Komentarze

  • Call of Duty: Modern Warfare Remastered kupimy jednak osobno?

    Ocena komentarza: 1
    Widzisz problem w tym że COD:MW było na tyle bardzo dobrą grą, że spodobała się prawie wszystkim - prawie bo zawsze znajdzie się ktoś kto ma zdanie odmienne od większości. To normalne zjawisko i nikt poważnie nie traktuje takich ocen - wszak w każda dziedzina ma swój margines.
    Gra mogła ci się nie podobać ale stwierdzeniem że była "nudna jak flaki z olejem" rozbijasz bank... normalnie FACE PALM stopami na twarzy... Można tej pare rzeczy zarzucić ale nuda jest na tej liście akurat na ostatnim miejscu...

    21

  • Call of Duty: Modern Warfare 3: sprzedano 6,5 mln gier

    Ocena komentarza: 1
    człowieku - jeszcze raz - kogo obchodzi ile EA rozesłało do sklepów??? mogli i 500 mln sztuk i co z tego jak wszystkiego co było w pudełkach czy w elektronice sprzedali tylko 5 mln w sumie! rozumiesz? wszystkiego sprzedali 5 mln a nie 10 jak podaje ten news.

    185

  • Call of Duty: Modern Warfare 3: sprzedano 6,5 mln gier

    Ocena komentarza: 0
    http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=12610 to moje źródło
    podaj swoje i sam nie wprowadzaj więcej ludzi w błąd.
    PS
    5 mln kopii sprzedanych w tydzień o jakich informuje EA nie rozdziela na postać dystrybucyjna więc dotyczy wszystkich postaci a nie tylko pudełek ze sklepu.

    185

  • Call of Duty: Modern Warfare 3: sprzedano 6,5 mln gier

    Ocena komentarza: 0
    Dlaczego Benchmark powiela non stop błędne dane??? Jak podało same EA z dn. 30.11.2011:
    "Electronic Arts informowało nas o tym, że wysłało do sklepów 10 milionów egzemplarzy Battlefielda 3. Jak się okazuje, sprzedaż też jest niczego sobie - w ciągu pierwszych 7 dni od premiery rozeszło się aż 5 mln kopii, przez co najnowsza gra DICE ustanowiła nowy rekord w historii EA.".
    BF3 nie sprzedał się w 10mln tylko w 5 mln a 10mln egz to EA rozesłał do sklepów!!! Nie powielajcie błędnych informacji - więcej rzetelniości - ogarnijcie sie panowie redaktorzy.

    185

  • Battlefield 3: gra znalazła już 10 milionów nabywców

    Ocena komentarza: 0
    Dlaczego Benchmark powiela non stop błędne dane??? Jak podało same EA z dn. 30.11.2011:
    "Electronic Arts informowało nas o tym, że wysłało do sklepów 10 milionów egzemplarzy Battlefielda 3. Jak się okazuje, sprzedaż też jest niczego sobie - w ciągu pierwszych 7 dni od premiery rozeszło się aż 5 mln kopii, przez co najnowsza gra DICE ustanowiła nowy rekord w historii EA.".
    BF3 nie sprzedał się w 10mln tylko w 5 mln a 10mln egz to EA rozesłał do sklepów!!! Nie powielajcie błędnych informacji - więcej rzetelniości - ogarnijcie sie panowie redaktorzy.

    120

  • EIZO FlexScan - monitory inne niż wszystkie

    Ocena komentarza: 0
    Dell Alienware OptX AW2310 - i dodam, że nie mam okularów 3D i w ogóle 3D w grach mnie nie interesuje. Za to te 120Hz tak zapier... w FPP (ba jaka kolosalna różnica jest w samym windowsie przy "manewrach" oknami...) i jest to tak ogromna różnica w płynności obrazu w stosunku do standardowych LCDowych 60Hz, że nie żałuje ani złotóweczki za ten monitor - ale żeby uwierzyć to trzeba zobaczyć. Oczywiście to opinia gracza a nie grafika czy projektanta - bo to monitor dla graczy ...tylko dla graczy.

