Komentarze

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Alano, zwróciłeś uwagę na bardzo ważną rzecz. Na PC można odsprzedawać części, sam co roku zmieniam kartę za naprawdę niewielką dopłatą, wystarczy ją sprzedać w odpowiednim momencie :).

    Kryspin@ Ja w przeciwieństwie do kaprala sprzedaje wiele gier na konsoli, gdyż uważam za bezsensowne trzymanie tych słabych pozycji. Jednak te najlepsze perełki zostawiam sobie na stałe, a mam w chwili obecnej 8 gier do których wciąż lubię powracać. Ich sprzedaż nie jest dla mnie żadną opcją a też swoje kosztowały.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 2
    970 po OC to wydajność 3-4 krotnie większa od tego co siedzi w ps4. Moja 8800Ultra była tylko 2 razy wydajniejsza względem 780GTX zastosowanego w ps3, a roznosiła każdą grę multiplatforme z ps3, co dopiero karta 3-4x szybsza od tego co w konsoli. Wątpię też, aby którakolwiek gra nawet z dzisiejszego okresu chodziła gorzej na 8800Ultra (gdybym wciąż ją miał, to mógłbym sprawdzić) niż na ps3. Musiałaby mieć na siłę dołożoną sztuczną implementację dx11 jako minimum, a wtedy to nawet nie uruchomisz na karcie dx10.

    Nie zgadzam się z twoimi wyliczeniami zupełnie. Jaja robisz z tym wyliczaniem cen gier za darmo, więc nawet nie będę już dłużej dyskutował z tobą.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    W sumie psx,ps2,ps3 wnosiły drastyczną poprawę grafiki, człowiek nie miał wątpliwości odnośnie tego, że to nowa generacja.

    640x480 dawało 307200 pikseli, 3x razy większa ilość pikseli 921600 była w 1280x720p na ps3. Do tego doszły jeszcze efekty graficzne zapewniające zupełnie nową jakość, oraz znacznie większa szczegółowość samych tekstur i światów gier. Różnica grafiki między grami z ps2 vs ps3 była druzgocąca.

    Podam przykład topowej gry na ps2 i ps3. Takie god of war 2 na ps2 512x364 (natyw god of war 2 z ps2) dawało 186368 pikseli na ekranie, w god of war 3 1280x720p było już 921600, a to daje 4.9x przewagi w samej rozdzielczości obrazu. Do tego doszły wszelkie maści efekty shaderowe, większa skala gry, większa szczegółowość obiektów itd.

    Natomiast co przyniosło PS4? Na dziś standardem jest 1080p, co daje 2063600 pikseli, a to tylko 2x więcej pikseli. Przy tak małym postępie w samej rozdzielczości i nowych efektach graficznych mogliby się pokusić przynajmniej o 60fps, zawsze byłby to jakiś znaczący plus nowej generacji. Być może pomimo tych tych 7 lat na rynku nowe konsole wyszły jeszcze troszeczkę za wcześnie. Można sobie wyobrazić gry na ps4, gdyby ta konsola zawierała GPU pokroju 970gtx. Sony kupuje same chipy graficzne, a to tylko ułamek ceny tej samej karty graficznej na PC, więc coś takiego byłoby możliwe. Z takim GPU jak 670GTX 60 fps nie byłoby problemem w 1080p przez jeszcze długi czas, albo mielibyśmy 30 fps, ale to już przy ekstremalnie szczegółowej grafice

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 2
    Acha zapomniałem jeszcze o cenie HDTV :D. Niestety dobre LCD, które umożliwi zobaczenie gry w akceptowalnej jakości obrazu sporo kosztuje, choć pewnie znajdą się osoby, które chętnie wyciągną CRT z allegro po 100zł :D, aby tylko pograć najtaniej jak to tylko możliwe

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 2
    No to fajnie podliczyłeś sobie ceny gier na PC, 120zł jest to absolutnie max cena za gry na PC, a na konsoli cenę kazałeś liczyć absolutnie minimalną. Na grach na PC też można oszczędzać, większość gier nie kosztuje 120zł a połowę mniej, a nawet do tych najdroższych gier po 120zł szybko można kupić klucze nawet po 50zł, tym bardziej miesiąc czy dwa po premierze.

