Avatar użytkownika

A113_

data dołączenia:

Moje komentarze (3)

    • Avatar użytkownika A113_
      A113_
      "Jednak nie zostaną nim objęte internetowe wydania gazet, w których znajduje się miejsce na umieszczanie komentarzy. Wówczas taka funkcja jest jedynie poboczna, a główna usługa to publikowanie wiadomości."
      A w przypadku e-commerce, czyli sklepów taka funkcjonalność jest główna, komentarze są treścią samą w sobie?
      Chcieli dowalić sklepom i społecznościówkom, a pominąć gazety.
      Niestety znowu jedni idioci wyprodukowali bełkot, który inni idioci będą analizować i interpretować.
      Armia bezużytecznych bezmózgów wykładających się na elementarnej logice.
      2
      • Avatar użytkownika A113_
        A113_
        Trochę nie tak. Generalnie, nie o przekonanie drugiej strony czy wpływ na rynek w Web 2.0 chodzi. Niemniej, pewne tematy wzbudzają emocje (co odkrywcze nie jest). W większości, ludzie grający na stacjonarkach (pc), są ludźmi grającymi od dość długiego czasu, ergo pamiętającymi czasy gdy gracz (jakikolwiek wtedy) = hardkorowy gracz (teraz). Konsole, z racji swojego "biznesowego modelu" przyciągnęły przygodnych graczy (casuals), którzy najchętniej kolejny level Lego-Cośtam przejdą w 15 minut ze swoim 8-letnim dzieckiem zanim matka zawoła na obiad. W oczach ludzi, którzy kiedyś organizowali lan-parties, spędzali 12 godzin po szkole na graniu, a teraz 6 godzin dziennie po pracy / całe weekendy na ulubionym mmorpg ("nie-dla-casuali") tacy ludzie psują rynek i mają ich w pełnej pogardzie. Tak jak konsole. Więc jedą po konsolach ile wlezie. W tej chwili punktem zaczepienia jest grafika. Ten sam "model biznesowy" powoduje, że konsole jedynie do roku od swojego wypuszczenia będą przebijać inne konstrukcje. Pauperyzacja rynku, ot co.

        P.S. "niewyczerpywalne" lub "niewyczerpane".
        1
        • Avatar użytkownika A113_
          A113_
          W sumie to cały czas czekam, aż zrobią porównanie gry która nie byłaby tworzona, za przeproszeniem, równolegle (XNA, build dla PC, build dla X360), ale najpierw była wersja na PC (z DX11, DirectCompute, z pełnym wykorzystaniem wodotrysków w postaci shaderów, przepustowości, dodatkowych techonologii), a potem zrobiony port na konsole. Żałość i nędza , mocium panie.
          1