Avatar użytkownika

barbatana

data dołączenia:

Moje komentarze (8)

    • Avatar użytkownika barbatana
      barbatana
      Moje 2 procki ustawione na 4 Ghz robią 20.4 pkt w Cinebench 11.5...procki sprzed 4 lat, a cała platforma dla moich procków to 1/3 lub nawet 1/4 ceny tego zestawu...ja też poczekam na zmianę platformy jeszcze trochę...
      0
      • Avatar użytkownika barbatana
        barbatana
        Ja mam komputer 4 letni który obecnie można kupić za 1/3 tej ceny co testowany sprzęt i mam w Cinebench 11.5 wynik 18.7 pkt...Powtórzę 18.7 pkt ! Mój komputer jest zamknięty w desktopowej obudowie i ma 2 procki Xeon 5650...takie artykuły reklamowe powinny być bardziej precyzyjne - po pierwsze powinny wskazać że jest to być może najszybszy "jednoprocesorowy" komputer desktopowy którego konfiguracja opiera się NIE na architekturze serwerowej. Teraz piszę z komputera w firmie i też jest desktopowy (zwykła czarna skrzyneczka, 4 wiatraczki i ma 2 procki w środku) i tu mam wynik 36 pkt w Cinebench 11.5. Zawsze trzeba doprecyzować czym jest komputer "DESKTOPOWY".
        Pozdrawiam
        0
        • Avatar użytkownika barbatana
          barbatana
          Powiem krótko i zwięźle.
          W znakomitej większości oświetlenie w CURRENT genach (patrz filmik na dole artykułu) jest dla mnie o wiele bardziej naturalne i przyjemne. NEXTGEN'owe oświetlenie (oraz tekstury) są bardziej kontrastowe i jakoś do mnie nie przemawiają (pomimo że tekstury mają znacznie większe rozdzielczości). Moja opinia dotyczy szczególnie scen typu EXTERIOR (a już w szczególności scenie na orbicie okołoziemskiej - tam oświetlenie sceny jest dla mnie o niebo lepsze w CURRENT GENIE).
          Niestety większa ilość RAM wymagane w grach, więcej potrzebnych rdzeni, lepsze GPU - nie popychają znacząco całej gry w nowe rejony jakości - za nową jakość muszą odpowiadać też nowe, wydajne algorytmy oświetlania scen w czasie rzeczywistym (ze szczególnym wskazaniem na GI - Global Illumination) które nie było tylko "approximate" czyli kilkoma plamami które są rozmazane i nałożone na mapę cieni (na tyle pozwala aktualnie moc komputerów i algorytmy). W miarę rozsądne GI (Global illumination liczone dla większej ilości poligonów, by było dokładnieszje), więcej uwagi na sposób oświetlania scen oraz shadery skóry ludzi (mniej plastikowego wygądu) oraz lepsze algorytmy (a nie skrypty) niszczenia otoczenia, lepsze AI przeciwników - to mój przepis na lepsze gry. Mnie już nie biorą HIGH RESOLUTION textures, lepsze AO, SSAO i inne OCLUSSIONS liczone dla krawedzi "by polepszyć oświetlenie sceny". Chciałbym też by chmury i pogoda nie były w większości przypadków SKYBOXAMI (w Battlefield 4 doznałem szoku że niebo to wielka bitmapa...i do tego statyczna. gdzie tu przełom? Żebyc choć 3-4 warstwy chmur - z płaskich bitmap ale animowane jedna nad drugą by nieco życia dodać)...To moja opinia. Sprzęt jest gotowy na takie wyzwanie ale rozumiem że GAMES CORPO's nie mogą dać nam tego wszystkiego bo coś muszą zostawić na następne "NEXT-GENY".
          Mnie zawsze interesuje oświetlenie w grach, a nie EXTREMALNIE dobrze oddane tekstury betonu czy zarost na twarzy gracza...czego i tak w rozgrywce nie widzę bo lecę jak oszalały - to nie wycieczka krajoznawcza. Dla mnie liczy się "OGÓLNE" odczucie co do otoczenia. A za to odpowiada w głównej mierze oświetlenie.
          Uff, ale się rozpisałem.
          Pozdrawiam serdecznie graczki, graczy i innych gierek używaczy:)
          2
          • Avatar użytkownika barbatana
            barbatana
            Patrząc na "nominowanych", jednak jestem przekonany że nowsze nie znaczy "lepsze"...ja bym tu widział mojego kochanego potworka GPU - MSI 580 GTX 3 GB Ram Twinfrozr - cena 840 zł (3 lata gwarancji, nówka). Proszę mi powiedzieć, pokazać, wysłać informację która z tych kart u góry nominowana chociaż zbliża się w tym przedziale cenowym do to stwora-potwora GPU (580 GTX 3 GB) ? Ja konkurenta nie widze...hu hu hu halloweenowy stwór GPU 580 GTX 3 GB RAM straszy wszystko w zasięgu 1000 zł. Ot co :)
            Pozdrawiam!
            0
            • Avatar użytkownika barbatana
              barbatana
              Przecież ten dubbing to jakaś masakra...jasny gwint...tego się nie da słuchać! Intonacja, akcentowanie jakichś emocji, gorzej niż w polskich filmach...jakby ktoś dorwał się do mikrofonu w domu...
              Oby tylko można było przełączyć się na wersję angielską...taka nadzieja...
              0
              • Avatar użytkownika barbatana
                barbatana
                Przecież ten dubbing to jakaś masakra...jasny gwint...tego się nie da słuchać! Intonacja, akcentowanie jakichś emocji, gorzej niż w polskich filmach...jakby ktoś dorwał się do mikrofonu w domu...
                Oby tylko można było przełączyć się na wersję angielską...taka nadzieja...
                1
                • Avatar użytkownika barbatana
                  barbatana
                  Hm. moje przemyślenie z gry w BETA: strzelanie z KAŻDEJ broni skutkuje tym, że pociski lecą idealnie, powtarzam I D E A L N I E prosto, nawet do celów oddalonych o 400 metrów...w BF3 przynajmniej jest "jakiś" realizm bo często z 50 metrów ciężko trafić kogoś stojącego...ale tu? każdy strzał jak linia łącząca środek celownika z miejscem do którego się strzela...
                  Czy Wy również macie takie spostrzeżenia?
                  Pozdrawiam
                  0