    Tak więc licząc, że ktoś kupi 24 gry po 50zł, to wyjdzie 1200zł. Bardzo dobry komputer który przetrwa całą generację konsol z 970gtx złożysz już za 3500zł, a nawet sporo taniej, jeśli kupi się używane i7 2600 (które spokojnie starczy na obecne gry z ps4). Liczmy1200+3500zł i wyjdzie 4700zł, faktycznie troszkę więcej niż za konsole, tylko tak jak mówię, koszt konsoli ps3 który kazałeś sobie podliczyć jest absurdalnie minimalny, w zasadzie niemożliwy do uzyskania (gdyż w rzeczywistości nawet ktoś taki jak ty początkowo musi kupić te parę gier za te 200 zł, aby później móc je odsprzedawać z mniejszą stratą i kupować inne nowe gry). W moim natomiast przypadku, gdzie podliczyłem normalny sposób kupowania gier, tzn. 3-4 gry na rok (wciąż większość osób jak ja nie sprzedaje raz kupionych gier) cena wyszła już 7400zł, więc gdy ktoś nie jest fanem "wypożyczania" gier na bardzo krótki okres, to cena inwestycji w kompa będzie znacznie tańsza.

    Swoją drogą mój komp z 2007 roku wytrwał bardzo długi okres, każda multiplatformowa gra z konsoli chodziła na nim bez porównania lepiej. Takie np. gta 4, minimalne detale, subhd i średnio 18-25fps (analiza eurogamera) a np. włączyłem sobie 1680x1050, 28-40 fps w 40% ustawienia detali rysowania oraz reszcie detali na max. Inna gra bioskock, subhd na ps3, 25-30 fps na pc miałem 60-80fps w 1680x1050 i max detalach dx10. Co więcej pisałeś o tym, że nie można uruchomić crysis 3 na takim 7 letnim sprzęcie. Dla twojej wiedzy wyszedł patch, który umożliwiał uruchomienie crysis 3 na sprzęcie z kartami dx10, więc nawet na takim starym GPU będzie chodzić lepiej, niż subhd 22-30 fps w crysis 3 na ps3.

    Wnioski są takie, że cena normalnie używanej konsoli nie będzie mniejsza niż normalnie używanego komputera, przy czym to komputer umożliwi większą jakość grafiki w multiplatformowych grach. To jest fakt, który oceniam 7 latach doświadczeń z ps3 oraz PC'em.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Racja Tom, na ps2 wiele gier obsługiwało progressive scan, a na xbox 1 to chyba 99% (gdy miało się odpowiedni przewód pod HDTV). Nie zmienia to jednak faktu, że wulfen o wiele się nie pomylił, na nowym HDTV tak 480p czy 480i wygląda jak jedna wielka rozmazana plama :D

    "Co najwyżej 4k+30fps a i tego nie jestem pewien."
    Też nie wierze w 4K i 30fps nawet na następnej generacji konsol, nie przy dzisiejszym braku postępu w wydajności sprzętu.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1

    A niby to czemu dyskusja ma mnie nie dotyczyć ? Prawdopodobnie wciąż większość ludzi kupuje gry tak jak ja. Twoje wnioski o tanim graniu na konsoli dotyczą tylko tych graczy, którzy akceptują takie "wypożyczanie" gier na bardzo krótki okres.

    Sam za 24 gry wydałem przez 7 lat 4600zł, ale załóżmy, że ktoś nie "zatrzymywałby" tych gier, tylko "wypożyczał" w sposób, który opisałeś. Strata na grze + koszty przesyłki to liczmy 60zł. Za 24x gry wyszłoby więc 1440 zł (około 205 zł na rok)

    1440zł za gry +2400zł konsola +400zł naprawa lasera = 4240zł

    I to jest już bardzo zminimalizowany koszt ps3 po 7 latach użytkowania.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Tych pudełek nie jest aż tak dużo, poza tym nie mieszkam w bloku, abym miał się przejmować brakiem miejsca. Do każdej ze swoich gier wracam co jakiś czas, a nawet jeśli nie ja, to ktoś z rodzinki.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 3
    Do tego dolicz jeszcze przesyłkę :), czyli wyjdzie więcej jak 150 zł. Również nigdy nie wiesz jak szybko ktoś odkupi akurat twoją grę za dobre pieniądze, a przecież bez jej sprzedania nie kupisz następnej. Najlepiej więc byłoby mieć wpierw wiele gier, oraz później tak nimi "żonglować" po allegro.

