W większości przypadków ludzie zajmujący wysokie stanowiska w IT są w jakiś sposób dziwni i do tego trzeba przywyknąć. Ludzie pracujący w IT są najczęściej też przez tą branże przerobieni i również w pewien sposób odstają od reszty społeczeństwa. Wszędzie gdzie chodzi o grube pieniądze i krótkie terminy realizacji występuje presja, stres ... co potęguje dziwne zachowania. I to wcale nie jest tak, że tylko w dużych firmach występują szefowie socjopaci :) W większości firm IT tak jest, socjopaci zaczynają się od menadżerów najniższego szczebla :)
Jeżeli ktoś chce unikać stresu w pracy to szmata, budowlanka, ochrona czeka :)
dokładnie analiza jak z dupy trąba a ludzie czytają i myślą sobie nie kupują to ja też nie chce czyżby artykuł sponsorowany przez spółki Google && Apple ?
Smartfony Nokii z serii Lumia, nie są złe a sam system wydaję się być całkiem niezły, sam posiadam Nokie Lumię 710, i nie narzekam ale akurat w moim przypadku to był świadomy wybór. Telefony są dosyć tanie bo 710 przy nie najwyższym abonamencie można już mieć za złotówkę. Pytanie tylko czy jest miejsce na jeszcze jeden system, prawda jest taka, że Android i iOS zdominowały rynek a główni producenci jak Samsung i Apple wymuszają na operatorach duże zakupy swojego sprzętu aby ceny smartfonów byłe niskie, w związku z z tym sprzedawcy przecież muszą się pozbywać tego co leży w magazynach a nie tego czego w nich nie ma (stąd kolejne pytanie czy w tym momencie jest jeszcze miejsce dla nowego systemu). Dobrze wiemy co stało się z Bada, autorskimi systemami nokii, nikt tego nie chce i nikt już nie będzie chciał. Moim zdaniem jeśli Microsoft zaciśnie współpracę z Nokią i dobrze zintegruję Windows 8 z Windows Phone, to sukces prędzej czy później przyjdzie bo przecież wiemy jaki system operacyjny jest najpopularniejszy na świecie ;]
A udało wam się w ogóle ściągnąć SDK, ja od wczoraj próbowałem kilkukrotnie, z menedżerem pobierania, i bez czyściłem przeglądarkę i za każdym razem jak pobieram to niestety po pobraniu wyskakuje błąd, że instalka jest nie spójna i żebym ściągnąl nową wersję :P
Dla mnie Netia nie jest pasożytem żerującym na TP S.A, dla mnie telekompromitacja polska jest bytem żerującym na nas wszystkich, bo tak naprawdę to każdy z nas budował tą sieć, którą może się w tej chwili pochwalić TP S.A, a tak naprawdę to korzystają z tego w chwili obecnej Francuzi, którzy czerpią z niej zyski.
Bardzo byłem niezadowolony z faktu, że nie doszło do podziału TP S.A, na pion infrastruktury, który właśnie byłby zobowiązany do inwestowania w sieć rozwój i pełną współpracę z wszystkimi operatorami, oraz na pion sprzedaży, który korzystałby z pion strukturalnego w ten sam sposób jak wszyscy alternatywni operatorzy w chwili obecnej.
Nie zgodzę się, że Netia nie ma swojej sieci wbrew pozorom ma i jest ta sieć nowoczesna oraz wybudowana za własne pieniądze a nie tak jak sieć TP za pieniądze podatników, więc porównywanie sieci TP a Netii, lub innego operatora nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym obecnie budowa sieci jest bardzo trudna i kosztowna, mamy problemy z wybudowaniem autostrad, a chcielibyśmy mieć wszędzie światłowody, zakopanie 2 kilometrów światłowodu dla 10 - 15 użytkowników jest po prostu nieopłacalne dla żadnego operatora, dlatego uważam, że powinna istnieć instytucja która realizowałaby takie przedsięwzięcia i odsprzedawała je wirtualnym operatorom.
Fajnie by było gdyby na benchmarku, powstał artykuł na temat zalet i wad obydwu API, dodatkowo gdyby zostały zaprezentowane porównania wydajności obydwu bibliotek, nie wiem czy w tej chwili są dostępne takie aplikacje, dawniej np. niektóre gry mogły działać na dwóch API tj. na DirectX i OpenGL, w zasadzie można by było zrobić takie porównanie należałoby przetestować różne tytuły gier na Windowsie i Macintoshu, jeżeli te napisane na Windę są napisane pod DirectXa, wystarczyło by zbudować maszynę PC odpowiadającą Macowi i wykonać testy, co prawda byłaby różnica przy narzucie od systemów operacyjnych ale wydaję mi się, że w przypadku gier można by było ją pominąć.
0
pinqwin
"-OpenGL kiedys byl praktycznie nie wspierany przez karty ATI. Dopiero od seri 3xxx sytuacja sie naprawila. ALe jak pisalem moja prace inzynierska ..."
- ale już jest wspierany więc nie wiem o co tyle hałasu
"-DirectX jest na czasie. Wychodzi cos nowego to odrazu DIrectX to wspiera. A zanim wyjdzie w OpenGL rozszerzenie ARB a potem czesc standardu to mija minimum pol roku."
- fajnie tylko po co skoro gra która to wykorzysta powstanie dopiero za 2-3 lata wtedy standard OpenGL też to obsłuży
"-DirectX jest lepiej zaprojektowany niz OpenGL."
- nie wiem skąd wyciągnąłeś takie wnioski
"-OpenGL ma mase nalecialosci ze starych czasow ktorych nie nalezy uzywac. przykladowo glBegin glEnd."
