Dobrze:) Też czekam na te 2 Tytuły:) ale Dobrze jakby też serie The Settlers ruszyć i stworzyć nową część i powrócić do korzeni czyli części 3 i 4 + 2 ewentulanie bo Te były znakomite:) następne już tak nie porwały mnie...
Zestawić większość ilość kart GRaficznych z Nvidii i AMD i jak się to ma do ceny, poboru prądu i wydjanośći, nie że bd 2, 3 modele porównywać, tylko z 8 do 10
Mnie się wydaje że to te wyniki, porównania to celowa zagrywka.. Prawdziwy potencjał zobaczymy za 3 dni na pokazie. Wydaje mi się że karta lepiej bd chodzić w konfiguracji AMD Ryzen, płyta z chipem AMD i Karta Radeon Vega, niż np. z procesorami Intel'a. Pozdrawiam
a po co wam 200 klatek czy 100, skoro mając 60 i więcej nie ma już żadnej różnicy? , tak naprawdę jeśli procek i grafa jest w stanie zapewnić przy najwyższych rozdzielczościach i obciążeniu oraz detalach w grach min. 60 klatek ciągle i więcej to znaczy że sprzęt sprawdza i działa świetnie, między 60 - 100, 200, 300 nie ma różnicy, ludzkie oko i tak tego nie wyłapie.....
Więc po co wam 100 klatek? kiedyś 30 jak było to był szał i wystarczało, teraz jet 60 bo to się wzięło z technologi okularów 3D i długo tak pozostanie..
Więc po co przepłacać za procka Intela, jak możesz mieć ciut gorszego AMD max 30% względem Intela najmocniejszego modelu, a cenowo, 2 do 3 razy taniej .
0
denidudi
Raczej problem jest po stronie Twórców Gier....
Źle z optymalizowane pod kątem procesorów, 8 rdzeni i 16 wątków, a tak naprawdę wykorzystuje się 3 i 4 jako tak zwany bufor? a gdzie reszta a gdzie wykorzystanie wątków?
po co to wszystko SMT Technologia? to na jakiego nam ta wielowątkowość? skoro robi się gry żeby korzystały z pojedynczego rdzenia do danych obliczeń, a reszta stoi i się patrzy jak ta się poci
Moim zdaniem producenci gier powinni robić gry z wykorzystaniem UMT, a nie bazować na technologi SMT..
Ciekawe jakie wtedy były by wniki?
Intel? jak dla mnie od 4 generacji stoją w miejscu skok wydajności na siłę max 15% żeby było że to nie odgrzany kotlet tak po za tym od 10 lat żadnych nowości u siebie nie wporwadził, i ciśnie ludzią kit
Gry temu śmigają na intel i7 i i5 tak dobrze, bo producenci gier robią na takich maszynach swoje gierki i są dobrze z optymalizowane,
AMD, myśle że kwestia czasu aż dopracują stery, biosy, do tego ludzie zaczną i firmy kupować je, i zacznie się optymalizacja też pod procki AMD a ie tylko Intela... tak jak jest teraz
Powstaje ANNO 1800 - strategia w czasach rewolucji przemysłowej [AKT. - screeny]
15 komentarzyDyskutuj z nami!AMD Radeon RX Vega 64 w naszych rękach
52 komentarzyDyskutuj z nami!AMD Radeon RX Vega uchwycony na zdjęciu
22 komentarzyDyskutuj z nami!AMD zapowiada procesory Ryzen 5 1600X i 1500X - konkurencja dla Core i5
93 komentarzyDyskutuj z nami!Więc po co wam 100 klatek? kiedyś 30 jak było to był szał i wystarczało, teraz jet 60 bo to się wzięło z technologi okularów 3D i długo tak pozostanie..
Więc po co przepłacać za procka Intela, jak możesz mieć ciut gorszego AMD max 30% względem Intela najmocniejszego modelu, a cenowo, 2 do 3 razy taniej .
Źle z optymalizowane pod kątem procesorów, 8 rdzeni i 16 wątków, a tak naprawdę wykorzystuje się 3 i 4 jako tak zwany bufor? a gdzie reszta a gdzie wykorzystanie wątków?
po co to wszystko SMT Technologia? to na jakiego nam ta wielowątkowość? skoro robi się gry żeby korzystały z pojedynczego rdzenia do danych obliczeń, a reszta stoi i się patrzy jak ta się poci
Moim zdaniem producenci gier powinni robić gry z wykorzystaniem UMT, a nie bazować na technologi SMT..
Ciekawe jakie wtedy były by wniki?
Intel? jak dla mnie od 4 generacji stoją w miejscu skok wydajności na siłę max 15% żeby było że to nie odgrzany kotlet tak po za tym od 10 lat żadnych nowości u siebie nie wporwadził, i ciśnie ludzią kit
Gry temu śmigają na intel i7 i i5 tak dobrze, bo producenci gier robią na takich maszynach swoje gierki i są dobrze z optymalizowane,
AMD, myśle że kwestia czasu aż dopracują stery, biosy, do tego ludzie zaczną i firmy kupować je, i zacznie się optymalizacja też pod procki AMD a ie tylko Intela... tak jak jest teraz
Pozdrawiam