avatar
  • benchmark_user
  • dołączył do serwisu: 2014.06.10
  • wiek: 30

denidudi

żyj dniem tak żebyś nie zmarnował życia

Komentarze

  • Powstaje ANNO 1800 - strategia w czasach rewolucji przemysłowej [AKT. - screeny]

    Ocena komentarza: 0
    Dobrze:) Też czekam na te 2 Tytuły:) ale Dobrze jakby też serie The Settlers ruszyć i stworzyć nową część i powrócić do korzeni czyli części 3 i 4 + 2 ewentulanie bo Te były znakomite:) następne już tak nie porwały mnie...

    15

  • AMD Radeon RX Vega 64 w naszych rękach

    Ocena komentarza: 0
    Zestawić większość ilość kart GRaficznych z Nvidii i AMD i jak się to ma do ceny, poboru prądu i wydjanośći, nie że bd 2, 3 modele porównywać, tylko z 8 do 10

    52

  • AMD Radeon RX Vega uchwycony na zdjęciu

    Ocena komentarza: 0
    Mnie się wydaje że to te wyniki, porównania to celowa zagrywka.. Prawdziwy potencjał zobaczymy za 3 dni na pokazie. Wydaje mi się że karta lepiej bd chodzić w konfiguracji AMD Ryzen, płyta z chipem AMD i Karta Radeon Vega, niż np. z procesorami Intel'a. Pozdrawiam

    22

  • AMD zapowiada procesory Ryzen 5 1600X i 1500X - konkurencja dla Core i5

    Ocena komentarza: 0
    a po co wam 200 klatek czy 100, skoro mając 60 i więcej nie ma już żadnej różnicy? , tak naprawdę jeśli procek i grafa jest w stanie zapewnić przy najwyższych rozdzielczościach i obciążeniu oraz detalach w grach min. 60 klatek ciągle i więcej to znaczy że sprzęt sprawdza i działa świetnie, między 60 - 100, 200, 300 nie ma różnicy, ludzkie oko i tak tego nie wyłapie.....
    Więc po co wam 100 klatek? kiedyś 30 jak było to był szał i wystarczało, teraz jet 60 bo to się wzięło z technologi okularów 3D i długo tak pozostanie..
    Więc po co przepłacać za procka Intela, jak możesz mieć ciut gorszego AMD max 30% względem Intela najmocniejszego modelu, a cenowo, 2 do 3 razy taniej .

    93

  • AMD zapowiada procesory Ryzen 5 1600X i 1500X - konkurencja dla Core i5

    Ocena komentarza: 4
    Raczej problem jest po stronie Twórców Gier....
    Źle z optymalizowane pod kątem procesorów, 8 rdzeni i 16 wątków, a tak naprawdę wykorzystuje się 3 i 4 jako tak zwany bufor? a gdzie reszta a gdzie wykorzystanie wątków?
    po co to wszystko SMT Technologia? to na jakiego nam ta wielowątkowość? skoro robi się gry żeby korzystały z pojedynczego rdzenia do danych obliczeń, a reszta stoi i się patrzy jak ta się poci

    Moim zdaniem producenci gier powinni robić gry z wykorzystaniem UMT, a nie bazować na technologi SMT..

    Ciekawe jakie wtedy były by wniki?
    Intel? jak dla mnie od 4 generacji stoją w miejscu skok wydajności na siłę max 15% żeby było że to nie odgrzany kotlet tak po za tym od 10 lat żadnych nowości u siebie nie wporwadził, i ciśnie ludzią kit

    Gry temu śmigają na intel i7 i i5 tak dobrze, bo producenci gier robią na takich maszynach swoje gierki i są dobrze z optymalizowane,

    AMD, myśle że kwestia czasu aż dopracują stery, biosy, do tego ludzie zaczną i firmy kupować je, i zacznie się optymalizacja też pod procki AMD a ie tylko Intela... tak jak jest teraz

    Pozdrawiam

    93