Na topie

  • benchmark_user
  • dołączył do serwisu: 2009.01.17
  • wiek: nieznany

adamusik83

Artykuły i newsy Komentarze

Ostatnie komentarze użytkownika

Pokaż wybranego producenta

Pokaż w wybranej kategorii

  • Jak instalować starsze oprogramowanie w systemie Windows 8

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 12     Opublikowano: 2012-11-06 16:20

      znowu popelnilem ten blad -- WSZEDLEM NA BENCHMARK.PL



      a teraz wyjde obiecam sobie ze nigdy tu juz nie wejde..

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    24

  • Samsung Galaxy S3 - test, opinie

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 2     Opublikowano: 2012-06-22 20:54

      a dlatego ze kupiles miesiac temu jakies inne padlo i nie poczekales na s3 to teraz probujesz wszystkim wmowic ze s3 to lipa! haha zazdrosnik. predzej czy pozniej zmienisz na s3. PS s-voice jedna z najlepszych funkcji w telefonie..no chyba ze nie umiesz po angielsku mowic. to sorki

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    207

  • Samsung Galaxy S3 - test, opinie

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 3     Opublikowano: 2012-06-22 20:51

      zamieniłem iphona4 na GALAXY S3... 100% satysfakcji.. moj sony aparat cyfrowy 12Mbpx nie robi tak dobrych zdjec..mp3 creativa nie gra tak ladnie, i netbook na intel atom nie odtwarza tak plynnie filmów z You Tube ! masakra teraz mam w kieszeni te 3 w jednym... za darmo na kontrakcie za 34 funty na miech z three uk !! cyrk! unlimited data!

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    207

  • Battlefield 3: patch i premiera Back to Karkland

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-12-08 12:34

      Popsuli mi gre tym patchem !! celownik IRV juz nie dziala w dzien.. koniec mojego campienia :( musze sie nauczyc wykrywac wrogow od nowa zwyklym scopem 3.4x, moj G36C zrobil sie nudny.. pora zmienic inzyniera na snipera.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    51

  • Call of Duty: Modern Warfare 3: gra wysoko oceniana

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: -3     Opublikowano: 2011-11-09 13:37

      A grales W battlefield 3 ? calkiem inna niz te poprzednie gnioty..
      COD to gra dla dzieci.. wyglada przy BF3 jak gra z przed 2 lat.. nawet scian nie mozna rozwalic .

      w cod same Kampy w bf3 przynajmniej mozna rozwalic budynki i pojazdy za ktorymi kamperzy sie chowaja..

      Kupilem 2 i CODa odsprzedalem kumplowi.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    126

  • GC: pobierz demo i zagraj w Heroes VI

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-08-18 22:02

      Hurra wkoncu !! czekałem dlugie lata ..wkoncu powraca gra w starym stylu poprzednia czesc byla przesadzona 3D ibajery ta wraca do korzeni.. WCIAGAAAA na dlugie dni.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    48

  • NFS: The Run - zobacz silnik Frostbite 2 w akcji

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-08-01 21:45

      OJOOOOJ ! ZNOWU LATAJĄCE SAMOCHODY !! FUUUJ! Kolejny chłam dla dzieci od EA !

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    91

  • PCMark 7 - benchmark do wszystkiego

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-05-15 16:21

      sorki nie wiem co sie stało ze wywalio mój post tyle razy w tej samej sekundzie (kiedy wprowadzicie edycje postow czy to takie trudne?).. a nawet nie zdazylem napisac zdania na temat testu i nie razi mnie nawet problem platform (Intel vs AMD) tylko z samego zestawienia nie mozna wyciagnac zadnych konkretnych wniosków !

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    101

  • PCMark 7 - benchmark do wszystkiego

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-05-15 16:16

      ZGADZAM SIE Z PRZEDMÓWCĄ

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    101

  • PCMark 7 - benchmark do wszystkiego

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-05-15 16:16

      ZGADZAM SIE Z PRZEDMÓWCĄ

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    101

  • PCMark 7 - benchmark do wszystkiego

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-05-15 16:16

      ZGADZAM SIE Z PRZEDMÓWCĄ

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    101

  • PCMark 7 - benchmark do wszystkiego

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-05-15 16:16

      ZGADZAM SIE Z PRZEDMÓWCĄ

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    101

  • Crysis 2 - optymalne karty graficzne

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-03-27 14:54

      JAK TO JEST ??! ..że poprzednik gry wygląda o wiele lepiej niż następca.Gra sie beznadziejnie,grywalnosc spadła również.Dobrze ze sciagnełem z crackiem na próbe zamiast kupić.

