Ciapciaku wez idz z tym tech demem i pokaż grę pajacu. Nadal Horizon ZD niszczy wszystko po drodze w kwestii oprawy.
A twój xbox x nawet nie jest w stanie pokazać we wszystkich grach 4K i wyszło szydło z worka :) Gdzie jest piotruś Zonk.
Kolejny tytuł......
Assassin’s Creed Origins jednak bez 4K na Xboksie One X
Podaje Digital Foundry, regularnie zajmujące się analizą technicznej strony gier.
Renderowanie szachownicowe (checkerboarding) polega na wyświetlaniu na przemian co drugiego piksela w każdej klatce (jak na szachownicy, stąd nazwa). Można je więc w pewnym sensie porównać do stosowanego kiedyś przeplotu (wtedy chodziło o wyświetlanie na przemian co drugiej linii). Efektywna rozdzielczość w każdej klatce wynosi więc połowę 4K, ale w ruchu różnica może być niewielka.
Technika ta powszechnie stosowana jest w przypadku tytułów ze wsparciem dla 4K na PlayStation 4 Pro i przynosi tam bardzo dobre rezultaty.
Jeszcze będą Sony nie mogło wszystkich kart odkryć i resztę pokaże na kolejnych imprezach w tym roku :)
-2
PS4MasterRace
Dwóch hejterów w akcji olać gimbusów :)
Kozak!......Dodatek do Horizon i Uncharted4 i wszystko w temacie nawet X-magnetowid nie pokazał takiego rozmachu.
Sony jak zwykle pokazało kto gra pierwsze skrzypce.
Z czym M$ chce konkurować z Sony ech.... Taką biedę pokazali i słabiznę że sobie załatwili kolejny gwózdz do trumny.
Jutro Sony ich zje i wypluję a wystarczy jak pokażą God of War i The Last of us 2 i M$ nie będzie.
Niespodzianka, PES 2018 najładniejsze na PC
37 komentarzyDyskutuj z nami!Xbox One X złożony na żywo - część po części
28 komentarzyDyskutuj z nami!A twój xbox x nawet nie jest w stanie pokazać we wszystkich grach 4K i wyszło szydło z worka :) Gdzie jest piotruś Zonk.
Kolejny tytuł......
Assassin’s Creed Origins jednak bez 4K na Xboksie One X
Podaje Digital Foundry, regularnie zajmujące się analizą technicznej strony gier.
Renderowanie szachownicowe (checkerboarding) polega na wyświetlaniu na przemian co drugiego piksela w każdej klatce (jak na szachownicy, stąd nazwa). Można je więc w pewnym sensie porównać do stosowanego kiedyś przeplotu (wtedy chodziło o wyświetlanie na przemian co drugiej linii). Efektywna rozdzielczość w każdej klatce wynosi więc połowę 4K, ale w ruchu różnica może być niewielka.
Technika ta powszechnie stosowana jest w przypadku tytułów ze wsparciem dla 4K na PlayStation 4 Pro i przynosi tam bardzo dobre rezultaty.
E3 2017: konferencja Sony w pigułce
11 komentarzyDyskutuj z nami!Kozak!......Dodatek do Horizon i Uncharted4 i wszystko w temacie nawet X-magnetowid nie pokazał takiego rozmachu.
Sony jak zwykle pokazało kto gra pierwsze skrzypce.
Oprawa nadal nie do pobicia :)
E3 2017: Spider-Man wypuszcza sieci na PlayStation 4
15 komentarzyDyskutuj z nami!E3 2017: God of War na nowym zapisie rozgrywki - jest moc
16 komentarzyDyskutuj z nami!E3 2017: śliczne Shadow of the Colossus na PS4
5 komentarzyDyskutuj z nami!E3 2017: Detroit: Become Human - nowy zwiastun intrygującej gry
14 komentarzyDyskutuj z nami!E3 2017: Wszystko, co pokazał Microsoft (a pokazał tego sporo)
19 komentarzyDyskutuj z nami!Nawet oprawy nie pokazali co by mogło przebić Horizon Zero Dawn z PS4. Marketingowe 4K ala M$ :)
E3 2017: Xbox One X - oto najpotężniejsza konsola do gier (za 499 dolarów) [AKT. 2]
121 komentarzyDyskutuj z nami!Jutro Sony ich zje i wypluję a wystarczy jak pokażą God of War i The Last of us 2 i M$ nie będzie.
Złote i srebrne PlayStation 4 [AKT.]
18 komentarzyDyskutuj z nami!