Komentarze

  • Jak skonfigurować telefon z Windows Phone 8

    Ocena komentarza: 0
    ... "Jednakże takie artykuły z drugiej strony mi osobiście pomagają." Jak już napisałem, co za tym idzie, z chcęcią zakupię lumie 920. Co do mojej początkowej wypowiedzi, pragnę pomóc Koledze zrozumieć jak to działa, co by nie spodziewał się zbyt wiele i zaakcepotwał taki stan rzeczy:)

    27

  • Jak skonfigurować telefon z Windows Phone 8

    Ocena komentarza: 2
    Spójrz na stopkę. "Grupa Komputronik S.A.". Przyzwyczaj się, to już nie jest i nie będzie ten sam Benchmark. Pan Wojtek miał fajny pomysł na super portal. Niestety ludzie z czasem mają inne priorytety;) To nie będzie ta sama misja, nie ta sama redakcja, itd. "S.A." to inny świat, niestety. Szczerze mówiąc możesz pożegnać się z Benchmark.pl takim jaki był. Nkit Ci nie przetestuje więcej(dokładniej) sprzętu, softu... tak jakbyś chciał, przócz wolontariuszy, młodych ludzi, którzy chcą na ramach portalu "pokazać się", jeszcze czują tzw. motywację. "S.A.", wszystko zależy od wyników finansowych korpo. Nikt nikogo nie zatrudni normalnie, nikt nikomu nie zapłaci za ten portal od tak:) Jednym Słowem, młodzi(większość) robi za darmo i jakoś się kręci, a reszta jako tzw. management "koordyuje" pracę;). Najważniejsze to zamknąć 1 kwartał z zyskiem i ciąć koszta ile się da, byle inwestorzy cieszyli się z wyników. Taka brutalna prawda, człowiek człowieka wykorzystuje, taniej, wydajniej, więcej, lepiej. Więc... Szkoda. I tyle:) Jednakże takie artykuły z drugiej strony mi osobiście pomagają. Wszystkie funkcjonalności mam jak na talerzu. Nie jest tak ze ktoś zachwala pewnien system, potem okazuje się że mi osobiście brakuje pewnej funkcji, i dopiero po zakupie się o tym przekonuje. Tak często bywa. Pozdrawiam:)

    27

  • Google sprzedaje oddział Motorola Home

    Ocena komentarza: 2

    Szykują się wyloty pracowników. Jak to po przejęciu bywa.

    4

  • Wygładzanie Nvidia TXAA w Assassin's Creed III

    Ocena komentarza: 2
    Dokładnie tak jak napisałeś:) Aż dziw, że Nvidia jeszcze bardziej nie dostała w komentarzach. Zazwyczaj wszystko co wcyhodzi spod znaku Intela czy Nvidii ma na celu zagładę świata przecież ;) Jak by to zrobiło AMD, nastałaby epoka światłości, odzwierciedlona odpowiednim klaskaniem i plusikami w komentarzach:) Coż, tak jak mówisz, trzeba przywyknąć. Pamiętaj Nvidia to zdziercy a Intel tak samo, okrutny i podstępny monopolista, bo TAK!(co z tego że od nich wypływa/wypłynęło właśnie wiele technologii) :)

    90

  • Microsoft pozwany przez SurfCast za naruszenie patentów w interfejsie Modern UI z Windows 8

    Ocena komentarza: -3
    Czytając komentarze pod artykułami troche śmiesznie zaczyna się dziać.
    Jak Apple Samsunga pozwie o patenty to "apple to syf", etc.
    Natomiast jak firma "kogucik" pozwie Microsoft to "super".
    Ale jajca na benchmarku. Zapomniałem... przecież tutaj Microsoft, Apple, Nvidia i Intel to "syf" i najgorsze zło, lol.

    65

  • Premiera gry Doom 3 BFG Edition - zwiastun, minimalne i zalecane wymagania sprzętowe

    Ocena komentarza: 0
    Pamietam na poczatku stodiow jak kumpel przyniosl mi alphe dooma 3, zebym sobie "sprawdzil" na moim wtedy radeonie 9600pro i athlonie 2000xp zobaczylem pokaz slajdow gdzie wiekszosc owczesnych tytulow chodzila jak trzeba(na radeonie roznie to bywalo ale powiedzmy...). To byl rok 2002-2003, szczena opadala. Wreszcie ktos zaprzegl te "shadery" do roboty:, wlasnie dzieki grafice udalo im sie to stworzyc. Masakra, cienie, dzwieki, paskudy, flaki, pentagramy, klimat zaszczucia, animacja broni. etc. Coz. spoznili sie troche z ta gra. Ale w dzisiejszych czasach Id zostalo by zamordowane przez dzieci za wymagania,a wtedy tez(mowie o D3 alpha) byly kosmiczne, ale za to efekt niesamowity. Trzeba bylo nazbierac na lepszy sprzet, i bylo warto;) Jedna lepszych,klimatycznych gier, z checia przejde po raz n-ty i nowy dodatek trzeba bedzie sprawdzic:)

    91

  • Premiera gry Doom 3 BFG Edition - zwiastun, minimalne i zalecane wymagania sprzętowe

    Ocena komentarza: 0
    Owszem, tylko nie zapominaj o ze 9600gso + athlon x2, pamietam jak probowalem w to grac na Athlonie 2000xp i radeonie 9600pro, ledwo co mozna bylo. na ultra-high dzialal dobrze ale na 7800 gt + athlon 64 3200,czy jakos tak, oczywiscie mowie tu o rozdzielczosci 1280x1024 z wszystkimi ustawieniami na yes/high/ultra/blablabla.