    Ja tam jednak wolę pozostać przy swoim "kolekcjonowaniu" gier, a też nie kupuje wiele gier na konsole, średnio 4 na rok. Nawet jeśli zapłacę pełną cenę gry (50-60 Euro), to wciąż jest to tylko połowa mojej dniówki, więc szczerze mówiąc więcej zachodu miałbym później ze sprzedawaniem tych gier, niż faktycznego pożytku.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    4 gry na rok to raczej nie było dużo, a kupowałem tylko to na co czekałem, tzn. pewniaki. Poza tym wydaje mi się, że wiele osób robi tak jak ja, tzn. lubi kolekcjonować gry. Oczywiście, że po przejściu swoich gier miałem później ochotę przejść je jeszcze drugi raz czy więcej, wracam do wszystkich swoich gier. Przykładowo niektóre gry z ps2 czy xbox 1 przeszedłem już kilkanaście razy.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 0
    Z takim podejściem po prostu płacisz za wypożyczanie gier,

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Ciekawe kiedy kupisz sobie tą używaną gre za 100-140zł, 5 miesięcy po premierze, rok ? Aby ktoś mógł ci ją tak "tanio" sprzedać, to wpierw ktoś musi dać za nią pełną cenę 200zł. Gdybym tak chciał czekać aż gry stanieją, to równie dobrze można poczekać na koniec generacji konsoli, kupić ją za 500zł + używane gry za grosze.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Poza tym gdybym robił tak jak piszesz, to miałbym gry na zasadzie pożyczania, ciągle 1-2 gry, które na nowo sprzedaje i kupuje, aby stać mnie było później na inną grę. Natomiast co do cen gier cyfrowych, to nie wiem jakie gry tam masz za 80-100zł, mówisz pewnie o starociach, a nówki były zawsze droższe niż nawet jak w sklepie wersję z płytą kupowałem.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Ja tak nie gram w gry, że przejdę raz i koniec, nigdy do niej nie wrócę. Raz kupionych gier nigdy nie sprzedaje.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Dodam też, że na konsoli mogłem czekać pół roku, czy też rok, aby kupić grę taniej. Jednak w sytuacji, gdy chciałem sobie w jakąś grę zagrać, to czekanie nie było dla mnie tak łatwą opcją.

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 2
    To cena samej konsoli, ale co z grami po 200 zł? Ja przykładowo za gry na ps3 wydałem w czasie 7 lat ponad 4600zł, średnio kupowałem 4 gry na rok. Tak więc konsola nie jest wcale rozwiązaniem takim tanim, no chyba że mowa o sytuacji piracenia gier. Ja kupiłem w sierpniu 2007 konsole ps3 oraz miesiąc później topowy PC z 8800Ultra, także był to sprzęt z podobnego okresu. PC kosztował początkowo bez porównania więcej kasy, ale z czasem konsola przebiła nawet i ten koszt topowego PC'a. Co więcej, 8800U radziła sobie z każdą grą z ps3 w znacznie lepszych detalach/rozdzielczości/płynności (dopiero 2 lata temu wymieniłem ją na 680GTX)

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 3
    Jest już wiele gier, w których najlepsze i7 nie zawsze wyrobi na te 60 fps, a co dopiero na 120fps :). W crysis 3 jest parę takich miejsc, w W_D również, a nawet w crysis 1 :).

    127

  • Lords of the Fallen w rozdzielczości 1080p na PS4 i tylko 900p na Xbox One

    Ocena komentarza: 1
    Włącz sobie na PC minimalnie mniejszą rozdzielczość niż natyw to zobaczysz co się stanie z obrazem. Tak więc na monitorze bardzo widać takie rzeczy, inna sprawa jest już jednak przy HDTV. Tam masz wyrafinowane maski wyostrzające, które ten brak ostrości tuszują bardzo dobrze

    127

  • Nvidia upiększy gry na PC - Wiedźmin 3, Far Cry 4 i AC: Unity na liście

    Ocena komentarza: 1
    Dodam jednak, że ważne jest te skalowanie metodą lanczos, tradycyjny downsamling jaki przeprowadzały od dawna karty Nv to tylki bilinear, co dawało rozmazany obraz.

