Wspołpracuje z FreeNow od kwietnia tamtego roku. Prawda jest zupełnie inna niż ta w artykule. To nie kierowcy przechodzą do fn ale FN podjeło wsółprace z partnerami którzy posiadają własne floty z kierowcami. Stało się tak ponieważ FN zaczęło sukcesywnie obniżać stawki współpracującym z nimi licencjonowanym taksówkarzom a za tym szła cała masa odrzucanych zleceń. Problemem nie jest brak kierowców, problemem są ceny jakie ustala FN i promocje które wpowadza klientom kosztem kierowców współpracującym z platformą. Dlatego podjęto krok aby zatrudniać patrnerów z tańszymi przewoźnikami pracującymi zazwyczaj na 1/4 etatu na stalej pensji. Od nowego roku FN podniosło prowizje kierowcom do 20% ich dochodu. Do tego z tygodnia na tydzień obniżane są dopłaty które niebawem sie skończą. Kierowcy szukają korporacji które zapewniają im lepsze dochody co jest oczywiste gdy spojrzy sie na koszta działalności gospodarczej.
Jak Free Now podbiera Uberowi kierowców? I co Uber może z tym zrobić?
14 komentarzyDyskutuj z nami!