Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: Mój PC
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Core Duo | E8400 @ 3,6 - 4ghz
  • Karta graficzna: nVidia GeForce 200 GTX 260
  • Płyta główna: chipset Intel P45 | Asus P5Q deluxe
  • Pamięć RAM: DDR-2 800 4 GB
  • Dysk twardy: Corsair | SSD Force 3 Sata3 60 GB , F3 1Tb seagate 500GB
  • Dodatkowe informacje: Gdzie dokonano zakupu: Komputronik Ebay Inne elementy w moim komputerze: Chiftec 650W, Buda corsair Obsydian 700D Klawiatura Microsoft sidewinder Co planuję zmienić: Platforme na sandy bridge (2600K) Do czego używam zestawu: rozrywka

Komentarze

  • Komputer gamingowy czy konsola?

    Ocena komentarza: 1
    Bardzo mi się artykuł przydał, własnie sie zastawiam nad wyborem platformy, na PC trzeba wydać około 5k ( swojego czasu wydałem 7 i mam go już 10 lat i działa) ale... zmienił mi się tryb pracy jestem 5 dni po za domem i samo przejście wiedźmina zajmie mi pewnie z pól roku , wiec myślę nad konsola, mam laptopa , mam smartphona. PC w sumie sprowadzał by sie do grania i to nie często , wiec wydaje mi sie ze lepiej wydać te 2 tys na konsole i mieć spokój. Myślałem jeszcze o streamingu gier przez nvidia ( tys zl urządzenie , lub tablet ) ale nie mogę tego w żaden sposób zweryfikować jak to działa , a tutaj idealnie czarno na białym

    127

  • iPhone 4S - premiera i pierwsze wrażenia

    Ocena komentarza: 1
    a ja przesiadłem się z IP 3gs na HTC HD2 z androidem i juz nic innego nie chce... działa to genialnie.. jedynie jakos odtwarzanej muzyki moim daniem w IP lepsza..

    109

  • A-Data S510: szybki dysk SSD o pojemności 120 GB

    Ocena komentarza: 0
    robiłem testy z odłączonymi HDD wyniki podobne.. próbowałem tez na kilku innych wejściach SATA i wyniki tez podobne .. a jesli chodzi o AS SSD to również wyniki podaje bardzo zbliżone do cristal disk.. nie wiem co jeszcze moze byc problemem .. myślałem żeby kupić kontroler asusa sata 3 i USB 3.0 ale czytałem ze kiepsko współpracuje z ta płytą ... no nic SSD będzie musiał poczekać na nowa platformowe

    30

  • A-Data S510: szybki dysk SSD o pojemności 120 GB

    Ocena komentarza: 0
    Mam problem moze bedzie mogli mi pomoc .. mam nowego SSD corsair force 3 60 gb sata 3 (najnowszy firmaware 1.3) i plyte gl Asus P5Q deluxe , świeży win7 64 bit .. otóż dysk działa wolniej niź powinien ( takie jest moje wrażenie) ctystal disk pokazuje : seq 206/66, 512K 195/ 62 4K 25/47,6
    4KQD 32 86,61 / 63,5 rozumiem ze sata II ale czy zapis nie powinien byc szybszy ?

    30

  • Jaki dysk SSD jest najlepszy? - Test porównawczy

    Ocena komentarza: 0
    WItam

    Mam problem moze bedzie mogli mi pomoc .. mam nowego SSD corsair force 3 60 gb sata 3 (najnowszy firmaware 1.3) i plyte gl Asus P5Q deluxe , świeży win7 64 bit .. otóż dysk działa wolniej niź powinien ( takie jest moje wrażenie) ctystal disk pokazuje : seq 206/66, 512K 195/ 62 4K 25/47,6
    4KQD 32 86,61 / 63,5 rozumiem ze sata II ale czy zapis nie powinien byc szybszy ?

    103