    112

  • Nvidia upiększy gry na PC - Wiedźmin 3, Far Cry 4 i AC: Unity na liście

    Ocena komentarza: 1
    Koszt TXAA/MSAA jest olbrzymi, a też downsampling nie oznacza, że trzeba skalować tylko z astronomicznych rozdzielczości typu 4K i więcej. Ja przykładowo wystarczy że dam downsampling z 2520x1575p plus jeszcze SMAA i już zrównuje się to wydajnościowo z kosztem TXAA/MSAA, przy czym obraz wygląda lepiej (txaa jest strasznie rozmazane, a MSAA pomija np. shadery czy bitmapy gdy bez filtrowania przezroczystości). Oczywiście idealnie jest przy skalowaniu z 3K, lub 4K. Przykładowo w fable anniversary skaluje tak obraz z 4K to płynność wciąż daje rade, jakość obrazu jest natomiast kapitalna, trudno później wrócić do innych gier, w której nie mogę sobie włączyć aż takiej jakości (gedosato nie jest kompatybilne z grami dx11, dlatego osobiście cieszę się, ze Nv wprowadziła podobne skalowanie, które będzie działać w prawie każdej grze)

    112

  • Nvidia upiększy gry na PC - Wiedźmin 3, Far Cry 4 i AC: Unity na liście

    Ocena komentarza: 0
    Akurat w takim crysis 2 z modem maldoHD akurat teselacja była bardzo wyraźnym efektem. Ten wystający bruk, cegły, kamienie, to wszystko robi wrażenie. Później po crysis 2 pograłem w część 3'ą, to wydała mi się płaska bez braku tej teselacji :P. Widocznie sam moder maldo umiał zaimplementować tą teselacje lepiej, niż sami twórcy crysisa :P

    112

  • Nvidia upiększy gry na PC - Wiedźmin 3, Far Cry 4 i AC: Unity na liście

    Ocena komentarza: 0
    Akurat TXAA to nie jest dla mnie żadne upiększenie gry, wręcz odwrotnie :D. Najlepiej wygląda dowsnampling metodą lanczos, lub właśnie teraz te skalowanie Nv. Zero aliasingu (na shaderach, bitmapach czy też w ruchu), a jednocześnie SUPER ostrość obrazu oraz samych tekstur znajdujących się na dalszym planie.

    112

  • GeForce GTX 970/980 - premiera topowych układów Maxwell

    Ocena komentarza: 1
    Nie napisał czy to wersja 2 czy 4 GB, ale z tym Vramem ludzie przesadzają. Nie jest przecież powiedziane, że gra się nie uruchomi gdy masz mniej.

    Sam sprawdziłem takie COD Ghosts czy Dead Rising 3, oraz nawet tą pierwszą gierkę na UE4. W tych grach zużycie Vramu sięga 3 GB, jednakże na moim 680GTX pomimo tylko 2GB nic nie przycina, tzn. nie ma stutteringu. Jedyne co zauważyłem, aby przycinało na ultra przy zużyciu 3GB to te Watch_Dogs, ale ta gra według testerów (przynajmniej w czasie premiery) przycinała również na TITANIE z 6GB.

    Oczywiście powyższe nie oznacza, że nie jest lepiej posiadać karty z większą ilością Vramu. Osobiście już teraz chciałem kupić 980GTX, ale wydaje mi się, że wyjdzie jeszcze jakieś titanium czy coś w tą mańkę, tak więc wolę jeszcze poczekać (tym bardziej że nie ma gry, która by nie chodziła bardzo dobrze na moim 680GTX 2GB)

    160

  • GeForce GTX 980 podkręcony do 2 GHz bije rekordy w 3DMarku

    Ocena komentarza: 0
    Na różnych forach ludzie piszą, że modele typu evga czy galax osiągają stabilne 1500MHz bez zmiany chłodziwa :). Wynik przy 1500MHz to już ponad X7000 punktów w teście 3dm13, wynik 2x lepszy od mojej karty :), tak więc po OC jest to super wydajność.