    91

  • Survarium: pierwsze obrazki z nowej gry twórców serii S.T.A.L.K.E.R.

    Ocena komentarza: 22
    I całe szczęście, mam nadzieję że sie nigdy nie pojawi. Wtedy stopień komplikacji szlag trafi, nie wspomne o UI, opcjach, teksturach, interakcji, otoczeniu etc etc. Niech chociaż jedna z gier pozostanie cywilizowana i rozbudowywana a nie w drugą stronę.

    24

  • Nvidia obniża cenę karty GeForce GTX 580

    Ocena komentarza: 0
    Dzięki za informację, szukałem nowej(do sli) evga-i w przyzwoitej cenie:) Dla mnie cenna informacja. Co do spadków cen. Kazdy z nich tak robi, normalne... wypuszcza nowe, stare układy trzeba wyprzedac i z konkurencja powalczyc troche. Nic tutaj dziwnego.

    77

  • CES 2012: Microsoft Kinect dla PC już 1 lutego

    Ocena komentarza: 2
    Zgadzam się!:) Przynajmniej można pograć w 1920x1080 :P(nie jak ja konsolce jakies 720p czy jakis twór 600p), jeszcze jak podepniesz 5.1, BF czy Stalker i inne, nie przecze gra się przyjemnie:)

    17

  • Nokia: aktualizacja do Symbian Belle w 2012 roku

    Ocena komentarza: 0
    Ja właśnie pozbyłem się swojego, nigdy więcej samsunga i hemodroida nie chce widziec - czysto subiektywna ocena, sorry:) Tak wielce zachwalany(Galaxy s2) przez cały swiat, super hardware etc... Jakby posadzic na 2-rdzeniowym procu 1,1 GHz i 1GB ramu symbiana tez by dzialal szybko, a ile to sie czlek nasluchal za czasow noki n95 ze symbian "muli" - na procku powyzej 200 MHz z takimi funkcjonalnosciami raczej będzie... "mulił";)
    Smiac mi sie chce, pierdyliard ROM-ow do tych plastikowych zabaweczek, "w tym menu szybciej dziala, "a ten poprawia cos tam, "a ten poprawia srostam" - lol, ale jaja. Od czasu jak nokia spartolila sprawe z wlasnym systemem jak rowniez maemo i meego, nie widze dla siebie alternatywy, no moze w ostatecznosci BlackBerry.
    Taka pawda ze gdyby nie android te wszystkie badziewiaste marki padly by jak muchy, procz Nokii i Apple nikt nie potrafil nic swojego i calkiem normalnego zaoferowac. Pamietam jak szajsung zrzynal zawsze wszystko od wszystkich, pakujac w swoj tani plastik, teraz maja androida wiec moga wciskac swoje "rozwiazania".
    Wybaczcie takie moje subiektywne zdanie;)

    19

  • Quake: jak wyglądałaby gra, gdyby powstała w 2011 roku

    Ocena komentarza: 2
    Zgodze się z Tobą Snajper! Choć dodam małe sprostowanie, widzisz, chłopaki z DICE potrafią robić gry i to całkiem nieźle(seria battlefield np.), problem jest taki niestety, nad czym można ubolewać, takie właśnie studia są pod butem zafajdanych korporacji. Spróbuj tylko nie zgodzić się(pamiętasz sytuację Twórców CoD)... Leżysz i robisz pod siebie, cały kod, czy też tzw. jak to w kontraktach bywa "wynalazki"(czytaj. wszystko co stworzyłeś pożytecznego) należy do korporacji..tfuuu! Czaisz, siedzisz w DICE np. 8-9 lat, poswiecasz sie tworzonemu dzielu, a potem Ci "jeb" takie EA zabiera wszystko. "Zle robicie, nie po naszej mysli, 10-letnie dresy nie chca w to grac, mamusie nie kupia, see ya!". Twoje dzielo wtedy zostanie oddane w inne rece gdzie ktos to spieprzy tak zeby sie "podobalo". Szkoda że tak się dzieje, teraz Szczerze mowiac nic nie powstaje(nie rozbudowywuje się), konsolki, kasa. Kiedyś gracze lubili "rozgryzać" gry a teraz nie ma już czegoś takiego jak kiedyś, gry dla graczy... Był pewnien okres gdzie byl postęp, stopien komplikacji, rozbudowy gier wzrastal, dzieki postepowi technologii mozna bylo to realizowac. teraz gry mają być dla wszystkich, dres, blachara, menel, idiota, niewazne - byle trafialo do kazdego lba bez wysilku. Byle kasa

    46

  • Battlefield 3 gameplay multiplayer i launch trailer

    Ocena komentarza: 4
    Ogolnie rzecz biorac staram sie nie dyskutowac(komentowac) takich wypowiedzi, natomiast tutaj pozwole sobie(wybaczcie) na maly cytacik.
    "Dobrze Misiu! Wal Konia!" Dziekuje.