-tego w poważnych aplikacjach już nikt nie używa odkąd są shadery w OpenGL robisz tyle samo co w DirectX czyli praktycznie nic, ładujesz tylko do pamięci karty graficznej a resztę robi shader
Najlepsze:
"Jest kilka powodow dla ktorych tworcy wola DirectX nad OpenGL."
- ja się pytam jacy twórcy ?? Pierwszym poważnym twórcą gier 3D był John Carmack, po napisaniu rozszerzenia OpenGL dla Quake, miał napisać taki sam port dla DirectX i co, szybko stwierdził że ma lepsze rzeczy do roboty.
Wcale nie twierdzę, że OpenGL jest lepszy od DirectX, bo to jak zastanawianie się nad tym czy święta Bożego Narodzenia są ważniejsze od Wielkanocnych, ale w niektórych dziedzinach OpenGL bije na głowę DirectX, i na odwrót. A swoim tekstem sugerujesz czytelnikom mylną o opinię o tym API.
Dla mnie jak narazie lipa chciałem się pobawić środowsikiem do robienia gier XNA 4.0 dla phona i nie działa :P widać że microsoft podobnie jak Google chce wykorzystać magie Appelstore ;]
Myślę że do 2011 roku dyski SSD na tyle potanieją, że w notebookach zagoszczą na dobre, i nikt nie będzie myślał o dysku 7200 obr/min. Teraz już widzimy jak pojemności dysków SSD idą do przodu i dyski tanieją. A niestety dysk twardy w większości noteboków to wąskie gardło.
Niełatwa praca u Jeffa Bezosa (#4)
11 komentarzyDyskutuj z nami!Jeżeli ktoś chce unikać stresu w pracy to szmata, budowlanka, ochrona czeka :)
Laptopy - najciekawsze wydarzenia 2015 roku
5 komentarzyDyskutuj z nami!Windows Phone: czy Samsung zrobi to co Nokii się nie udało?
58 komentarzyDyskutuj z nami!Nokia Lumia niechciana przez operatorów
120 komentarzyDyskutuj z nami!Samsung: napisz aplikacje, wygraj 100 tys.
4 komentarzyDyskutuj z nami!Netia od dziś do 20 Mb/s, taniej niż w TP
63 komentarzyDyskutuj z nami!Bardzo byłem niezadowolony z faktu, że nie doszło do podziału TP S.A, na pion infrastruktury, który właśnie byłby zobowiązany do inwestowania w sieć rozwój i pełną współpracę z wszystkimi operatorami, oraz na pion sprzedaży, który korzystałby z pion strukturalnego w ten sam sposób jak wszyscy alternatywni operatorzy w chwili obecnej.
Nie zgodzę się, że Netia nie ma swojej sieci wbrew pozorom ma i jest ta sieć nowoczesna oraz wybudowana za własne pieniądze a nie tak jak sieć TP za pieniądze podatników, więc porównywanie sieci TP a Netii, lub innego operatora nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym obecnie budowa sieci jest bardzo trudna i kosztowna, mamy problemy z wybudowaniem autostrad, a chcielibyśmy mieć wszędzie światłowody, zakopanie 2 kilometrów światłowodu dla 10 - 15 użytkowników jest po prostu nieopłacalne dla żadnego operatora, dlatego uważam, że powinna istnieć instytucja która realizowałaby takie przedsięwzięcia i odsprzedawała je wirtualnym operatorom.
Czy wiesz, jak powstaje gra?
66 komentarzyDyskutuj z nami!- ale już jest wspierany więc nie wiem o co tyle hałasu
"-DirectX jest na czasie. Wychodzi cos nowego to odrazu DIrectX to wspiera. A zanim wyjdzie w OpenGL rozszerzenie ARB a potem czesc standardu to mija minimum pol roku."
- fajnie tylko po co skoro gra która to wykorzysta powstanie dopiero za 2-3 lata wtedy standard OpenGL też to obsłuży
"-DirectX jest lepiej zaprojektowany niz OpenGL."
- nie wiem skąd wyciągnąłeś takie wnioski
"-OpenGL ma mase nalecialosci ze starych czasow ktorych nie nalezy uzywac. przykladowo glBegin glEnd."
-tego w poważnych aplikacjach już nikt nie używa odkąd są shadery w OpenGL robisz tyle samo co w DirectX czyli praktycznie nic, ładujesz tylko do pamięci karty graficznej a resztę robi shader
Najlepsze:
"Jest kilka powodow dla ktorych tworcy wola DirectX nad OpenGL."
- ja się pytam jacy twórcy ?? Pierwszym poważnym twórcą gier 3D był John Carmack, po napisaniu rozszerzenia OpenGL dla Quake, miał napisać taki sam port dla DirectX i co, szybko stwierdził że ma lepsze rzeczy do roboty.
Wcale nie twierdzę, że OpenGL jest lepszy od DirectX, bo to jak zastanawianie się nad tym czy święta Bożego Narodzenia są ważniejsze od Wielkanocnych, ale w niektórych dziedzinach OpenGL bije na głowę DirectX, i na odwrót. A swoim tekstem sugerujesz czytelnikom mylną o opinię o tym API.
Nowości Microsoft dla mobilnego Windows 7
4 komentarzyDyskutuj z nami!Pliki: Stwórz przycisk Start - Windows 7
20 komentarzyDyskutuj z nami!Szybkie dyski w notebookach przed 2011 r.
3 komentarzyDyskutuj z nami!