    51

  • Quake Live na Steam - można już pobierać i grać

    Ocena komentarza: 2
    Ostatnio raz w quake 3 grałem jakieś 8 lat temu, tak więc z miłą chęcią sprawdziłem wersje quake live. Przyznać jednak muszę, że gra została totalnie ocenzurowana, na levelach nie ma tych starych motywów z diabłami itd :D, a zamiast spektakularnego widoku krwi i gibów z części 3'ej są teraz jakieś cyferki :(. No bez kitu, ale to wygląda teraz strasznie kiczowato, jak jakaś gra dla dzieci :P

    34

  • GeForce GTX 970/980 - premiera topowych układów Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=393063

    Wynik 2x lepszy jak 770GTX, aż 1550 MHz na powietrzu :D. EVGA natomiast podobno oferuje 1400 MHz boost w standardzie

    160

  • Nvidia odsyła na emeryturę karty GeForce GTX 770, 780, 780 Ti i przecenia GTX 760

    Ocena komentarza: 1
    Ja jeszcze rok posiedzę na swojej, ale jednak wydajność 980GTX po OC zaczyna już odstawiać widocznie 680OC/770.

    company of heroes 2 (2560x1440)
    980GTX OC- 53 fps
    780ti- 38 fps
    770GTX- 26 fps

    http://images.anandtech.com/graphs/graph8526/67708.png

    37

  • Nvidia odsyła na emeryturę karty GeForce GTX 770, 780, 780 Ti i przecenia GTX 760

    Ocena komentarza: 1
    Dodam też, że ja od dawna wyjeżdżam do Niemiec, za tą samą pracę w Kielcach dostałbym 2000zł, a tak zarabiam sobie 2600Euro (tam nawet na kasie zarobisz 1500euro). Swoją drogą w Niemczech zarabia się bez porównania więcej, ale też więcej się kupuje. Nowe auto, jedzenie, ciuchy, itd, na to się nie oszczędza tak jak tutaj w PL.

    37

  • Nvidia odsyła na emeryturę karty GeForce GTX 770, 780, 780 Ti i przecenia GTX 760

    Ocena komentarza: 1
    Nie ma co patrzeć na statystyki, gdyż osoba która np. zarabia parę mln miesięcznie totalnie wypacza takie rzeczy. Z tego co obserwuje w Kielcach (może w takim Wrocku czy Warszawie ludzie zarabiają więcej) to mało ludzi zarabia tą średnią krajową 3700 brutto. Powiedziałbym, że przeciętnie jest to 1200-1500zł.

    37

  • GeForce GTX 970/980 - premiera topowych układów Maxwell

    Ocena komentarza: 0
    To że nastąpił kryzys w wydajności przedstawia wykres wydajności nowych kart 980GTX na stronie Nv, zamiast do 780, porównali ją do 680 :D haha.

    Poważnie jednak mówiąc, ciekawie wyszedł wynik OC na guru3d w takim tomb raiderze. 114fps po OC w 980GTX, 780ti 92fps ti. Oznacza to, że że przy moim obecnym 680GTX (54 fps i 63 fps po OC według testu guru3d) jest już wreszcie znaczna różnica w wydajności, a dochodzi do tego jeszcze parę innych plusów. No cóż, ja jeszcze poczekam na pełnego maxwella 200, a ten obecny 204 jeszcze sobie odpuszczę, ale za rok pewnie już będę chciał zmienić sobie kartę na pełnego maxwella (pewnie nazwą go 1080GTX? hehe, idealna karta do 1080p :D).

    Swoją drogą te skalowanie obrazu z wyższej rozdziały to fajny ficzer, gdyż nie będzie potrzebna do tego żadna zewnętrzna aplikacja, jednak na siłę zarezerwowali to tylko dla modeli 980GTX. Używając aplikacji gedosato można sobie przeprowadzić downsampling w grach na każdej karcie Nv czy AMD, a po zastosowaniu filtru najlepszej jakości (Standardowe skalowanie Nv wykorzystuje zwykłą technikę bilinear, co dawało rozmazany obraz) obraz jest idealny, AA wygląda genialnie, lepiej niż MSAA, a obraz jest w dodatku super ostry (nie tak jak przy TXAA czy FXAA).