    49

  • Battlefield 3 gameplay multiplayer i launch trailer

    Ocena komentarza: 1
    Czekam jako wierny fan BF2:)(zreszta całej reszty tez). Jak bedzie karkand(taki jak na koncu filmika) z klimatem z Strike at karkand, a moze jeszcze road to jalalabad:)... Zebym mogl wzialbym wolne w pracy;) Znow licznik zacznie bic w setkach godzin! Czekam cierpliwie! Pozdrawiam fanów BF:)

    49

  • Rage - gra na PC z konsolową grafiką

    Ocena komentarza: 1
    Dokładnie to samo na początku pomyślałem, interakcja z otoczeniem gorsza niż w DooM III(żeby mie móc nawet żarówki ubić...:)), choć sama gra jest dla mnie świetna. Szkoda że w wielu grach kuleje interakcja. Kiedyś zaczynano to rozwijać, natomiast teraz jest troszkę odwrotnie;)

    148

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    Kolego Krolik:) W sumie w ghost-reconie były podobne, a nawet lepsze, tylko jeszcze shader-ow nie programowali wtedy;) Proszę bardzo:)
    http://screenshot.xfire.com/s/114680394-4.jpg. Ba, nawet w menu były ustawienia grafiki:) Poza tym, szczerze gra mi się bardzo podoba, jest wyśmienita, ale... Ale interakcja z otoczeniem jest zerowa, tekstury dramatyczne, no cóż, odkąt mamy trzy platformy efekt jaki jest każdy widzi. Dobrze by było jednak jakby każda z platform była oddzielnym polem do popisu. Pozdrawiam:)

    254

  • Premiera Norton 2012: w walce cyberprzestępczością - relacja

    Ocena komentarza: 0
    NIS, czy N360 to to samo, przepakowane troche inaczej z innymi komponenetami. w N360 masz inny UI, N360 docelowo trafia do ludzi ktorym norton "sam" ma wszystko zrobic, backup, czyszczenie systemu, anty-wir + firewall. Mniej konfiguracji, wiecej pierdol all-in-one,dlatego jecza... norma wiecej rzeczy do skanowania, "optymalizowania", czyszczenia, etc. NIS, sam w sobie to czysty firewall i anty wir. Jesli live update sie nie sypie do dziala jak trzeba, wszysytko w tle. + taki że możesz troche wiecej skonfigurowac niz w N360.
    NIS = NAV + firewall
    N360 = NIS + NAV + troche smieci z Utillsow i inny UI.

    10

  • Crysis pewnie zmierza na konsole

    Ocena komentarza: 0
    Dorgi Kolego, ja np. mam podłączonego kompa do TV, bo właśnie do niego kupiłem TV(właściwie to do STAKER-a i Battlefield-a), konsola została podpięta przypadkowo ;)(jak sie chce filmy na blu ray),a telewizji nie oglądam w ogóle. Także żadna to rewelacja np. Crysis na PS3. Zazwyczaj wszystko sprowadza się do grafiki w świętej wojnie konsolowo pc-towej, więc będzie to na otarcie łez kupa(jak BFBC2 na PS3 vs. na PC na mojej plazmie nie ma sensu porownywac;)) ps3 wyladowalo w sypialni jako odtwarzacz blu-ray + media center. Pozdrawiam:)

    235

  • Na okładce PES 2012 Messiego zastąpi...

    Ocena komentarza: 0
    Super, świetnie:) Ale szczerze mówiąc mam w d...e piłkę nożną, sorry za subiektywizm. Wole IT:) i GRY! Pozdrawiam!:)

    40

  • 10 najtrudniejszych gier na PC

    Ocena komentarza: 0
    Seria Ghost Recon, Seria Blood, Undying, Hearts of Iron, jeszcze by sie znalazlo:) Pozdrawiam!

    120

  • ArmA III - symulator militarny w całej okazałości

    Ocena komentarza: 0
    Osobiscie chcialbym w kolejnej odslonie Arma zobaczyc cos co widzialem w Ghost Recon Advanced Warfighter 2, w szczegolnosci widoczne w ageia island. Diabel tkwi w szczegolach, ale do tej pory lepszych eksplozji i interakcji ze srodowiskiem nie widzialem(owszem! Nawet w kryzysie 1, nawet nie wspomne o 2 ;p). A drobnych szczegolow w dzisiejszych grach brak z wiadomych wzgledow ;) Lepiej oszukac oko gracza, walnac kupe gni, dymu, potem przejscie obiektu w inny stan + 2d plane-y latajace w powietrzu(ze niby odlamki) i w ten oto sweetasny sposob moga robic na 3 platformy. W graw2 kazdy obiekt przy ekslozji rozszczepia sie na setki niezaleznych obiektow 3d z ktorych kazdy posiada swoje wlasciwosci, moim zdaniem o to chodzi, tym bardziej w mil sim-ach:) Teraz niech chociaz arma trzyma jakis cywilizowany poziom rozwoju gier. To by bylo to! GrubyFiszer, zgodze sie co do mydlenia ludziom oczu blurami i innymi go....i przez tworcow, tym bardziej nie w kazdym momencie gry jest to wskazane. Wiadomo, jak bedzie tak dobrze to i wymagania wzrosna, i dobrze:) Przynajmniej cos sie ruszy w koncu. Pozdrawiam:)