    98

  • EIZO FlexScan - monitory inne niż wszystkie

    Ocena komentarza: 0
    nie rozpędzaj sie tak z tym szufladkowaniem, ze wszyscy co mają TN to "osoba niemajaca stycznosci z lepszym typem matrycy" albo to jakieś biedaki bez dochodów bo jedziesz głupotą jak pastuch jedzie swoje owce... Sam mam TN 23'' niedawno kupioną za 1850,-(!) więc jak widać tani bynajmniej nie był... Wyboru dokonałem świadomie analizując moje potrzeby i cały obecny rynek monitorów LCD. Moje potrzeby są takie, że "zajejbiajszcze" kąty widzenia i "oniemiająca" reprodukcja i głębia wykalibrowanych kolorów to dla mnie zacytuje: "szit jest straszny" i parametry zupełnie nieistotne - ja potrzebuje minimalnego input laga, min. smużenia i płynności wyświetlanego obrazu a to zapewnia mi jak na razie tylko LCD z matrycą TN ze 120Hz na pokładzie i żadna inna konstrukcja z super hiper duper matrycą za jakieś maga kosmos pieniądze...

    98

  • Testy monitorów LCD: 9 modeli Full HD

    Ocena komentarza: 0
    Szkoda, że recenzent podsumowując taki np. LG TN 120Hz za 1600,-
    jako plus zaliczył tylko:
    "Możliwość wyświetlania obrazu 3D"
    jeśli Pan recenzent jest zdania, że monitory TN 120Hz kupują ludzie żeby mieć obraz 3D to bardzo się Pan myli a wręcz ociera o ignorancję w temacie...
    Monitory TN 120Hz sa głównie dla GRACZY - marginalnie dla grania w technologi 3D.
    Jak ktoś widział jak na 120Hz TNce chodzą szybkie FPP, ba... jak przy takim odświeżaniu pracuje sam windows to wie o czy tutaj mówię - ci co nie widzieli nie wiedzą i nie przypuszczają nawet jaka jest to kolosalna różnica. Dzięki TN 120Hz wielu graczy w końcu mogło wyrzucić na złom stare wielkie monitory CRT które z uporem trzymali gdyż zapewniały nieosiągalna dla wszystkich LCD płynnność obrazu w grze.
    Ktoś porównywała cene tej TN z ceną jakiegoś monitora na innej "znakomitokątnej" i "niezwyklekolorowej" matrycy... i niesłuszne jest to porównanie bo gracz potrzebuje: braku smużenia, niskiego "input laga" i płynnego obrazu - głęboko w d... ma szerokie katy widzenia i piękne kolorki. Dlatego cena tego LG i innych 120Hz jest adekwatna do możliwości jakie oferują i są bezkonkurencyjne z punktu widzenia gracza tak jak inne monitory na innych matrycach są bezkonkurencyjna dla np. grafika czy projektanta choć kosztuja po 5000,- i więcej.

    67

  • iPhone 4 taniej w Orange i Erze

    Ocena komentarza: 0
    bo są ekrany dotykowe oporowe i pojemnościowe - iphone ma pojemnościowy tak samo jak w bardzo wielu modelach innych tel. wiec nie wiem czemu akurat iphone to jedynie słuszna konstrukcja? np. Samsung Galaxy S ma pojemnosciowy i na dodatek amoled deklasujący w każdym aspekcie ten z iphona wiec? ekrany oporowe to klasa budżetowa ale np. w takim LG GT540 ekranik oporowy "zawstydza" niejedną pojemnościówke a fon kosztuje 500,- na allegro funkiel nówka podobnie Samsung I5700 Spica kosztuje 650,- ma ekran pojemniościowy proc 800Mhz i jedzie na Androidzie - klasa sama w sobie za śmieszne pieniądze kto zetknał sie z Androidem ten na pewno nigdy nie wróci do ocięzałego zmulonego symbiana a tym bardziej do ładnego ale tylko ładnego bo kuriozalnie debilnego os z iphona.

