Twoja opinia jest błędna, to MS dostarczył 10mil konsol do sklepów, a sprzedał 6,7 mil, Sony nie podało ile dostarczyło do sklepów, ale sprzedało 13 mil. Można to łatwo sprawdzić: http://www.vgchartz.com/
0
Alkemic
Bo to jest bardzo sprytna zagrywka ze strony MS, MS wydało do sklepów, czyli tylko wyprodukowało 10 mil, ale SPRZEDAŁO 6,7 mil, co pokazuje vgacharts. A Sony SPRZEDAŁO 13 mil. Ot takie oszustwo ze strony MS. ;-)
Ci faboje nadal mają rację, bo na PSP i inne handheldy gry są pisane fizyczne przyciski, a na mobilu gry pisze się głównie pod "mazianie" po ekranie, więc i tak dla większości gier urządzenie z newsa jest całkiem bezużyteczne. :-)
O ile cena jest za wysoka, bo wcześniejsze modele są w cenach 1100 i 1500, to nazywanie tego modelu średnim, jest kompletnym ignoranctwem i brakiem znajomości tematu.
Dużo się napisałeś, ale konkretów jakby brak...
To właśnie konsole są jednym z dwóch ograniczników "ładności" grafiki w grach, bo na konsolach są już mocno ograniczone sprzętowo, a na PC nikt nie ma czasu optymalizować kodu, a MS jakoś specjalnie nie dba o DirectX. Zresztą po co, skoro z XNA ma więcej kasy.
Drugim ważnym czynnikiem jest po prostu kasa, gra która miałaby jakiś świetny silnik graficzny kosztowała z paręset milionów, i to pewnie przy korzystnych wiatrach. Tutaj oprócz samego kodu, optymalizacji, dochodzi fakt, że art work się sam nie zrobi.
A ostatnie CoDy (z tego co podaje wiki) korzystają z silnika rozwijanego od 2005, co nie oznacza, że jest to silnik z 2005.
Xbox One coraz silniej depcze PS4 po piętach - EA zdradza ciekawe informacje
61 komentarzyDyskutuj z nami!Interesujący gamepad Logitech dla smartfonów Apple iPhone
4 komentarzyDyskutuj z nami!Intel Xeon E5-2600 v2: premiera 22 serwerowych procesorów - nawet 12 rdzeni i 30 MB pamięci L3
34 komentarzyDyskutuj z nami!ASUS GeForce GTX 760 DirectCU II: karta niereferencyjna z cichym i wydajnym chłodzeniem
24 komentarzyDyskutuj z nami!AMD Catalyst: w lipcu pojawią się sterowniki poprawiające problem mikroprzycięć w Multi GPU
153 komentarzyDyskutuj z nami!Gamingowy 24" monitor BenQ XL2420TX dla miłośników strzelanek i strategii
7 komentarzyDyskutuj z nami!Sony PlayStation 4: cena i wygląd konsoli do gier
88 komentarzyDyskutuj z nami!Konieczność stałego połączenia Xboxa One z siecią - Microsoft wyjaśnia sprawę
100 komentarzyDyskutuj z nami!AMD Radeon HD 8990: nadchodzi 2-procesorowa karta OEM - przewidywana specyfikacja
40 komentarzyDyskutuj z nami!Gra Lords of the Fallen zadebiutuje na PC i konsolach nowej generacji w 2014 roku
11 komentarzyDyskutuj z nami!To właśnie konsole są jednym z dwóch ograniczników "ładności" grafiki w grach, bo na konsolach są już mocno ograniczone sprzętowo, a na PC nikt nie ma czasu optymalizować kodu, a MS jakoś specjalnie nie dba o DirectX. Zresztą po co, skoro z XNA ma więcej kasy.
Drugim ważnym czynnikiem jest po prostu kasa, gra która miałaby jakiś świetny silnik graficzny kosztowała z paręset milionów, i to pewnie przy korzystnych wiatrach. Tutaj oprócz samego kodu, optymalizacji, dochodzi fakt, że art work się sam nie zrobi.
A ostatnie CoDy (z tego co podaje wiki) korzystają z silnika rozwijanego od 2005, co nie oznacza, że jest to silnik z 2005.