Gry

Grafika: Render Quality, View Distance, Detail Distance

przeczytasz w 1 min.

Render Quality: (Low, Medium, High, Very High, Highest) – jakość renderingu, odpowiada za to, czy cienie są gładkie, czy postrzępione, za to, czy uświadczymy HDR na ekranie, za jakość modeli, gry światła i cieni.

Low

 
Medium

 
High

 
Very High

 
Highest

 
Low

 
Medium

 
High

 
Very High

 
Highest

View Distance: (1-100) – zasięg widoku

Wartość 1

 
Wartość 50

 
Wartość 100

 
Wartość 1

 
Wartość 50

 
Wartość 100

Detail Distance: (0-100) – opcja podobna do tej powyżej, z tymże dotyczy zasięgu widoku detail – np. antena na wieżowcu znajdującym się wyspę dalej;) Ustawienie to ma także duży wpływ na zasięg światła.

Wartość 1

 
Wartość 50

 
Wartość 100


 
Wartość 1

 
Wartość 50

 
Wartość 100