Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: M@ster PC
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Core2 Duo E4300 1,8GHz
  • Karta graficzna: AMD Radeon HD3000 3850 512MB
  • Płyta główna: chipset Intel P965
  • Pamięć RAM: DDR-2 800 3 GB
  • Dysk twardy: WD Caviar SE-16 320 GB | Matrix RAID
  • Dodatkowe informacje:

Komentarze

  • Max Payne 3: Rockstar Games zapowiada aż 7 DLC do gry - pierwsze w czerwcu

    Ocena komentarza: -1
    Nie ma to jak zapowiedź płatnych DLC jeszcze przed premierą, to ja już podziękuję za tą grę. Co jak co ale nie mam zamiaru kupować dema a potem jeszcze dopłacać aby w końcu mieć pełną wersję. Niedługo to za będą wypuszczać płatne Bug DLC które błędy poprawia.

    37

  • Asus Eee PC 1001PQ - stylowy netbook

    Ocena komentarza: 0
    Wykresy "Czas pracy na baterii" to już czysta manipulacja, albo skala osi X jest inna niż liniowa ;)

    29

  • Jak przyspieszyć dysk SSD w Windows 7

    Ocena komentarza: 1
    Niektórzy to takie głupoty tu piszą że aż głowa boli.

    Ktoś tam wspominał że RAID byłby szybszy od SSD, w czym? bo na pewno nie w czasie dostępu. Choćbyś spiął sobie w RAID 69 to i tak nie przyspieszy to czasu dostępu do danych, głowica dysku już szybciej się ruszać nie będzie. A to właśnie czas dostępu daje niesamowite kopa w odczuwalnej! prędkości użytkowania SSD. Transfer max. wykorzystuje się b. rzadko, głównie operujemy na setkach drobnych plików gdzie SSD właśnie zyskuje przewagę.

    "Jak wiadomo dyski SSD bardzo, ale to BARDZO potrzebują defragmentacji."
    TAK??? A to dlaczego? Skoro dostęp do każdej komórki pamięci jest taki sam, w takim samym czasie? Więc co za różnica czy dane będę leżały obok siebie czy rozstrzelone po całym dysku? skoro tak i tak odczyt będzie ten sam. Mało tego, Windows 7 po wykryci SSD sam wyłącza defragmentacje tego typu dysków - nie jest ona potrzebna, to pojęcie nie istnieje dla SSD. Co do zużywania się komórek, to kontroler dysku sam ustala gdzie co zapisać aby wszystkie zużywały się w miarę jednakowo. Defragmentowanie SSD tylko go zużywa i nic poza tym.

    106

  • Zabezpieczenia DRM Ubisoftu złamane!

    Ocena komentarza: 0
    Widzę że rozwinęło się kilka wątków odnośnie piractwa :). Osobiście sam masz podobne wrażenie że producenci sami je na siebie ściągają zbytnimi utrudnieniami dla usera końcowego - czyt. DRM :\

    http://www.bbproject.net/2009/12/piractwo-a-sposob-dystrybucji-zabezpieczen-produktu/

    241

  • Nie kupuj, ściągaj - rewolucja w grach!

    Ocena komentarza: 0
    Lag w przypadku tej usługi to co innego niż lag w grze multi.

    Różnica jest taka że jeśli w jakimś CSie macie laga to i tak u Was na kompie obraz Waszej postaci jest aktualny. Tzn. jeśli naciśniecie strzał to na ekranie od razu on pada, fakt że server może go "zaliczyć" w innym czasie ale to inna historia.

    W momencie gdy sam obraz jest opóźniony jak w onLive, to sprawa się komplikuje, gdyż po pierwsze jest to frustrujące że postać nie reaguje od razu na akcję kontrolera, po drugie macie jakby sprzężenie zwrotne, gdyż podejmujecie akcję kontrolerem na bazie obrazu który nie jest aktualny. A do tego dochodzi kwestia połączenia onLive z serverem gry. Suma sumarum - 2 lagi.

    Nie potrafię tego wyjaśnić do końca, ale liczę że ktoś zrozumie co mam na myśli. Coś jak input lag w monitorach LCD (niektórych).

    Tak jak mówię, co innego lag który powoduje że server nie zalicza Wam headshota, a co innego opóźnienie reakcji obrazu na akcję kontrolera.

