Avatar użytkownika

itakumre

data dołączenia:

Moje komentarze (9)

    • Avatar użytkownika itakumre
      itakumre
      Heh, być może :) ale grałem już jakiś czas temu w podobną grę VR : Adr1ft i tam problemów tego typu nie uświadczyłem w najmniejszym nawet stopniu... co innego niektórzy znajomi, którym dałem spróbować :)
      Po pewnym czasie można zupełnie się uodpornić na tego typu nieprzyjemne doznania żołądkowe wywołane wirtualnym ruchem w VR co widzę po sobie, a trochę już godzin w VR spędziłem.
      0
      • Avatar użytkownika itakumre
        itakumre
        Detached chętnie sobie sprawdzę. Pewnie będę kończył niedługo Everspace, które też polecam ograć w goglach VR - też widoki przepiękne. Choroba lokomocyjna w grach VR jest mi już całkowicie obca, chociaż nie powiem, na samym początku przygody z VR bywało gorzej - ale po pewnym treningu błędnika można się tej dolegliwości całkowicie pozbyć.
        0
        • Avatar użytkownika itakumre
          itakumre
          Ja tylko odniosę się do PSVR i stwierdzenia, że
          "posiada największą bazę gier VR (na ten moment - 57)".

          Na Oculus Rift'a i HTC Vive liczba gier VR jest już liczona w setkach. Dobrze by było więc jednak wiedzieć o czym się pisze...
          6
          • Avatar użytkownika itakumre
            itakumre
            Też dostałem tego maila.
            Ok, już Cię dodałem do znajomych.
            Teraz czekać tylko na kontrolery :)
            0
            • Avatar użytkownika itakumre
              itakumre
              Zgadzam się w 100%
              Też czekam niecierpliwie na Oculus Touch.
              Byłoby pięknie, gdyby wysłali je troszkę wcześniej i dotarłyby jeszcze w tym tygodniu :)
              Może się spotkamy kiedyś w jakimś Unspoken, Dead and Buried czy innym multi.
              1
              • Avatar użytkownika itakumre
                itakumre
                Odnosisz się tutaj do konsolowego VR, który moim zdaniem jednak trochę póki co nie domaga.
                Ja mówię głównie o PC i tam aż takich cięć nie ma. Np. w Dirt Rally grałem na pełnych detalach, więc różnicy w grafice względem monitora/TV nie ma w ogóle.
                A te formułki o testowaniu wszystkich dostępnych headsetów widzę regularnie ...i w zależności od kontekstu, nie bardzo zazwyczaj w nie wierzę :)
                0