    33

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    przeprosiny oczywiście przyjęte - szkoda, że nie porozmawialiśmy inaczej bo temat słuchawek typu 5.1 jest ciekawy własnie na z uwagi na ilość bardzo wielu pozytywnych recenzji w wielu renomowanych portalach technicznych co jest w kontraście z moimi osobistymi doznaniami nijak się ma do wielu recenzji bezposrednich uzytkowników prywatnych jako ocena sprzetu np. w sklepach internetowych... jedyna recka negatywna jaka znalazlem to własnie ta na egiełdzi - co dziwne sprzet do testu dostarczyła sama LOGNETMEDIA więc autor test na peno nie miał interesu aby zjechać sprzęt - wręcz przeciwnie - bo pewnie od teraz ta firma nic już mu do testu nie da...
    nie jest to też test np 2 słuchawek gdze jada po AERO a chwala druga co mogłoby sugerować przekupstwo ze strony tej drugiej firmy - więc?
    na koniec - żadna z renomowanych firm typy sennheiser, Grado, AKG do dziś nie zrobili modelu typu 5.1... nie sadze zeby brakowało im technologi czy wiedzy więc?

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    znowu... - nie masz wykształcenia, nie jesteś expertem, ale nazywałes kogoś kto profesjonalnie zajmuje się testami sprzętu PSEUDOEXPERTEM bo miał inne zdanie niż ty... weź się zastanów nad sobą bo pokazujesz tylko swoje prostactwo i bezczelność
    czy cie wyzywam? więc dlaczego mnie wyzywasz od cieci i dzieci neostrady? nie potrafisz normalnie dyskutować bez inwektyw?
    Fakt, że wysmarowałeś jakąś wypocine nie daje ci prawa obrażania i wyzywania ludzi co maja inne zdanie
    opanuj się - a twoją powyższą wypowiedź kieruje do administracji tego serwisu.

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    twoje słowa panie recenzencie:
    "Efektu przestrzennego sobie nie wymyśliłem, a fizykiem nie jestem, specem od mechaniki ludzkiego mózgu i narządów zmysłu też."
    czyli sam przyznajesz, że nie bardzo na czymkolwiek związanym z dźwiękiem się znasz...
    ale innego recenzenta z profesjonalnego magazynu technicznego nazywasz "pseudoekspertem" bo ma inne zdanie o tych słuchawkowyach...
    czyli nie znasz się - ale wiesz wszystko lepiej?
    sam sobie własnie wystawiłeś świadectwo jaki jesteś żałosny...

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    miałem do czynienia z razer barakuda - więc słyszałem takie wynalazki - jeszcze raz - dźwięk zapisany w formacie 5.1 jest przeznaczony do emisji z głośników rozmieszczonych w odpowiednich punktach przestrzeni wokół słuchacza - nie da się go poprawnie odtworzyć wciskając te niezależne kanały w jedną słuchawkę bo wychodzi z tego kakofonia. Umieszczenie 5 czy 100 głośniczków w jedną słuchawkę jest tożsame z emisją dźwieku przez jeden głośniczek zasilony zwykłym sumatorem sygnały wszystkich tych kanałów... 5.1 i inne w słuchawkach to tylko marketing dla niedouczonych...
    zresztą co tam moja opinia...
    masz coś od profesjonalistów:
    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4570-all

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    co???? teraz mnie zabiłeś... wiesz co to jest przestrzenność dźwięku? i napisałeś recenzje słuchawek? no gratuluje wiedzy i umiejetności... kolego - to w takim razie uwazaj jak zakladasz słuchawki bo milimetr przesuniecia na uszkach bedzie skutkowac tym że namierzysz kolesia w grze tam gdzie go nie ma... bedze bardziej z przodu lub bardziej z tyłu... ahahahaa

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    autorze recki - o jakim ulokowaniu tych głośniczów mówisz - wszak ulokowane sa wszystkie w jednym nauszniku - ucho i tak słyszy je wszystkie - tak jakby to był jeden głośnik bo brak im warunku rozmieszczenia przestrzennego więc nie ma mowy o interferencji dżwięku jaka zachodzi gdy głosnik jest za głową lub przed... a takich interferencji wymaga system zapisu dźwieku w formacie 5.1.
    Jakie ma znaczenie ułożenie głośniczków w ramach jednego nausznika??? czy jak przesuwam słuchwki na głowie bradziej do przodu albo do tyłu ucha to słysze dźwięk bardziej z przodu lub bardziej z tyłu? ahahahha
    Nadal nie przedstawiłeś żadnego fizycznego uzasadnienia zjawiska uzyskania 5.1 w słuchawkach założonych na jedną pare czyli sztuk 2 - uszu. - daj choć link do wikipedii czy jakiejs innej stronki z opisem... na słowo o jakimś tajemniczym "odpowiednim" rozmieszczeniu nie uwierzę.
    tak na marginesie dlaczego to sa słuchawki 5.1??? skoro taki system składa się normalnie z 5 głosników + 1 bassowy razem to jest 6 głośników a w tym Twoim wynalazku jest ich tylko 5... w tym dwa basowe ...? o co chodzi...