    56

  • Świetna sprzedaż gier EA - po kryzysie?

    Ocena komentarza: 0
    No a jak?:D Wiadomo, tak jak to poprzednik pisał, "...a klient sie jeszcze oblize." Jak z DICE, ludzie swietna robote robią, ale co z tego jak KORPORACJA trzyma na tym łapę i drze ryja " a teraz! na konsolkę! tak!! sprzedaż! sprzedaż!"..wyniki finansowe, a potem prezent, z racji super wynikow wywalimy 100...hmm a moze 200 pracownikow..tak w ramach "Oszczednosci", nie zdziwilbym sie jak zaraz zatrudnia w zamian 500 chinczyków lub hindusów, a potem będzie jeden wielki GREAT Success! I co tu się dziwić ze grafika, technologia lezy, co sie dziwic ze np. NVidia inwestuje kase w inny rynek, przenosi moc kart w strone obliczen, symulacji itd. jak gry oczywiscie musza byc robione pod 3 platformy, czego oczekiwac? lepszych efektow? fabuly? masz padzik, telewizorek, pie......j sie na kanapie, rąbnij gniota przez 4-5 h i ciesz ryja! a kasa frunie... super:) Pozdrawiam:D

    26

  • Dzięki hakerom Linux powraca na PS3

    Ocena komentarza: 0
    Zgadzam się:) Póki co jedyne co na tym da się robić to oglądanie filmów na BluRay(przynajmniej nie martwię się na wyjdzie nowy standard, update sofu i działa, tj. BluRay 3D, etc.).Jakoś nie przepadam na tępymi gierkami TPP typu dead space, gdzie "super heros" zawala mi 1/3 ekranu swoją super mega posturą, a klimat tak straszny że aż "dzikie szambo rury rwie"... Heh, gdzie takie gry jak undying? blood. Nie oplaca sie robić, bo mało tego kupią(ojej, brutalność, PEGI, etc.), kasa, kasa, kasa. PS3, noo dobraaa... w megaMana też da sie grać, ale na Wii przynajmniej możnabyło kupić 1,2 i 3 też:) Taka moja subiektywa krótka ocena sytuacji:) Pozdrawiam wszystkich!

    55

  • Efektywna produkcja grafenu dzięki Polakom

    Ocena komentarza: 0
    Szanowni koledzy, nie snujcie swoich teoryjek co itme,naukowcy zrobia, czy oddadza technologie czy nie.
    Przypomiaja mi sie komentarze typu "Amd, to pewnie to...Nvidia to pewnie zrobi TAK, a Intel to specjalnie cos tam" ;)
    Akurat moze z itme bezposrednio nie mialem stycznosci ale z firma ktora produkuje krzem, akurat miesci sie na terenie ITME. Jesli moge cos wtracic, to to ze itme ma dobre zaplecze jesli chodzi o produkcje, testowanie nowych technologi, ludzie znaja sie na rzeczy i sprzedaja plytki na skale miedzynarodowa. Jest do tego wykwalifikowana kadra ludzi, nie partacza roboty, dzieki czemu to wszystko istnieje i dziala u nas a nie w chinach. Gdy chinczycy dostali do produkcji probne partie towaru, zaryzykuje stwierdzenia ze prawie polowa(napewno cos w granicach 40-50%) nadawala sie na smietnik. Takze nie ma co snuc teoryjek, ze zaraz to sprzedadza...
    Owszem moga to udostepnic,ale raczej na zasadzie "checie robic? ok, zaplaccie za korzystanie z patentow, licencji, etc." Przeciez dzieki temu zyja i ma sie to calkiem dobrze, co z tego z w polsce produkowac drozej, ale jakosc jest o niebo lepsza, a przeciez wszystko wiedzacy "spece" maja na uwadze to jak latwo spartolic cos podczas procesu produkcji tego typu materialow. Trzymam kciuki za nich i oby przyczynilo sie to do rozwoju fabryki, wdrozenia procesu i niech klientela z USA, Japonii kupuje od nas dobry krzem i grafen:)

    16

  • Mocno podkręcony HD6870 od ColorFire

    Ocena komentarza: 0
    przypomina mi trochę mój piekarnik, termoobieg, sonda, grzałki "ooo beko, ooo oo"! Poważnie mówiąc, troche bajerów w te karty ładują... Dobrze jest, jak ktoś lubi:)