    Tutaj przykładowo nowe fable, gdzie downsampling wręcz drastycznie poprawił obraz, ponieważ standardowo gra używa filtra bardzo rozmazującego obraz.
    https://imagizer.imageshack.us/v2/1605x905q90/913/tgYJUS.jpg
    https://imagizer.imageshack.us/v2/1680x944q100/540/rdW0A8.jpg

    poniżej natomiast jak wygląda to już z moją korekcją kolorów, wzmacniającą kontrast i samą saturacje koloru
    https://imagizer.imageshack.us/v2/1680x946q100/538/F3do03.jpg
    https://imagizer.imageshack.us/v2/1680x948q100/661/WdHb9F.jpg

    tutaj jakby co więcej szczegółów o ustawieniach gedosato
    http://steamcommunity.com/app/288470/discussions/0/613936039562747705/

    160

  • Nvidia GeForce GTX 980 - finalna specyfikacja, data premiery i cena

    Ocena komentarza: 1
    Czytałem artykuł testujący PCI Express 2 vs 3, zero różnicy na obecnych kartach, co dopiero 4.

    80

  • Nvidia GeForce GTX 980 - topowa karta Maxwell pozuje do zdjęć

    Ocena komentarza: 1
    Dodatkową moc zawsze można spożytkować i nawet nie trzeba mieć lepszego monitora, można np. użyć programu gedosato tool i ustawić downsampling za pomocą filtra lanczos, gry wyglądają wtedy jak bullshoty :D, zero aliasingu, oraz jest nowa jakość filtrowania anizotropowego, genialnie to wygląda.

    42

  • GTA V na PC zaliczy poślizg - Rockstar tłumaczy dlaczego

    Ocena komentarza: 0
    Dla mnie to nie ważne jeśli gra obierze ścieżkę CRYSISA, tzn. będzie zawierała detale, które uruchomisz sobie dopiero 2 lata później (to jest nawet plus, ponieważ za parę lat gra będzie wyglądać lepiej, wolniej będzie się starzeć). Dla mnie ważne jest tylko to, aby w dniu premiery wyglądała tak jak na ps3 + większa rozdziała, to co widziałem na materiale z ps4 wygląda natomiast już znacznie lepiej, a ponieważ chodzi to już na konsoli o bardzo podobnej architekturze, to nie mam żadnej wątpliwości, że przynajmniej z takimi detalami pogram na PC. Baa dotychczas każda gra z ps4/xboxa w ustawieniach konsolowych chodzi mi 2x szybciej, więc prawdopodobnie jeszcze się parę detali dorzuci do "pieca" :D

    110

  • Nvidia GeForce GTX 980 - topowa karta Maxwell pozuje do zdjęć

    Ocena komentarza: 0
    A o ile 780ti jest szybsze od 780GTX? Nawet jak kupisz absurdalnie drogą wersję 980 titanium (jeśli taka wyjdzie), to i tak jakoś wątpię aby była ona 80-100% szybsza od 980GTX. Kiedyś nie musiałeś czekać na wersję TITANIUM aby dostać znacznie większy przyrost wydajności, wystarczył nowy numerek GeForce za 2 tysiaki. Teraz natomiast Nv życzy sobie płacić 3-4 tysiaki za 30-40% wydajności więcej :P

    42

  • GTA V na PC zaliczy poślizg - Rockstar tłumaczy dlaczego

    Ocena komentarza: 0
    Przy każdej premierze gry jest straszenie jakie to gra wymagania mieć nie będzie, a później najczęściej okazuje się, że gra chodzi na maxie nawet na 480GTX :D.

    110

  • Nvidia GeForce GTX 980 - topowa karta Maxwell pozuje do zdjęć

    Ocena komentarza: 7
    "Ja nie rozumiem wszem obecnego placzy na roznych serwisach o fakt ze 980 jest na poziomie 780 TI, skoro zastepuje zwykla 780'tke"

    Kiedyś nowe generacje Geforce wprowadzały olbrzymi przyrost mocy z nowym numerkiem, najsilniejsza konstrukcja typu 980GTX powinna roznieść 780Ti, a również 870GTX powinno to zrobić.

