"Spójny standard, niezależny od platformy" - nie.
1) Dla uproszczenia są 2 standardy - własny serwer RCS operatora oraz serwery Google RCS.
Jeżeli Play i T-Mobile mają swój serwer, a Orange i Plus serwer Google to nie ma szans by wysłać RCSa z Playa do kogokolwiek prócz Playa, zaś Orange nie napisze RCSa do T-Mobile (upraszczam - operatorzy ostatnio zmieniają serwery, więc nie pamiętam który ma który)
2) Jest zależny od wsparcia producenta telefonu lub aplikacji - Wiadomości Google nie ogarniają nic prócz Google RCS, na Samsungach telefon musi się połączyć z serwerem IMS (VoLTE I VoWiFi) by RCS "załączył"
Gdyby to było niezależne od operatorów lub wszyscy wspierali to tak samo to by było ok, ale to nie Apple i iMessage tylko na iPhonach, tutaj trzeba narzucić jeden standard na wszystkich urządzeniach
Wydaje mi się, że Play Anywhere będzie działać jedynie na cyfrowych kopiach, albo tylko Xbox->PC, a nie w drugą stronę (teoretycznie, po co graczowi PC wersja na XOne, jeżeli nie ma konsoli albo ma np WiiU?)
Ta oferta Netii "Internet No Limits" to szajs.
Wcześniej miałem w Netii 12 Mb/s, a w teraz w tej taryfie mam 2Mb/s (niby maksymalna szybkość łącza)
Jak to możliwe?!!
Apple się ugina. Koniec SMS-ów jest blisko
10 komentarzyDyskutuj z nami!1) Dla uproszczenia są 2 standardy - własny serwer RCS operatora oraz serwery Google RCS.
Jeżeli Play i T-Mobile mają swój serwer, a Orange i Plus serwer Google to nie ma szans by wysłać RCSa z Playa do kogokolwiek prócz Playa, zaś Orange nie napisze RCSa do T-Mobile (upraszczam - operatorzy ostatnio zmieniają serwery, więc nie pamiętam który ma który)
2) Jest zależny od wsparcia producenta telefonu lub aplikacji - Wiadomości Google nie ogarniają nic prócz Google RCS, na Samsungach telefon musi się połączyć z serwerem IMS (VoLTE I VoWiFi) by RCS "załączył"
Gdyby to było niezależne od operatorów lub wszyscy wspierali to tak samo to by było ok, ale to nie Apple i iMessage tylko na iPhonach, tutaj trzeba narzucić jeden standard na wszystkich urządzeniach
E3 2016: Xbox Play Anywhere, czyli dwie gry w cenie jednej i rywalizacja cross-platform [AKT.]
5 komentarzyDyskutuj z nami!Filmy i filmiki z gier - śmieszne, oryginalne, ciekawe
86 komentarzyDyskutuj z nami!Przegląd taryf internetu stacjonarnego cz.2
80 komentarzyDyskutuj z nami!Wcześniej miałem w Netii 12 Mb/s, a w teraz w tej taryfie mam 2Mb/s (niby maksymalna szybkość łącza)
Jak to możliwe?!!