    17

  • Windows 8 dostępny dla partnerów OEM

    Ocena komentarza: 0
    Skoro dla Partnerów OEM, w takim razie jutro trzeba będzie sprawdzić... Postawić testowo na wirtualce i zobaczymy:)

    20

  • GMail utracił tysiące kont pocztowych

    Ocena komentarza: 0
    "Mnóstwo miejsca
    Ponad xxxx.xxxxxx MB (i ciągle rośnie) darmowej przestrzeni dyskowej."
    Konta znikają i... ciągle rośnie ;p

    39

  • Beta Windows 8, Crysis 2, podkradanie Wi-Fi - wiadomości wideo (66)

    Ocena komentarza: 0
    Bardzo ładny odcinek;)
    B1tzz, spoko, spoko, wspomniany przez Ciebie "blutut" nalezy do "wyjatkowych" slow jak rowniez nowoczesne twory polskiej lokalizacji podworkowej: "łyrd", "łerd", "ofajs", "blutucz", "blutacz", "deDram".
    Ostatnio nawet dowiedziałem sie, ze: "Dokument wykonywany(?!?) przy pomocy programu Excel jest nazywany zeszytem" - jedno z pytan egazminacyjnych na jakiejs super uczelni. W Photoshopie(nie pamietam wersji), mogłes wykonac nastepujaca czynnosc "zapisz do weba", no i tak Panie, mamy wlasnie Polish simplified. Cheers:)

    170

  • People Can Fly nabija się z Call of Duty

    Ocena komentarza: 0
    Grał, grał! Wole nie opowiadać;) Zagraj sam, lol x 100.
    Owy material, dostepny za darmo, elegancko prezentuje co w dzisiejszych CoD-ach znalesc mozesz, nie liczac "PR0" 13 letnich graczy w multi(PR0 - taki gracz przez zero na koncu).
    Btw. czekam z niecierpliwoscia na BulletStorm :)

    30

  • People Can Fly nabija się z Call of Duty

    Ocena komentarza: 0
    gra niesamowita:) Bardzo dobrze odzwierciedla "poziom zaawansowania" Call of Duty ;) Niewiele krotsza od CoD, ale i fabula o niebo lepsza! LOL, tak trzymać PCF! hehe

    30

  • Gorrrących premier w Nowym Roku 2011!

    Ocena komentarza: 0
    Cheers!!! :)

    25

  • Radeony HD 6900 - nieoficjalna specyfikacja

    Ocena komentarza: 0
    Wiec... uzyskaj ;) czekamy na rezultaty, tylko pamietaj czas goni, rynek gier to jedna wielka fabryka. Daj sobie deadline np. podobny do terminow w korporacjach(EA, THQ, UBI) narzucany przez "management" zacierajacy lapy i patrzacy na tabelki w excelu czy wyniki ida w kierunku "great success". mysle szanowny Kolego ze, nie tylko ja bylbym ciekaw twej rewolucyjnie zoptymalizowanej(jakie piekne i modne slowo) produkcji. Pozdrawiam, niech postep bedzie z Toba;)

    63

  • Radeony HD 6900 - nieoficjalna specyfikacja

    Ocena komentarza: 0
    Tutaj sie z Toba nie zgodze, marek w chinach jest od... i jeszcze troche. Natomiast co do screena, na pewno robiony na chinskim win xp(czcionka w nazwie okna pasuje mi do chinskich win). sciete krawedzie okna(rzeczywiscie gpu-z robi takie screeny). Chyba ze ktos silil sie aby reversowac ten sofcik(dla mnie bez sensu). Prawdziwy radek i owszem, i tej chinskiej marki tez wyglada na prawdziwy, zmienione logo, naklejka jak zwykle, reszta standard. Moze to brzmi dziwnie ale screenik z gpu-z wyglada calkiem wiarygodnie:)

    63

  • Smartfony z grafiką jak w PlayStation 3

    Ocena komentarza: 0
    Witajcie:) Wiedzialem, wiedzialem... ;) "Smartfony z grafiką jak w PlayStation 3" - po takim tytule nie moglem sie spodziewac innej dyskusji, lol. Znow sie zaczelo, szanowny kolego Wulfen, WALCZ o swoje przekonania! nie poddawaj się! Ta grafika, no i popatrz jaki to swiat okrutny, porownuja PlayStation Trzyy do takiego czegos jak komorka, koniec swiata... Powiem Ci ze w MegaMana 9 i 10 gra sie wysmienicie i grafa ladna i gra trudna, polecam Ci osobiscie(nawet za PLN-y maja w PS store, nie to co Ci "zlowrodzy, okrutni, straszni"... w X-ie). I polygonow nie ma(wiec nie ma sie o co klocic ;p). Pozdrawiam i zycze pierdyliarda polygonow na kazdej konsoli i telefonie, bedzie sie o co bic:D