      Tak samo było z NFS i wieloma innymi grami. wszystkie gry zostają uproszczone i graficznie zamiast sie rozwijac to sie cofają .. kolejna szybka konsolowa produkcja,wyprodukowana aby przyniesc medialny zysk a nie zadowolic graczy. czy jeszcze są firmy które zatrudniają fanatyków programowania,grafiki a nie tylko ludzi do robienia szybkiej kasy. BLEE kolejny zawód.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    269

  • GeForce GTX 560 Ti - premiera

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2011-03-25 21:33

      O wkońcu ktos kto wie co mówi i widzi szerzej. brawo. Gtx 480 jest głósny i prądożerny ale tani i nieziemsko wydajny.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    209

  • Grafika w Crysis 2 - PC vs X360

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-03-13 14:50

      No to bedzie DX 11 w Crysis 2 czy nie ? w sieci jedni mowia tak a drudzy nie. A crytec milczy :(

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    189

  • Data premiery Windows 8 znana!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2011-01-23 11:44

      Ostatni w sensie ze najnowszy. A tak pozatym to:
      PO CO NOWY WINDOWS 8 ? co jeszcze do systemu mozna wpakowac zeby bylo lepiej ? system ma służyc do obsługi danych na dysku.

      Wydaje mi sie ze napakuja go jakims badziewiem kolorkamii pierdołami i beda reklamowac ze szybszy i lepszy i sie laduje pare sekund krocej itd itd..ale po co komu zmieniac system ..wiekszosc firm i tak na XP leci.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    49

  • Limitowana edycja N4S: Hot Pursuit

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-08-26 21:21

      NIE ROZUMIEM !!!

      PRZECIEŻ TA GRA JUŻ BYŁA!!

      Az mnie ciary przechodzą że nikt nie widzi ze to stary hot pursuit z kilkoma dodatkowymi autami!! - jak oni mają czelnośc wydzwac 2 razy tą samą gre..?! szczególnie że ta grarfika i grywalnosc ,model jazdy i pomysł i itd to już było i to przed underground 1 !!

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    23

  • 100 porad i sztuczek do Windows 7 - część 1

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-05-02 19:44

      znowuuuuuuu?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    57

  • Pliki: GeForce 197.45 WHQL

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-04-14 18:11

      tak znowu "fany wariują" nie pobieraj ich bo ci może procesor nawet od tego zwariować.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    15

  • Zabezpieczenia DRM Ubisoftu złamane!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-04-10 20:11

      a co z settleres 7? bo cracka dalej nie moge znalesc. A Assasin2 skończony w 100% offline :)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    241

  • Zabezpieczenia DRM Ubisoftu złamane!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-04-10 20:06

      jaki status NUKE co ty dziecko sie naczytałeś?

      Skonczylem Assasina2 na 100% ze wszystkimi pobocznymi misjami..na serwerze offline.(na poczatku wyjscia cracka nie bylo to mozliwe,trzebabylo uaktualniac plik values.db) obecnie odblokowano wszystkie triggery i gra dziąła w 100%

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    241

  • Premiera GeForce Fermi - test GTX 470 vs HD 5800

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-31 23:47

      Zazdrosni krytykanci ktorych nie stac na nowego GTX tylko tacy udzielają się w komentarzach artykułów..

      Ludzie którzy kupują GTX480 mają w du*ie że karta gorąca czy że maszyna będzie pobierac więcej prądu..a takich wiele tylko nie w polskich realiach.

      GTX 480 się nie opłąca i lepiej wziąć tańsze ATi!

      Ale GTX 480 nie ma się opłacać to karta która ma być gorąca prądożernai jest dla fascynatów nowych technologi i dla tych którzy chcą najnowszych technologi i tych co ich stać na to..

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    314

  • Gigabyte: Fermi na razie bez zmian

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-31 15:17

      w UK nowe GTX idą jak ciepłe bułeczki..(ale fakt troszke zarobki inne)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    48

  • Złoty medalista łódzkich targów FOTO

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-31 15:11

      reklama samsunga?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    7

  • Jak podkręcić kartę graficzną

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2010-03-30 18:08

      kręć się kręć Radeczku..tylko to ci zostało ;P

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    43

  • Prezentacja możliwości PhysX w Mafii II

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-30 17:53

      przynajmniej starają się coś wprowadzac nowego..z czasem to dopracują..chodzi przeciesz o zblizanie się do realistyki.