    6800Ultra vs 7900GTX (80 vs 156 fps w ut2003)

    7900GTX vs 8800Ultra (31 vs 71 fps Doom 3 2560x1600 4xMSAA)

    8800GTX vs 280GTX (26 vs 53 fps Half life 2 2560x1600 8xMSAA)

    280 vs 480GTX (54 vs 100 fps farcry 2 1080p 4xMSAA)

    Ten 980GTX (jeśli tamte wyniki były prawdziwe) broni się jedynie zużyciem energii, ale chyba nie tego oczekiwali ludzie, którzy chcieliby dostać większą wydajność

    42

  • GTA V na PC zaliczy poślizg - Rockstar tłumaczy dlaczego

    Ocena komentarza: 0
    http://steamcommunity.com/app/288470/discussions/0/613936039562747705/

    Dodam jeszcze link, gdyby ktoś chciał go sobie w podobny sposób poprawić fable, czy jakąkolwiek inną gierkę.

    110

  • GTA V na PC zaliczy poślizg - Rockstar tłumaczy dlaczego

    Ocena komentarza: 5
    Dodam również dlaczego czekam na wersję na PC, a nie kupie ps4 dla tej gry. Po pierwsze gta5 to będzie gra stworzona dla modów, zapewnią one nową jakość. Co więcej takie aplikacje jak "godesato tool" polepszają wygląd gier w taki sposób, że później ciężko patrzeć nawet na standardowe max ustawienia.

    Dla przykładu fable anniversary:
    To jak wygląda na max detalach na PC (tego filtru rozmazującego obraz nie da się wyłączyć niestety)

    https://imagizer.imageshack.us/v2/1605x905q90/913/tgYJUS.jpg

    a teraz jak wygląda po drobnej zabawie z gedosato tool (ten program przeprowadza downsampling, dodaje różne filtry, zmienia kolory, a w przypadku fable moje GPU bez problemu radzi sobie z płynnością, nawet po tych zabiegach)

    https://imagizer.imageshack.us/v2/1680x946q100/538/F3do03.jpg
    https://imagizer.imageshack.us/v2/1680x951q100/661/MLS6rr.jpg

    110

  • GTA V na PC zaliczy poślizg - Rockstar tłumaczy dlaczego

    Ocena komentarza: 3
    Odpaliłem sobie wczoraj gta5 na ps3 po paru miesiącach przerwy i wciąż nie wiem jakim cudem upchnęli taką grafe na takim starym sprzęcie. Tekstury lepsze niż w wielu typowych grach tpp na ps3, genialne oświetlenie (nic nie wygląda płasko za dnia w przeciwieństwie do takiego W_D na PC), genialne wykonanie aut, wody. Skoro gra na PC ma wyglądać jeszcze lepiej, to ja jestem w stanie wybaczyć rockstar ten poślizg (tym bardziej że nie wielki, a nawet zrozumiały z ich perspektywy)

    110

  • Niesłyszący usłyszą dzięki… kamizelce

    Ocena komentarza: 1
    Technologia może wydawać się ciekawym pomysłem, jednak jestem pewien, że gdyby medycynie zależało na uzdrawianiu, a nie pieniądzach, to nikt nie musiałby korzystać z takich rzeczy. To samo zresztą tyczy się wzroku i niepotrzebnych okularów/operacji

    14

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: -1
    U mnie nic nie było gorzej na PC w gta 4. Na ps3 przeszedłem tą grę w skandalicznej płynności 18-24 fps, subHD w dodatku z filtrami jeszcze bardziej obniżającymi rozdzielczość, minimalnymi detalami. Natomiast wersja PC to na moim ówczesnym sprzęcie było już średnio 30-40 fps, 1680x1050, 40% zasięg rysowania detali, inne ustawienia graficzne na max. Tak więc gra tak czy inaczej chodziła jak i wyglądała znacznie lepiej na PC. Jedyne problemy z wersją pc mieli posiadacze core2duo lub ci, którzy ustawiali wszystkie detale na max.

