• benchmark.pl
  • Gry
  • Optymalne karty graficzne do Batman: Arkham Asylum. PhysX, porównanie wersji PC, X360 i PS3
Gry

Optymalne karty graficzne do Batman: Arkham Asylum. PhysX, porównanie wersji PC, X360 i PS3

opublikowano przez redakcja w dniu 2009-09-25

Czy popularny superbohater występuje w równie super grze? Jak najbardziej! Najnowszy Batman to prawdziwy hit i spodoba się nawet zagorzałym fanom człowieka-nietoperza.

 

 
Wymagania
wiekowe:
16+
Producent: Rocksteady Studios
Wydawca: Eidos Interactive
Warner Bros. Interactive Entertainment
Dystrybutor PL: Cenega
Gatunek: przygodowa gra akcji
Tryb Gry: single
Cena 90 zł (PC)
215 zł (X360)
215 zł (PS3)
Premiera: 18 września 2009
Premiera w Polsce: 18 września 2009

 » Pobierz wersję demo (2,1 GB)

Złą passę postaci komiksowych w grach przerwał całkiem udany X-Men Origins: Wolverine, który pomimo niezbyt lotnej historii i stosunkowo prostej rozgrywki odniósł spory sukces komercyjny. Stało się tak dzięki dobrze przygotowanym lokacjom, świetnej oprawie graficznej i dużej dawce grywalności. Teraz przyszedł czas na Batman: Arkham Asylum - grę, która z powodzeniem może kandydować do miana gry roku!

Czy najnowsza odsłona Batmana naprawdę jest aż tak dobra? Nawet więcej – jest niemalże doskonała. Udowodnienie tego jednak nie będzie proste. Nie możemy zdradzić bowiem zbyt wielu szczegółów, nie psując jednocześnie przyjemności z samodzielnego odkrywania zawiłości fabuły i wielu nowoczesnych rozwiązań w - zdawałoby się - przestarzałym już systemie rozgrywki. Postaramy się więc przybliżyć grę w taki sposób, aby nie zepsuć wam zabawy, a jednocześnie przekonać wszystkich niedowiarków, z jak dobrą produkcją mamy do czynienia.

Historia opowiadana przez Batman: Arkham Asylum rozpoczyna się w momencie, gdy po nieudanym zamachu na burmistrza Gotham City Joker zostaje ujęty przez człowieka-nietoperza, który eskortuje go do szpitala psychiatrycznego na wyspie Arkham. Po dotarciu na miejsce naczelnik szpitala poleca odprowadzenie Jokera pod strażą do celi. Niecodzienne zachowanie Jokera, który tym razem nie dość, że dał się bardzo szybko schwytać, to jeszcze nie stawiał oporu w trakcie "transportu", wzbudziło u Batmana spore podejrzenia.

Cała sprawa śmierdziała tym bardziej, że do tego samego więzienia przeniesieni zostali właśnie żołnierze Jokera, wcześniej osadzeni w zakładzie Blackgate. Dziwnym zbiegiem okoliczności można nazwać fakt, iż mniej więcej w tym samym czasie, w którym nastąpił atak na burmistrza, Blackgate stanęło w płomieniach. Jak się potem okazało, nic tu nie było dziełem przypadku. I tak oto Joker zaczął wprowadzać w życie swój misterny plan zniszczenia Batmana. Wykorzystał pierwszą nadarzającą się okazję na ucieczkę i przejęcie władzy w Arkham Asylum, odcinając je od świata. W tym momencie role się odwróciły i Batman z łowcy stał się zwierzyną (no, może nie do końca). Czy jednak zniszczenie człowieka-nietoperza jest prawdziwym celem chorego planu Jokera? A może kryje się za tym coś więcej?

 
mini-recenzje użytkowników:

• Batman: Arkham Asylum - recenzja czytelnika pranky