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    bnuehehehe na jakim turnieju? - podaj jakieś namiary - konkrety a nie pierdoły wypisujesz. Jedyne co jest zabronione na wszelkich turniejach to używanie słuchawek z ZEWNĘTRZNĄ kartą dźwiękową i dotyczy to wszystkich słuchawek tak stereo jak i 5.1 czy 10.1... - wypowiadaj sie faktami a nie plotami...

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    ja tylko proszę o fizyczne uzasadnienie zjawiska - wszak istnieją prawa fizyki. Jak działa 3Dvisin wiem i wiem, że tak można oszukać nasz wzrok. Powiedz mi jak oszukać uszy za pomoca wynalazku zwanego słuchawki 5.1 aby usłyszeć dźwięk przestrzenny 5.1.

    32

  • Aero5.1 - poczuj przestrzeń na swoich uszach.

    Ocena komentarza: 0
    coś mi tu nie pasuje - system zapisu dźwieku w format 5.1 uwzględnia: 5 niezależnych głośników i 1 basowy.
    Efekt przestrzenny to wynik interferencji fal - ale aby takie zjawisko uzyskać warunkiem koniecznym jest rozlokowanie tych głośników w ściśle określonych miejscach wokół słuchacza czyli konieczna jest również odpowiednia odległość między głośnikami.
    W słuchawkach typu 5.1 wszystkie głosniki sa przystawione do lewego lub prawego ucha - nie ma miedzy nimi odpowiednich odległości, nie ma ich prawidłowego rozmieszczenia przed i za słuchaczem...
    Więc proszę mi wytłumaczyć w jaki sposób usłyszałeś efekt przestrzenny 5.1 w słuchawkach??? Jak mam w to uwierzyć??? Może jakieś fizyczne wyjaśnienie zjawiska? bo dla mnie to słychać zwykłe stereo w każdych słuchawkach niezależnie od tego ile jest głośniczków w słuchawce... problem w tym, że w takich wynalazkach jak słuchawki 5.1 te głośniczki musza być malutkie aby się pomieścić w nauszniku więc nie ma co sie dziwić, że grają dużo gorzej (nie da się uzyskać basu) niż dwa porządne neodymy o średnicy 4 cm.
    No ale jeśli ktoś wierzy marketingowi to może i 5.1 w takich słuchafonach usłyszy...

    32

  • AMD Phenom II X4 965 Black Edition - najszybszy procesor AMD

    Ocena komentarza: 0
    Wypowiem sie jako domowy pospolity użytkownik kompa - chyba takich jak ja jest tu na forum najwięcej...
    kompa używam do przeglądania netu, office'a i gier
    i tak naprawdę własnie w grach potrzebny jest power dla przeciętnego domowego użytkownika.
    Niedługo miną 2 lata od kiedy złożyłem kompa na E8400@3,8
    (jedyne co w nim zmieniałem to raz grafe) i wiecie co nadal nic mi producenci procków nie zaproponowali żebym mojego proca zmienić...
    Intel - za drogo żeby kupować serie "i7, czy 5" i "po co" przy moich domowych zastosowaniach...
    AMD - z ich wydajnością też nie mam po co...
    2 lata Panowie i nic - 2 lata...