    50

  • Microsoft ma apetyt na posiadaczy Maków

    Ocena komentarza: 0
    Ich pierwszy Office byl wydany ma wlasnie Mac-a:) Zreszta firmy tego typu czesto ze soba wspolpracuja i nic w tym zlego. Tak samo mozliwosc instalacji Windows na Mac-a, specjalne sterowniki napisane tak aby widoczne byly dane z ich "EFI". QuickTime na winde, safari etc. W pewnym stopniu nie przeszkadzaja sobie i lepiej dla uzytkownika. Zreszta osobiscie wolalem entourage na mac-owke niz cokolwiek innego. Bardzo elegancko:) Apple napisal iTunes tez dla systemu Windows aby mozna obslugiwac ich wynalazki tez na czyms innym niz Mac. Microsoft to samo dla swojego telefonu:) Logiczne, wygodne. A ze i tak Market Share Apple jak rownież Microsoft, jesli chodzi o telefony nie jest duzy, to co, maja sie bic?:)
    Tytul newsa jest "piekny"..."Microsoft ma apetyt na posiadaczy Maków", prawie jak z faktu lub superexpressu, lol. MS ma taki apetyt straszliwy na posiadaczy Mac-ow, ze az samo Apple chwali sie ze mozna instalowac Windows na Mac-owce, i nawet sterowniki(pewnie tak specjalnie dla "jaj") Apple napisalo pod windows dla swoich komputerow. Prosze wybaczyc, ale szanowny autorze, skoncz szkole, szlifuj swoje umiejetnosci w IT. Pojdz do pracy, np wlasnie do Apple lub MS:) czego Ci zycze(calkiem dobre warunki).Zobaczysz jak to wyglada od srodka. I zacznij wtedy pisac o apetytach. Coraz czesciej spotykam tu(szczegolnie w komentarzach), takie partolenie, na przyklad "Nvidia to chce pewnie...", "A AMD to tak robi bo napewno...", no kurna sami spece, doswiadczenie zawodowe = "szukaj w google"

    5

  • Nadchodzi premiera Radeonów HD 6000

    Ocena komentarza: 0
    Powiem Ci tak. Szczerze, mialem kiedys, kiedys bardzo podobne odczucie. Niestety... ale posluchalem sie innych co do zakupu karty, naczytalem sie, ochy, achy, "Nvidia, zdziercy, drooogo ooo, syf etc." kupilem co mi zachwalano. Jak zobaczylem co kupilem, ile pieniedzy stracilem, wywalilem poprostu w bloto. Przestalem kompletnie zwracac uwage na tego typu "slodkie pierdzenie" jakie to konurencja karty wysmienite i tansze wypuszcza. Ludzie lubia sie przywalic do byle czego, bo inne "tansze, lepsze". Jak masz wydac prawie 2k na karte i nagle okaze sie ze 2k poszlo sobie do lamusa... Jesli chodzi o AMD, Nvidie i cala reszte jaka to by korporacja nie byla, popracuj jeden z drugim w tego typu firmie a przestaniesz wrozyc z fusow i gadac ze "amd dobrze robi, a nvidia pierwotne zlo":) lol. Po drugiej stronie wcale nie wyglada to tak swietnie. Kazdy i tak kupi to, na co go stac,byle za dana kase bylo najwydajniej. Takze nie widze w tym momencie, zadnych podstaw do gadania co bedzie wydajniejsze i lepsze. Najwazniejsze ze kazda firma "cos" robi, jest postep. Jest PhysX, jest 3D vision, jest eyefinity, jest cuda, havok, etc. etc. I dobrze!Co?? Ze drogo? A ktora z nowinek(jaka kolwiek) byla tania?:) Cheers!

    101

  • Nie będzie Firefoksa 64-bit dla Windows

    Ocena komentarza: 0
    Popieram:) Jak zwylke flame, a teraz coraz czesciej. Na poczatku zaczynaja "filolodzy"(przecinek, uuu,BRAK KROPKI(zdrada!) ą,ę,ó,ż), potem wytaczaja sie jednostki bojowe roznego rodzaju obozow.Ilez tego jest,ati vs nvidia,intel vs amd,linux vs windows, etc etc. Kiedys pamietam fora linuxowe,jeden hakier madrzejszy do 2-giego, bash vs korn(czy co to tam bylo),i tak sie czlowiek nic nie dowiedzial bo sie zaraz poklocili:D Zawsze niestety tak jest, ze gdzie by nie bylo,niewiele trzeba,i awantura :pZwolennicy OpenSource(szczegolnie firmy, ktore legalnie podpieprzaja kod przeciez na licencji OS, doklepia jakis UI,zazwyczaj w php a potem chca krocie za swoj "rewolucyjny soft"),wystarczy czasem polazic na software konferencje(wole nie przytaczac nazw firm),i popatrzec na super-bezpieczne rozwiazania za dziesiatki tys zl(pamietam jak kolega zadal pytanie, lol "a czemu Panstwo sprzedajecie swoje oprogramowanie za kilkanascie tys pln, skoro jest to OS, a wy oklepaliscie to TYLKO w UI??" ach, ale byla obraza:D). No nic, sorry za wywod ale,ale czasem smiac sie chce z takich flame-ow. Co do tematu,skoro FireFox dziala dobrze w wersji x86 na systemach x64.A i programisci zrobili kompilacje na x64 i porownali obie, mozliwe ze roznicy sporej nie widac procz ilosci zjedzonej pamieci RAM. To po co? :)po co:)zeby ladnie wygladalo w download section?:D jest dobrze,to po co?Bedzie na to czas,czy tez zapotrzebowanie rynku, zrobia:)Zreszta, jak kogos boli to sobie sciagnie cos na x64.Pozdrawiam:)