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 0
    W tak szczegółowych grach gdzie pełno jest wszelkiej maści kontrastowych elementów ważny jest AA. Standardowy FXAA/SMAA/MSAA czy nawet TXAA swoje robią, ale mają dużo minusów, idealnie będzie dopiero po downsamplingu z wyższej rozdzielczości. Ja przeszedłem tak assassina 4, to obraz faktycznie był wyraźnie lepszy, dosłownie już jak ze zdjęć promujących gry.

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 0
    Być może to już nie różnice typu quake 2 na psx vs PC (lub nawet splinter cell 3 na ps2 vs xbox 1), ale zawsze są mniejsze lub większe i sumują się na jeszcze lepszy odbiór grafiki. W assassinie 4 w ustawieniach konsoli miałem w tej grze 60 fps, dałem więc downsampling z 2520x1575p + lepszy AA, lepsze cienie, HDAO+, filtrowanie anizo x16 i wtedy już grafika widocznie zyskała na plus. Natomiast gdybym posiadał teraz TV 4K i sprzęt typu 780GTX SLI, to mają możliwość odpalenia tej gry w takiej właśnie szczegółowości wersja na ps4 byłaby już widocznie gorsza.

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 3
    Mody swoją drogą, ale na pewno możliwość odpalenia gry w 4K plus lepszy AA swoje zrobi, obraz z gier przy takiej szczegółowości już niesamowity. Co prawda większość z nas nie ma teraz 3xSLI z 780GTX do grania w 4K, więc poczekamy parę lat na w miarę tańszy i lepszy sprzęt (który taki tryb obrazu uciągnie), ale najważniejsze, że zawsze będziemy mieli taką możliwość polepszenia jakości gry w przyszłości.

    Mam wiele starych gier z konsol, ale przy dzisiejszych TV te gry nie wyglądają za dobrze w 640x480. Natomiast ówczesne multiplatformy odpalone dziś w 1080p +MSAAx4 i w 60 fps wciąż są mile dla oka. Za parę lat to samo będzie z obecnymi grami na ps4, będziesz miał TV 4K lub 8K, a na ps4 pozostanie ci tylko gra w 1080p

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 0
    Dzięki za przykład jednej gry, którą można uznać za wyjątek od reguły. Natomiast z gier które mnie interesowały, to nigdy nie spotkałem się z przykładem, aby coś wyglądało lepiej na konsoli i jest to powód dla którego na konsoli grywam tylko w exy.

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 2
    https://imagizer.imageshack.us/v2/240x243q90/904/0weSAL.jpg

    Kocie spaślaki potwierdzone :D

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 7
    No nie znam żadnego przykładu gry multiplatformowej, która oferowałaby lepszą jakość niż na PC. Nawet takie błahe rzeczy jak możliwość włączenia większej rozdziały, AA, czy lepsza płynność, to są bardzo przydatne, gdyż z każdym nowym podzespołem będzie można sobie pozwolić na jeszcze więcej (zwłaszcza downsampling) a na konsoli zawsze będzie to jeden tryb obrazu, nic tu nie polepszysz.

    Gta 4 na PC było zaniedbane, a pomimo krytyki jakoś i tak było najlepszą wersją. Na ps3 miałem średnio 18-25 fps, subhd, low detale, a na PC miałem 30-40 (25 min), 1680x1050, suwaki rysowania na 40%, reszta detali na max.

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 5
    Gorzej jak na konsoli na pewno nie będzie :)

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 7
    Nie no, troszkę szkoda (pomimo tego, że przeszedłem już wersję na ps3 to i tak bardzo czekam na wersję PCtową). Jeśli jednak pc ma otrzymać najbardziej dopracowaną wersję, to niech tak będzie.

    http://www.gamersyde.com/news_gta_v_hitting_ps4_x1_on_nov_18th-15838_en.html

    Swoją drogą tutaj filmik w lepszej jakości, jak też parę screenów z ps4 :D

    92

  • Znamy datę premiery odświeżonego GTA V - pecetowcy poczekają do 2015

    Ocena komentarza: 12
    Użytkownika "Uncharted4" dosięgła banicja :D. Na parę dni spokój :D, później już może dostąpić reinkarnacji i pojawi się ponownie pod postacią "god of war 4" czy coś w tą mańkę :D

    92