    120

  • Call of Duty 4: Modern Warfare - czyli słów kilka o potędze marketingu

    Ocena komentarza: 0
    W S&D grasz nie tylko swoimi umiejętnościami skilla gry ale grasz tez swoimi nerwami, swoim sprytem doświadczeniem i zdolnościami przewidywania co może zrobić przeciwnik - tu trzeba wyczuć moment, czasem zachować zimna krew, nie dać sie ponieść emocjom czy frustracji - i tu sam skill z TDM to za mało... Dlatego S&D jest jedynym "szanowanym" trybem tych gier bo zgranie swojego skilla i swoich emocji jest dużo trudniejsze niż luzacki skill z TDM czy CTF...
    Co do skilla to powiem Ci kiedy ktoś ma prawdziwego skilla - nie, nie wtedy jak ma wynik 40:10 w TDM - skill jest wtedy jak zostajesz sam przeciw np. trzem gościom - musisz podłozyć pake, wszyscy z twojego teamu sa wyeliminowani i twoimi oczami obserwują co robisz, liczą, że wygrasz dla całej drużyny tą runde a Ty czujesz ten ciężar bo wszyscy na Ciebie liczą - przeciwnicy tylko czekają w swoich kampach na Ciebie... teraz pokaz skilla... bo własnie w takich sytuacjach każdy pokazuje co tak naprawdę umie i właśnie wygranie takiej rundy jest pokazem prawdziwego skilla o satysfakcji z wygrania takiej rundy nie wspomne - bo S&D to nie tylko stres i obgryzanie paznokci to również bardzo duza satysfakcja z udanych akcji czego nigdy nie odczujesz grając w TDM i CTF...Na koniec powiem Ci, że nie grając uczciwie w S&D nigdy nie poznasz prawdziwego smaku tej gry i wcale sie nie dziwie, że po paru miesiącach sie znudziłeś COD4 wręcz sie dziwie że wytrzymałeś tak długo... niestety grając w TDM to ja bym się ta grą znudził po tygodniu..

    22

  • Call of Duty 4: Modern Warfare - czyli słów kilka o potędze marketingu

    Ocena komentarza: 0
    Pokrakk - ale ja naprawde pochwaliłem Twoja recenzję bo to kawał dobrej roboty. Natomiast nigdy nie zgodze sie z Twoja opinia o mp tej gry i takie mam prawo.
    "dałem Modern Warfare cztery gwiazdki, zaznaczając jednocześnie że gra fajna ale nie dla mnie."
    Wcale tak nie napisaleś - napisałeś:
    popularność .. zawdzięcza ...znacznie uproszczonej rozgrywce, sporemu chaosowi .... dyskusyjnym elementom (wspomniane powyżej perki...czy wsparcie lotnictwa), ...obraz gry w której można wymiatać już po kilku dniach i to bez większych umiejętności z naszej strony. ...taka perspektywa przyciąga i utrzymuje przy tej produkcji wielu graczy, którzy w bardziej skillowych grach musieliby poświęcać całe miesiące by przynajmniej wyjść z wynikami powyżej zera...W Call of Duty 4 możemy szybko stać się „miszczami” i chwalić się na podwórku"
    Sory ale powyższe to bzdury i to wyklepane na klawiaturze przez kogoś kto nie gra w S&D... To własnie takie tryby jak TDM czy Twój ulubiony Capture The Flag sa przy S&D uważane jako tryby "dla dzieciaków do chwalenia sie na podwórku.." w COD czy CS te tryby sa marginalne czasem sie w to pyka coby bezmyślnie i beztresowo potrenować strzelania i jednocześnie posłuchać mp3... i tylko po to - taka prawda. Nie grasz w S&D więc nigdy nie zrozumiesz co to granie gdy kazdy najdrobniejszy błąd może wyeliminować Cie z całej rundy, tu nie ma luzu że zaraz odrodze sie na respie, błąd = koniec zabawy.

    22

  • Call of Duty 4: Modern Warfare - czyli słów kilka o potędze marketingu

    Ocena komentarza: 0
    "...prostu po tym czasie CoD4 zaczął mnie nudzić swoją przewidywalnością.
    Co do marginalności sceny UrT (bo tak się skraca poprawnie nazwę Urban Terror), to strzeliłeś jak kulą w płot. Mozart też ma marginalną ilość miłośników a mimo to nikt nie mówi o jego muzyce, że reprezentuje niski poziom i jest nic nie warta.
    Recka jest stronnicza świadomie, jako przeciwwaga do niemal wazeliniarskich recenzji na innych portalach. Tak bowiem uważam: CoD4 robi wspaniałe pierwsze wrażenie, ale gdy się w niego wgryzie bardziej, ujawnia swoją miałkość i nijakość."
    i tu sie zdemaskowałeś - powyższe teksty to najzwyklejsze wypociny frustrata, który nie potrafi zrozumieć dlaczego inni graja w grę nie taka w jaką on gra...
    bo tylko gra w która gra frustrat jest jedyna słuszna, skillowa i grywalna... hahahahaha
    weź się gościu ogarnij - wylecz frustracje "niedocenianego skillzora od UTr" - graj sobie w to co chcesz i co Ci sie podoba ale nie mniej żalu, że większość uważa UTr za nieciekawą gierkę i nie maja zamiaru w nią grać... i to wcale nie znaczy że nie mają skilla...