    53

  • Rynek procesorów - cisza przed burzą

    Ocena komentarza: 0
    Niestety tak to wygląda, mówiąc o AMD. Firma miała i do tej pory założe się, że ma problemy finansowe, kiedyś też technologiczne. Pamiętam kiedys tam, na jednej z konferencji, jak omawiany był problem architektury(właściwie, rozmieszczenia komponentów procesora, bariera 2MB cache L2, etc.) Dodatkowo merge z ATI był jednak sporym ciosem(po którym trzeba sie powoli podnieść). Może i to brzmi dziwnie ale tak zazwyczaj jest, pozyskali technologie od ATI, teraz uderzają ostro w rynek kart grafiki co ich trochę ratuje.Ale tylko trochę(póki co).Oczywiście można mówić o dobrych wynikach sprzedaży GPU etc. Jednak jeszcze trochę minie zanim firma dźwignie się w górę.Z procesorami różnie bywa. Intel od zawsze się tym zajmował, jest to ich najmocniejsza strona, procesory, chipset-y, zawdzięczamy im też PCI Express(po części oczywiście), ten sektor raczej będzie należał do nich. Teraz Intel kupił McAfee(technologie zabezpieczeń), firma ma pieniążki na research, i dobrze. Co do serwerów, odkąd pamiętam tak to wygląda, z opteronami troche ucichło od pewnego czasu. AMD gra ceną, jeden ze sposobów w walce na rynku. Konkurencja jakaś musi być.Co z tego wyjdzie, kto wie, może pójdą w rynek GPU...

    14

  • Popularność Playstation 3 dogania Xbox 360

    Ocena komentarza: 0
    Ok, dobrze. Ale do kompletu brak jeszcze jakiegos fanatyka XBox-a. Mamy dwóch "obroncow krzyza", przydalby sie moze jakis oponent, ktory wyslawial X-a, hmm a gdzie Wii?? Ach, zapomnialem, to nie to! Next round! Fight! lol

    143

  • Pliki: Google Chrome 6.0.466.0 Beta

    Ocena komentarza: 0
    ... beta:) Chyba z tych wersji beta nie wyjda nigdy ;p A tak poważnie, nie spotkałem się jeszcze z tego typu dziwacznym wystawianiem wersji beta, beta bety, beta bety, wersji beta:)
    Zazwyczaj z tego co przypominam sobie jest... alpha, beta, UI freeze, RC 1,RC x, Zero bug, no i RTM. Zreszta, w dzisiejszych czasach nie jest latwo wprowadzic pzegladarke na rynek, i zeby jeszcze cieszyla szybkim wzrostem popularnosci. Im sie jakos udaje tymi "beta-mi", winszuje, ale dziekuje, chrome jakos mnie nie przekonuje, juz nie wspomne o "ulubionych":)cheers

    7

  • Sony znowu spóźni się z nową konsolą

    Ocena komentarza: 0
    Krzywyzielarz, a czego mozesz sie spodziewac teraz, tutaj. Co "news" to flame o byle gowno. "Sony znowu spóźni się z nową konsolą" - no i? niech sobie k#$@a wydaja, nie wydaja... Kazdy, w wiekszosci w oczy by Ci tego nie powiedzial co pisze sobie tutaj w tych zas$#$%ch "komciach". No ale co tam, trzeba sie "wykazac" wiedza, i j%&#c bzdety. Portalowi statsy sie podnosza, taaaka aktywnosc. Czlowiek by sobie cos poczytal tutaj jak te 10 lat temu.a teraz az krew zalewa i cisna sie bluzgi. ech.

    147

  • Niesamowity trailer Deus Ex 3

    Ocena komentarza: 0
    PS. Sorry za powielenie... Palec drgnal mi na LPM;)

    58

  • Niesamowity trailer Deus Ex 3

    Ocena komentarza: 0
    Spokojnie,spokojnie:)Chociaz tutaj sie nie pokloccie, Crisis, Ramses, Grafika, Muzyka, co ma crisis do DeusEX-a(?) ;) Trailer niesamowity, rowniez jako fan DeusEX-a czekam na godnego nastepce pierwszej czesci. Zapowiada sie niesamowicie. Widac tez ze technologia obrazu 3D nadciaga(tzn. rozwija sie b. szybkim tepie), okulary, nie okulary, TV, projektory, az sie prosi aby wyszedl taki film i gra w 3D :) Btw. niezly ten bysior z ktorym pierze sie glowny bohater. Przypomina sie postac Gunther Hermann-a(gabarytami) z jedynki...ach, czekamy.

