Funkcja wznawiania rozgrywki po restarcie już była dostępna dla developerów od czasów Xbox 360. Z uwagi na małą ilość ramu często kiedy widziało się ekran ładowania jako czerny ekran tak naprawdę konsola się resetowała żeby zwolnić pamiec by następnie wystartować ładując level gry. Polecam artykuł https://www.gamasutra.com/view/news/310660/Memory_Matters_A_special_RAM_edition_of_Dirty_Coding_Tricks.php
Może masz rację z recenzją gry Total War: Rome 2, ale zauważ że Wiedźmina oceniał Kevin VanOrd. Sugerowałem się recenzjami tego gościa i jestem zadowolony w 90% z tego jak ocenia gry.
0
JimmyS
Nie wiem kto kogo smarował, ale Gamespot postawił 10, a to oznacza że zagraniczni recenzenci doceniają grę.
Na miejscu Sony i MS zaczął bym wydawać 2 rodzaje konsol. Na jednych dało by się grać na 30 klatkach a na drugich na 60. Cena drugiej opcji 2 razy wyższa bo 2 x więcej klatek. Wszyscy byli by zadowoleni :D
Xbox Series X pozwoli błyskawicznie wznowić zatrzymaną rozgrywkę. Nawet po restarcie konsoli
10 komentarzyDyskutuj z nami!Panie Cameron, trochę wstyd, żeby Terminator z Polski bił na głowę tego kinowego. Oto nasza recenzja Terminator: Resistance
7 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 3: Dziki Gon doczekał się pierwszych ocen - są takie, na jakie liczyliśmy
110 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 3: Dziki Gon - przedpremierowa recenzja
133 komentarzyDyskutuj z nami!Dobre bo polskie - Wiedźmin 3: Dziki Gon z wieloma nawiązaniami do naszego kraju
57 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 3: Dziki Gon bez DRM, ale bez Internetu nie zagramy
28 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz pierwsze 15 minut rozgrywki
137 komentarzyDyskutuj z nami!GTA V w wersji PC pokazane raz jeszcze
66 komentarzyDyskutuj z nami!GTA V na PC znowu opóźnione - premiera dopiero w kwietniu
170 komentarzyDyskutuj z nami!Wiedźmin 3: Dziki Gon bez 60 fps na konsolach - CD Projekt RED tłumaczy dlaczego
126 komentarzyDyskutuj z nami!