    22

  • Call of Duty 4: Modern Warfare - czyli słów kilka o potędze marketingu

    Ocena komentarza: 0
    "Nie - wolę leczenie kolegów z drużyny, balansowanie wyposażenia ... oraz znacznie bardziej skillowy charakter rozgrywki" balansowanie wyposażeniem? w COD4 sa perki no ale według Ciebie w COD4 perki to "zuo" w UTr "balansowanie wyposażeniem" jest oczywiście "cool" hm... wali troche hipokryzją...
    A w czym się mierzy skilowość charakteru gry? poinformuj mnie bo walisz tym tekstem jakbyś wiedział... lama sfraguje Cie i w COD4 i w "skilowym" UTr jak masz pecha ...albo sam zachowasz sie jak lama...
    "Co do S&D, to nie przepadam - jest to ewidentnie teamplay-owa rozgrywka i na publiku raczej niegrywalna - ... a samemu w S&D wiele nie nawojuję. Zresztą - znacznie lepsza pod tym względem jest moim zdaniem Americas Army."
    ho ho - sie wyjaśnia pomału... :) a może po prostu S&D jest dla Ciebie za trudny? bo tutaj trzeba myśleć i współdziałać? chować, skradać lub rash'ować? a nie skakać jak dzika koza po mapie i walić do innych kóz co sie pojawia w równie "malowniczym" skoku?
    Tak naprawde to skoro nie przepadasz za S&D, który jest jedynym "szanowanym" trybem w COD4 to po prostu znaczy, że nie nic o COD4 nie wiesz... tylko udajesz że coś wiesz... żal.
    AA owszem jest dobra ale moim zdaniem COD4 ma znacznie lepiej wyważoną widowiskowość rozgrywki i jej realizm (bo ogranie na kompie to nie realny świat i trzeba z tego ograniczenia zdawać sobie sprawę i odpowiednio ważyć "reguły" gry) o czym świadczy własnie ilość graczy obu gier - o wielu którzy ze sceny AA przeszło na COD4 nie wspomnę.

    22

  • Call of Duty 4: Modern Warfare - czyli słów kilka o potędze marketingu

    Ocena komentarza: 0
    cała recka technicznie naprawde dobra - troche niestety zbyt subiektywna ale rzeczowa i konkretna. Jednak pare stwierdzeń wywołuje śmiech:
    "obraz gry w której można wymiatać już po kilku dniach i to bez większych umiejętności z naszej strony" hahaha
    taaa - na serwerze z samymi ciołkami (szczególnie niemieckie TDM'y... dla dzieci) można zrobić wynik, że hoho i sie chwalić w necie :P - ale zagraj na jakimś serwie S&D z doświadczonymi graczami - zaręczam, że kilkudniowy gracz nie zrobi tam nigdy dobrego wyniku... tak jak w każdej grze... wolisz Urban Terror - Twoja sprawa - wolisz 3 metrowe wyskoki, bieganie 60km/h (no bardziej ślizganie na łyżwach) i rozgrywkę przypominającą jakiś chory sen o niebieskich i czerwonych ludkach... ok ale to troche głupio zarzucać COD4 brak realizmu w takich okolicznościach przyrody...
    "wróciłem do wspomnianego już przeze mnie Urban Terror, w którego gram od ponad roku a wciąż czuję, że jeszcze dużo muszę się nauczyć. W produkcji Infinity Ward to uczucie opuściło mnie po dwóch miesiącach" - full respect - jesli po 2 miesiacach stałeś się "kompletnym" graczem w COD4 - nie do pokonania, który juz nie musi się niczego nauczyć bo już wszysko opanował ...to mnie zatkało z wrażenia... na pewno biłyby się o Cibie wszystkie klany COD4 bo jest o co grać jeśli chodzi o turnieje e-sportowe - sporo kasy do wygrania w przeciwieństwie to masakrycznie malutkiej wręcz marginalnej sceny UT... szkoda

    22