Avatar użytkownika

MARCINFIRE

data dołączenia:

Moje komentarze (2)

    • Avatar użytkownika MARCINFIRE
      MARCINFIRE
      długo by opisywać...
      0
      • Avatar użytkownika MARCINFIRE
        MARCINFIRE
        OJ OJ OJ, popuśćcie bo macie z czego!
        Dobrze się pochwalić, z praktyką już gorzej. Padł mi P8Lite wyświetlacz po niespełna 10 mies użytkowania, coś jak by zaczął się rozlewać, rozlewać? zaś mic od samego początku dno, podobno taki urok tego modelu, że słychać jak bym z wiadra gadał? ale do rzeczy...
        Zaniosłem tel. do serwisu i już na wstępnie szanowny nieomylny wszechwiedzący raczył nadmienić "USZKODZENIE!!!", oczywiście mic też uszkodzenie... zadałem pytanie, po krótkiej aczkolwiek mało przyjemnej konwersacji, że jest coś takiego jak wada fabryczna, w końcu użytkuję to urządzenie tylko ja i wiem co z nim się działo, poza noszeniem w kieszeni marynarki (NIC). Usłyszałem wszem i wobec od autorytetu napraw, że w tym telefonie wady fabryczne nie występują. No BRAWO! w końcu jedyny produkt na rynku wart polecenia. Rzecz jasna próbowałem z PANEM nawiązać dyskusję, ale bez skutku, usłyszałem, że nie ma teraz czasu ze mną rozmawiać, przeszkadzam mu, a w ogóle to im dłużej będę zadawał pytania tym dłużej on będzie wprowadzał zgłoszenie i dłużej będę siedział i czekał... Pan szanowny nie miał chęci w ogóle chyba pracować oraz był niezwykle zmęczony wizytą poprzedniego klienta i najchętniej to w ogóle kazał by mi wyjść i iść do przysłowiowego DIABŁA. Na dokumencie potwierdzającym zgłoszenie urządzenia do naprawy zero numeru kontaktowego do serwisu, oczywiście usłyszałem na odchodne, że mam się sam dowiadywać za dwa dni, dałem im czas, dzwonię po trzech i? nic. Raz miałem szczęście się dodzwonić, usłyszeć przy okazji, że nie mają teraz czasu ze mną rozmawiać gdyż pani właśnie przyjmuje urządzenie do serwisu i nie sprawdzą statusu naprawy, tyle że ja nie dzwoniłem do biura/sklepu tylko pod numer podany jako serwis... Odnośnik ze strony sklepu aby sprawdzić status naprawy urządzenia HUAWEI odsyła mnie jedynie do strony gdzie mogę sobie sprawdzić, ale datę końca gwarancji, w moim przypadku ponad rok jeszcze został. Na stronie HUAWEI po IMEI nie znajduję nic, gdyż takowe zgłoszenie jak widać w ogóle nie zostało wysłane i zarejestrowane. O arogancji i zwykłej bucie ludzi w tym serwisie już nawet wspominać nie warto, w końcu nasz klient nasz wróg. PULSAR ŁÓDŹ jak by ktoś pytał. P/S numer na pieczątce to sklep, do serwisu odnalazłem na ichniejszej stronie, pod który próżno dzwonić?
        0