzi (graczy)?? Obecnie seria NFS dla mnie zakończyła się na Underground 2.Bardzo nie podoba mi się wprowadzenie ekskluzywnych i drogich samochodów a później ich tuningowanie. Tyle tego jest że prawdopodobnie obecnie nie miał bym problemu z ujeżdżaniem porsche carrera GT bądź McLarena w świecie rzeczywistym.W tej całej grze powinno chodzi o pewien element tajemniczości, magicznej otoczki jaka istnieje w świecie tuningu.Nie tylko piękne błyszczące najnowsze modele bardzo drogich samochodów. Właśnie najlepsza zabawa była tuningując Honde Civic lub Nissana 240sx.Coś co niektórzy mają na parkingu przed domem. Samochody które są kultowe i te które są stworzone do tuningu.Magia i tajemnica która powinna się tworzyć na światłach kiedy obok staje niby zwykłe Mitsubishi Colt a kierowca robi lekką przygazówkę, dźwięk który słyszymy zaskakuje nas i zastanawiamy się,co on tam ma i czy zdołam go pokonać.Kto w nocy w Warszawie miał okazję sobie pojeździć lub w Olsztynie usłyszeć o night riders wie o co chodzi. I na samym końcu fizyka jazdy,kurde zdawało mi się że era Arcade już się zakończyła.Chociaż mega 100% symulator to jest dla profesionalistów i taki tryb zamiast zapewniać zabawę to zniechęca.Ale wybór każdy podejmuje sam,tego NFS-a nie chce.
    Zaloguj się
  • avatar
    Bardzo fajna recenzja :) Co do gry to jak już było wcześniej pisane - odgrzewany kotlet :/
  • avatar
    Artykuł ciekawy , gra fajana , przypomina mi Hot Pursuit 2 - to jest fajne :) nie ma żadnych cudów, mega tuningów i innych pierdół które przecza idei NFS - to właśnie jest bardzo fajne natomiast przesadzili z efektami świata - no kurcze, wszystko owszem w najwyższych detalach wyglada bardzo ładnie ale kiedy jedziemy dość szybko lub ogólnie bierzemy udział w wyścigach itd ... kurcze wszystko podczas jazdy strasznie się rozmazuje - do tego stopnia że nie widać drogi - dobrze się gra przy całkowicie wyłaczonych efektach świata oraz całkowicie wyłączonym dymie gdyz on tez bardzo utrudnia wyścig - przy zadymie też nie widać drogi. Apropo testu kart - grałem w tą gre na 8500 GT i nie narzekam na jakiekolwiek zacięcie gry przy wysokich detalach :)
  • avatar
    szkoda ze wykorzystuje tylko 1 wątek procesora:(
  • avatar
    a jak jest z crossfire???? czy obsługuje dwie karty graficzne???