@Yamaraj6 dzięki za przemiłą opinię, zawsze chętnie czytamy takie konstruktywne komentarze.
Sekcja "Dane techniczne" pozwala na zadawanie pytań otwartych - bot wykorzystuje tam NLP i odpowiada korzystając z danych ze specyfikacji technicznej samochodu. Oczywiście bot nie obsłuży jeszcze pytań typu "po jakim czasie wymieniać tuleje wahacza tylnego", ale o podstawowe parametry i systemy możesz już go pytać.
Dodam jeszcze, że z takimi projektami nigdy nie jest tak, że się wypuszcza produkt kompletny i doskonały. Myślę, że wystarczy wypuścić produkt wystarczająco dobry, a następnie obserwować zachowania użytkowników i go stopniowo usprawniać. Tak jest taniej i efektywnej i temu podejściu hołdujemy. Pozdro od Havas.
Chatboty na Messengerze - nadszedł ich czas
3 komentarzyDyskutuj z nami!Sekcja "Dane techniczne" pozwala na zadawanie pytań otwartych - bot wykorzystuje tam NLP i odpowiada korzystając z danych ze specyfikacji technicznej samochodu. Oczywiście bot nie obsłuży jeszcze pytań typu "po jakim czasie wymieniać tuleje wahacza tylnego", ale o podstawowe parametry i systemy możesz już go pytać.
Dodam jeszcze, że z takimi projektami nigdy nie jest tak, że się wypuszcza produkt kompletny i doskonały. Myślę, że wystarczy wypuścić produkt wystarczająco dobry, a następnie obserwować zachowania użytkowników i go stopniowo usprawniać. Tak jest taniej i efektywnej i temu podejściu hołdujemy. Pozdro od Havas.