      Cała grafika na wszystkich kartach skłąda się z trókątów. tylko są one tak połączone ze tworza inne bryły ..mogli by napewno to ulepszyc ale nie bylo by nikogo stac na sprzet do obliczania takich ilosci danych w czasie rzeczywistym i bys narzekał na ceny pozniej..

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    145

  • Prezentacja możliwości PhysX w Mafii II

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-30 17:44

      GTX4XX nie dla biedaków..

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    145

  • Prezentacja możliwości PhysX w Mafii II

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-30 17:41

      !

      Dobrze ze cokolwiek robią przeciesz tym nakrecają rynek gier..i rozwój grafiki..powoli ale próbują coś robić przynajmniej nowego..z czasem dopracują to w końcu chodzi o dążenie do realizmu w grafice!

      Nie siedzą cicho jak ATi i czekają na błąd konkurencji..tylko próbują coś robić..ryzykują i mają miliony zadowolonych klientów..

      Niezadowoleni są tylko posiadacze kart od ATI.i muszą wyżywać sie po forach na Nvidii bo tylko to im zostało.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    145

  • Prezentacja możliwości PhysX w Mafii II

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-30 17:34

      ciemnoty? ty sam widac ciemnota jestes :)

      100% posiadacz karty Radeon zazdrosny o to jak bardzo physX zmienia grywalnosc gry !

      Ile więcej radosci daje strzelanie rozwalajac wszystko dookoła rozpadające się za kazdym razem inaczej(obliczanie zniszczen w czasie rzeczywistym a nie zakodowane wczesniej)?!

      Ta sama gra(gry) na jakimkolwiek Radeonie będzie wyglądała poprostu smiesznie, i bedzie dawac o duzo mniej satysfakcji i rozrywki bo przeciesz o TO tak naprawde w grach chodzi!

      Zaraz zostane obrzucony hasłami typu fanboy itp. przez osoby ktore nie zrozumieją o czym piszę bo szkoda im dopłacic troszke wiecej do prądożernego i "nieopłacalnego" GeForce.


      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    145

  • Widzieliśmy jak grają w Wiedźmina 2!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-29 19:05

      i co z tego jak na gre trzeba czekac jeszcze rok.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    44

  • Co AMD myśli o kartach GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 23:30

      coś w tym jest..

      napisze raz jeszc

      Wszystko tak naprawdę opiera się na cenie karty..

      Wielcy zwolennicy kart od ATI wypisujący przeróżne zalety i na siłe udowadniając wyższość kart Ati nad Nvidią i na odwrót nie ma sensu!
      Każdy wybierze to na co go poprostu stać i co lubi i potrzebuje i zawsze bedzie chwalił to co kupił bo wkońcu wydał na to tak czy inaczej "kupe" kasy i bedzie sie starał wytłumaczyć chodź by przed samym sobą że dobrze zrobił ją wydając.

      Karty Nvidi zawsze były drogie,prądożerne i co nie które głośne.Ale miliony ludzi i tak je kupuje z innych względów
      Ja sam oczekiwałem długo nowego produktu Nvidii ale przyznam szczerze że troche zawiodłem się i to nie tylko na nowym GTX ale juz na całym tym rynku kart graficznych...

      Około pół roku temu kupiłem GTX 275 wszystkie gry jakie wychodzą chodzą płynnie(16:10) co najwyżej zmniejsze troszke tych niepotrzebnych detali i po kłopocie.

      Zresztą gry jakie wychodzą teraz są gorsze pod wieloma względami od gier ktore wychodziły w kilka lat temu (np popatrzcie na serie Command&Conquer,NFS lub CoD).

      Nie widze już sensu wydawania kasy na technologie typu DX11 bo nie robi to tak naprawde żadnej róznicy.

      Pozatym gdzie te nowe technologie zostaną użyte ? w czym w tych nowych gniotach? Zero satysfakcji z grania,a sprzęt kosztuje tysiące.
      Zero grywalnosci,zero klimatu ,skrypt na skrypcie! Wielkie hity na które oczekuje się miesiącami okazują się porażką,gry stały się dużym biznesem..chyba zbyt dużym.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    73

  • Co AMD myśli o kartach GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 23:12

      hehe jestes w moim top 10 pt:Bzdury w komentarzach

      hheh ale niech ci bedzie tu masz racje .."Ati przejeło pałeczke" -hah ty zboku

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    73

  • Co AMD myśli o kartach GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 23:01

      gdzie się zagubili?.. chyba w cenie ..no ale za najszybszą jedno procesorową kartę na swiecie trzeba troche zapłacić,zużyć troche więcej pradu i nasłuchac się szumu wentylatora pod pełnym obciążeniem..

