Gry

Platforma testowa i ustawienia

przeczytasz w 1 min.


Platforma testowa

 Procesor:
Intel Core i7 965 @3,7 GHz
 Płyta główna:
MSI X58 Platinum
 Pamięć RAM:
2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7
 Dysk twardy:
Samsung HD753LJ 750 GB
 Zasilacz:
CM Silent Pro 700 W

Karty graficzne

  • Gigabyte GTX 285 (1024 MB, GDDR3)
  • Twintech GTX 260 (896 MB, DDR3)
  • Gigabyte GTS 250 (1024 MB, GDDR3)
  • Gigabyte 9600 GT Zalman (512 MB, DDR3)
  • Asus 8400 GS (512 MB, GDDR2)
  • HIS HD 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • HD 5770 (1024 MB, GDDR5)
  • Gigabyte HD 4870 (1024 MB, GDDR5)
  • Asus HD 4670 (512 MB, DDR3)

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64-bit ENG (Enterprise Trial)
  • DirectX 10
  • NVIDIA 197.45
  • ATI Catalyst 10.4
  • Fraps 3.1.0

Jeszcze przed udostępnieniem wersji beta StarCrafta II sporo osób obawiało się, że kontynuacja hitu sprzed lat będzie wymagała naprawdę porządnego peceta. Pojawiały się głosy, że duże wymagania mogą zupełnie przyćmić grywalność, nawet jeśli ta będzie na bardzo wysokim poziomie.

Procedura testowa polegała na zmierzeniu średniej ilości FPS (klatki na sekundę) podczas dużej bitwy, stworzonej w edytorze dołączonym do StarCrafta II. Wprawdzie nie zostały użyte żadne dodatkowe elementy otoczenia, jednak liczba jednostek wyświetlanych na ekranie w trakcie walki w dostatecznym stopniu obciążała układ graficzny. Podczas samej gry możecie spodziewać się nieznacznie większej ilości klatek, niż tej, którą widzicie na wykresach.

Jako że na pewno chcielibyście obejrzeć sekwencję testową, zapraszamy do odtworzenia pliku wideo poniżej.

Tabele ustawień

 MaksymalneŚrednieMinimalne
Texture qualityUltraMediumLow
Graphics quality (ogółem)UltraMediumLow
Post-ProcessingUltraMediumLow
ReflectionsOnOffOff
EffectsUltraMediumLow
ShadersUltraMediumLow
LightingUltraLowLow
ShadowsUltraMediumLow
TerrainUltraMediumLow
PhysicsUltraLowOff
ModelsHighHighLow
Unit portraits3D2D2D
MoviesHighLowLow