    94

  • Szybko i bezpiecznie: dysk SSD/HDD

    Ocena komentarza: 0
    Może to działać jak prefetch z Windowsa, w czym problem?

    6

  • Weekendowy Quiz: co to za gra?

    Ocena komentarza: 0
    Popieram. Wtedy liczyła by się bardziej wiedza a niżeli szczęście w losowaniu (mniej poprawnych odp., większe szanse dla tych co wiedzieli :P).

    23

  • Windows 7 sam sprawdzi czy jest legalny

    Ocena komentarza: 0
    Wg. mnie to będzie kolejna rzecz która utrudni życie... ale legalnym użytkownikom. Nie wiem czemu ale zawsze się to tak końcu, oto przykład:
    http://www.bbproject.net/2010/02/windows-7-box-aktywacja-telefoniczna/

    88

  • „Nie przerabiam – nie kradnę” – rusza kampania Microsoftu [Zaktualizowano]

    Ocena komentarza: 0
    Moja opinia w kwestii piractwa i sposobu dystrybucji gier:
    http://www.bbproject.net/2009/12/piractwo-a-sposob-dystrybucji-zabezpieczen-produktu/

    Sorki za taki pseudo spam ;) ale wydaje mi się że bardzo na temat.

    337

  • benchmarkTV - odcinek 15

    Ocena komentarza: 0
    Jak się nazywa ten model Nokii który jako pierwszy pojawia się w materiale?

    24

  • Sieciowi sprzedawcy bojkotują Modern Warfare 2

    Ocena komentarza: 0
    Z ciekawości sprawdziłem, 7MB zajmuje mi steam gdy jest schowany w tray'u. Aczkolwiek sama aplikacja jest mulasta, chodzi to tak jakby jej się nie chciało. Co chwilę wychodzą update'y do niej, a nie potrafią poprawić sprawności działania. Tak samo macie rację z odsprzedażą, można co najwyżej całe konto steam a nie pojedyncza grę. Pewno mogli by dodać funkcję transferu gry między kontami ale odebrali by sobie tym klientów.

    25

  • Testy dysków SSD Kingstona i Intela, czyli wydajność przede wszystkim

    Ocena komentarza: 0
    Dołączam się do powyższej prośby, wg. mnie za dużo jest tych wykresów. Kiedyś na benchmarku było 5 w teście i konkretnych a teraz jest 50 i praktycznie nie da się z nich nic wywnioskować bez siedzenia i analizowania każdego z osoba. Jakaś forma uśrednienia, względny wzrosty wydajności lub coś w tym guście by się przydało.

    Tak samo przy testach grafik, 10 grafik, 10 gier, 10 rozdziałek, 1000 wykresów :P. Oczywiście żartuje ale tak to +/- wygląda. Brak jakiegoś zbiorczego.

    120

  • Nowy konkurent ATI i Nvidii? Może być rewolucja!

    Ocena komentarza: 0
    Wkoncu ktos wpadl na ten pomysl. Po co dalej branc w vertex/pixel shadery czy tysiace roznych technik ktore tylko utrudniaja oprogramowanie konkretnego efektu. Na tym etapie rozwoju prosciej i lepiej (w sensie jakosci obrazu) jest zastosowac wlasnie raytraycing w real time. Oczywiscie przeszkoda jest czas generowania sceny, ale zobaczymy, moze to bedzie wlasnie TO.

    89

  • Microsoft pozwala wyłączyć przeglądarkę IE8 w Windows 7

    Ocena komentarza: 0
    Autor newsa nieco minal sie z prawda. Nie jest to zwykle wylaczenie komponetu (np: IE), nie jest tez to jego odinstalowanie. Z newsow na innych serwisach wynika ze system kasuje to co jest mozliwe aby nie zaszkodzic sobie ani innym aplikacja. Tzn. w przypadku IE, znika na przyklad iexplorer.exe (+inne pliki) ale sam silnik IE zostaje bo jest on zalezny od powloki systemu jak i spora czesc aplikacji z niego kozysta.

    Druga sprawa, ze siodemka trzyma i tak "wersje instalacyjna" tych wszystkich rzeczy po to aby moc je przywrocic gdy user zaptaszkuje ponownie dana pozycje.

    25

  • Finalna wersja Winamp 5.55

    Ocena komentarza: 0
    [Nullsoft wydał właśnie nową wersję 5.55 kultowego odtwarzacza Winamp została wydana]

    Kto te newsy pisze? ;)

    5