      Ale ci co kupią takiego potwora się tymi rzeczami nie przejmują :)
      Ani ceną ,ani zużyciem prądu większym o te kilkanascie zł rocznie ani szumem wentylatora bo zapewne zagłuszać go będzie konkretny SUB i 5 satelit z kina domowego..podpięty pod swoją wymarząną maszynę.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    73

  • Co gracze myślą o GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 22:54

      szał robią tylko trzeba konkretny artykuł poczytac:
      np AnandTech

      http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3783&p=1

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    125

  • Co gracze myślą o GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 20:40

      cd..

      Około pół roku temu kupiłem GTX 275 wszystkie gry jakie wychodzą chodzą płynnie(16:10) co najwyżej zmniejsze troszke tych niepotrzebnych detali i po kłopocie. Zresztą wszystkie gry jakie wychodzą teraz są gorsze pod wieloma względami od gier ktore wychodziły w kilka lat temu (np popatrzcie na serie Command&Conquer,NFS lub CoD).

      Nie widze już sensu wydawania kasy na technologie typu DX11 bo nie robi to tak naprawde żadnej róznicy.

      Pozatym gdzie te nowe technologie zostaną użyte ? w czym w tych nowych gniotach? Zero satysfakcji z grania,a sprzęt kosztuje tysiące.
      Setki wysoko wykwalikowanych i opłacanych ludzi pracujących nad układami miliony wydane na nowe karty a Totalny brak pomysłów na gry.

      To już tylko biznses,badania rynkowe i marketing .. szybko tanio zrobic gre i sprzedac poprzez dobrę reklame. Zero grywalnosci zero klimatu ,zero zaangażowania,skrypt na skrypcie i wio do przodu postrzelajcie sobie dzieci za pare miesiecy nedzie nowa wersja. Ciezko znalesc dobry tytuł tylo sięczeka z otwartą buzią na nadchodzące wielkie tytuły..a jak już wyjdą ..to znowu okazuje się że totalne gnioty.nie ma w nich niczego!..Kononowicz kuwa !! ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    125

  • Co gracze myślą o GeForce Fermi?

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-28 20:32

      Wszystko tak naprawdę opiera się na cenie karty.. nastawienie wielu tu ludzi na tej i wielu innych stronach i forach zależna jest bardzo od zasobów finansowych danego użytkwonika.

      Wielcy zwolennicy kart od ATI wypisujący przeróżne zalety i na siłe udowadniając wyższość kart Ati nad Nvidią i na odwrót to tak naprawda sprzeczanie się nie o to która karta jest lepsza to dyskusja między tymi którzy mają kasę i tymi których nie stac na produkty.

      Nie ma żadnego sensu moim zdaniem rozsztrzyganie która karta jest lepsza (np ATi 5870 czy GTX 480) każdy wybierze to na co go poprostu stać..i zawsze bedzie chwalił to co kupił bo wkońcu wydał na to tak czy inaczej "kupe" kasy i bedzie sie starał wytłumaczyć chodź by przed samym sobą że dobrze zrobił ją wydając.

      Ja sam oczekiwałem długo nowego produktu Nvidii ale przyznam szczerze że troche zawiodłem się i to nie tylko na nowym GTX ale juz na całym tym rynku kart graficznych...

      ...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    125

  • Premiera GeForce Fermi - test GTX 470 vs HD 5800

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-27 23:33

      zapomniales ze testowana tu wersja to słabasza wersja Fermi..pełna wersja to GTX480.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    314

  • Premiera GeForce Fermi - test GTX 470 vs HD 5800

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-27 23:29

      RACJA!

      Ale fakt nie ktorzy nie wiedzą co to rendering video lub nie potrzebują nic innego tylko mega ilosc fps w grach wiec oceniają karty jak mówisz :po cenie,i ilosci fps w grach.

      Kupują tańsze karty ATi z micro przycięciami które nie wpływają na ilosc fps i z antyaliasingiem ktory pogarsza jakosc textur..nie wiem jak oni to robia w tych strownikach ale porównując AAx16 na GTX275 z AAx16 na Radku 5850 Radek maiał o wiele wiecej fps ale jakosc grafiki w wysokim wygładzaniem krawędzi była poprostu lepsza na GTX.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    314

  • Premiera GeForce Fermi - test GTX 470 vs HD 5800

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-27 23:17


      Na pclab.pl jest lepsza recka i testy nietylko słabszej wersji Fermi GTX470 ale nowego króla wydajnosci czyli GTX480.

