Gry

Rozdzielczość 2560x1600

przeczytasz w 1 min.

Tomb Raider
2560x1600 - Wysokie, FXAA

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 54
44
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 52
39
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 40
32
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 35
27
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

Tomb Raider
2560x1600 - Wysokie, FXAA, TressFX

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 44
36
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 41
32
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 27
19
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 23
17
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Przechodzimy do maksymalnego trybu wyświetlania obrazu, na jaki pozwalał nasz 30-calowy monitor. Rozdzielczość 2560x1600 sprawia, że pod względem graficznym najnowszy Tomb Raider wygląda wspaniale. Wszelkie szczegóły, obiekty, krajobrazy wyglądają bardzo szczegółowo. Szkoda, że tak wysokim kosztem. W zasadzie jedynym grywalnym profilem graficznym były ustawienia „Wysokie” i to pod warunkiem, że w naszym pececie siedzi wysoko podkręcony GeForce GTX 680, albo Radeon 7970.

Tomb Raider
2560x1600 - Ultimate, FXAA

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 38
30
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 35
27
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 25
16
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 25
17
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

Tomb Raider
2560x1600 - Ultimate, FXAA, TressFX

Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) 32
27
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) 29
24
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) 21
16
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) 20
15
  średnia liczba klatek/s
minimalna liczba klatek/s

 

Tak wyśrubowane ustawienia graficzne w Tomb Raiderze okazały się zbyt dużym wyzwaniem dla wszystkich ujętych w teście kart graficznych. Choć grafika wygląda przepięknie, to jednak grać się tak naprawdę nie da. Notowaliśmy zbyt duże spadki kl./s. Zapewne dopiero instalacja karty GeForce GTX Titan może przynieść akceptowalną do komfortowej zabawy liczbę kl./s.