    58

  • Niesamowity trailer Deus Ex 3

    Ocena komentarza: 0
    Spokojnie,spokojnie:)Chociaz tutaj sie nie pokloccie, Crisis, Ramses, Grafika, Muzyka, co ma crisis do DeusEX-a(?) ;) Trailer niesamowity, rowniez jako fan DeusEX-a czekam na godnego nastepce pierwszej czesci. Zapowiada sie niesamowicie. Widac tez ze technologia obrazu 3D nadciaga(tzn. rozwija sie b. szybkim tepie), okulary, nie okulary, TV, projektory, az sie prosi aby wyszedl taki film i gra w 3D :) Btw. niezly ten bysior z ktorym pierze sie glowny bohater. Przypomina sie postac Gunther Hermann-a(gabarytami) z jedynki...ach, czekamy.

    58

  • Maszyna z procesorami AMD na czele TOP500

    Ocena komentarza: 0
    Szanowny Kolego... Z niecodziennych informacji, niektore portale donosza, iz niejaki Pan Gąbka chce zapanowac na swiatem. Wcale mnie nie dziwi takie posuniecie, taki superkomputer przyda sie do zawladniecia nad swiatem, nas umyslami setek milionow istnien ;p
    Pragne nawiazac do pewnych informacji: http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Pan_G%C4%85bka Trzeba mieć się na baczności... lol

    27

  • Fermi GTX 480M w laptopach

    Ocena komentarza: 0
    MiszakKr, trafiłeś w 10-tke:) hehe, lub "żal mi Ciebie, [insert here, żal reason]":) niech sie, gówniarzeria powyżywa:D i tak Mama nie kupi...wiec modny jest pojazd po czymś co dla takiego nieosiągalne:)

    49

  • Fermi GTX 480M w laptopach

    Ocena komentarza: 0
    Dobrze by było zakupić sobie notka z taką grafiką, BFBC2, granie poza domem:) Dobra sprawa;) Dobre, dowcipnisie z tym pieczeniem:) Niestety nie spotkałem się jeszcze z chłodnym notkiem, który posiada grafikę mocniejszą niż Intel GMA ;P Nawet "super,swietny" macBook pro potrafi sie rozgrzać do 60-70(z włączonym termoobiegiem).

    49

  • Premiera GeForce Fermi - test GTX 470 vs HD 5800

    Ocena komentarza: 0
    Magsp, popieram. A skad te komentarze? Pamietasz jak ukazal sie geForce 5800? Jakie te karty "niby" zle byly, jak to sie grzaly etc... Teraz jest to samo, z ta roznica ze ATI wypuscilo swoje potworki wczesniej(wielki rush), ludzie zglupieli jakie to wydajne etc etc. A teraz patrze tak sobie na rozne testy i cala reszte...hmm, nie jest tak zaraz wesolo. Niestety, obiektywnie mowiac 480 idzie leb w leb, miejscami lepiej niz 5870. Kart 59xx nie biore pod uwage. Dwa rdzenie a jeden? raczej nie ma co porownywac. DX 11, kilka dni temu mialem okazje, jak zwykle przekonac sie ze "cos" jest nie tak. i tym razem flagowy produkt pod DX11 Dirt 2, nie uruchamial sie na radeonach, i znow to samo, "cos" nie dziala, tekstury jakies "dziwne" etc. etc. Ludzie patrza na cene, i biora to co im pasuje(adekwatnie do wydajnosci a nie jakosci).I tak w kolko. NVidia idzie w research, chcac osiagnac cos wiecej ze swoich ukladow,ATI wylazi z dolka walczac cena i zdobyciem wiekszego Market Share-u(nic dziwnego). Wiec niech sie bija, lepiej dla nas:)...natomiast pracownikiem ATi wolalbym nie byc:) Ciekawe czy w tym roku tez wywala kogos z pracy. To co my widzimy ma sie nijak do tego co dzieje sie "w srodku":)
    Cheers!

    314

  • Padła bateria musisz wymienić iPada

    Ocena komentarza: 0
    Czesc. Prosze bardzo, wiec tak na poprawe nastroju dla wszystkich, cena w Polsce wersji 64GB z modemem "3gie", ~5000, promocja, kupujcie:) Czyms trzeba zaistniec..."awsome, ever" jak mawia sułtan Stevee.

    28

  • Rozdajemy kody na Bad Company 2 (PC)

    Ocena komentarza: 0
    Tak jak BF2, cos niesamowitego, moj klimat. Choc w wersji BETA wiele jeszcze "rzeczy" nie funkcjonuje. Ale to jest to. Nareszcie godny nastepca BF2, wspolczesne pole walki.
    Do tej pory MW2 nie bylo w stanie dac mi choc namiastki tego co bylo w BF2, coz takie moje zdanie.
    Znow pora zmienic kompa pod kolejnego BattleField-a:)
    Co do kluczy, sprobujcie poszukac preorder-a, moze jeszcze maja to i kluczyk sie znajdzie. Zreszta kto ma PS3 to moze sobie DEMO juz pobrac i grac(co prawda,katastrofa z tym "padzikiem",ale...jak to woli).

    188