      Zresztą troche się zawiodłem liczylem na większą wygraną nowych GTX'ów. Zostaje tylko czekac na nowe stery od Nvidi i spadki cen tych kart.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    314

  • NVIDIA pokazała nam swoje nowości

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-23 14:41

      no jużsię nie moge doczekac kiedy fermi pozatyka buźki atimaniakom ;D

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    48

  • NVIDIA pokazała nam swoje nowości

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-23 14:38

      no jużsię nie moge doczekac kiedy fermi pozatyka buźki atimaniakom ;D

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    48

  • Przewidywania i najważniejsze wydarzenia 2010

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-21 23:47

      dokładnie..czymś musi być popędzany rynek.
      A pozatym to po co wydawać tyle kasy (koszt wszystkiego to około 8-14tyś zł nie licząc dobrego kina domowego)skoro za tą cenę mogę oglądać pewnie do końca zycia na ~400 calowym ekranie z super przestrzennym dzwiękiem i nierozwalającym sąsiadów basem ,wszystkie nowości w 3D czyt. W KINIE!

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    62

  • Można już grać w Metro 2033

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-19 23:16

      to widac mało grałeś ...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    108

  • Można już grać w Metro 2033

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-19 19:53

      wcale nie -wymagania są normalne..dopiero w dx 11 podejrzewam ze trzeba potwora a grafika nie powala..

      gram w dx10 na full w 1680x1050 na gtx 275,,4GB ramu płynnie(fraps -45fps) zresztą gra jest cienka,przekonasz sie jak zagrasz.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    108

  • Można już grać w Metro 2033

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-19 19:48

      Nie wiem oco im biega?!!

      gram na MAX DX10(Very High,MSAAx4,AFx4 1680x1050) srednio okolo 45fps!!

      Mój sprzet to tylko Nvidia GTX275,q6700@3.2GHz i 4GB 800MHz ram'u.
      Podczas grania w lewym górnym rogu ekranu jest PhysX>GPU

      Gra jest pozatym beznadziejna..kto zagra to sie przekona, nic specjalnego,pare zbędnych gadżetów i tyle,nuda i skrypty.. beznadziejna sceneria..i wyskakujące wkołko potwory,jestem po około 3 godzinach grania..i w sumie juz mi sie niechce dalej.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    108

  • Opera: najszybsza przeglądarka na rynku!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-13 20:02

      a gdzie porównanie do Firefoxa??! Pewnie porównania Opery tylko do Chrome bo to badziewie od google.. a artykuł musi być przeciesz na + dla opery.Producent płąci ,strona pisze super pozytywną opinie tym przeciesz zarabia.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    98

  • AMD: "Nvidia płaci twórcom gier!"

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2010-03-13 19:40

      dokładnie..Nvidia przynajmniej wspiera tym rozwój gier..

      Jak pierwszy raz odpaliłem batmana z physx byłem w szoku..poprostu rewelacja bawiło mnie same rozwalanie na kawałki wszystkiego do okoła za kązdym razem inaczej(obliczenia fizyki 1 klasa).

      A AMD zamiast narzekać na Nvidię która idzie dobrym tropem.. niech rozwija tego swojego havoka i niech pokaze na co ją staća nie blokowac rozwój techn. Nvidii

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    94

  • Bad Company 2 - recenzja i testy wydajności

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-09 15:02

      Grając miałem wrażenie że gram w crysis'a z komplenie oskryptowaną rozgrywką jak w MW2.. ale nocke warto poświecic dla tej gry...mimo że o wiele lepiej sie grało w OFP2! zabicie przeciwnika w OFP daje przyjemnosc a w BC2 postac poprostu zachowuje sie jak kukła.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    187

  • Zamiast Gadu-Gadu

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-08 20:42

      GG Banner Killer - WYGOGLOWAC,SCIĄGNĄC,RAZ URUCHOMIC I PO REKLAMACH NA GADU!

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    130

  • Sterowniki GeForce 196.75 spalą Ci kartę!

    1. adamusik83
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2010-03-07 19:55

      niezła wtopa ..ale dla użytkownika to dobrze ..bo sobie wymieni na gwarancji na nową :D chyba że ktoś ma jakiś stary model juz po gwarancjii np seria 6 lub 7.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    86