Na topie

  • benchmark_user
  • dołączył do serwisu: 2009.03.30
  • wiek: 35

R2rrO

Mój sprzęt

Nazwa zestawu:
Work / Play
Typ zestawu:
komputer stacjonarny
Procesor:
Intel | SB 3.3GHz
Karta graficzna:
AMD | Stock- 1.1GHz/5GHz | D.C- 300MHz/600MHz(gdy w użyciu HD Intela)
Płyta główna:
chipset Intel Z77
Pamięć RAM:
DDR-3 | 2x 4GB
Dysk twardy:
WD | 64GB + 500GB
Dodatkowe informacje:
Gdzie dokonano zakupu: W sklepach (Nie polecam Morele.net - fatalna obsługa w momencie reklamacji sprzętu) Inne elementy w moim komputerze: 550W Platinum 80 Plus Co planuję zmienić: Świat na lepsze ;) Do czego używam zestawu: Do przejęcia kontroli nad światem ;) Jakich aplikacji używam: Odpowiednich ;)
Artykuły i newsy Komentarze

Ostatnie komentarze użytkownika

Pokaż wybranego producenta

Pokaż w wybranej kategorii

  • Smartfon zaczyna się od 5 cali. Pogódź się z tym.

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2015-11-19 14:46

      ... a za pięć lat: "Smartfon zaczyna się od 10 cali. Pogódź się z tym" ?

      Mam się pogodzić z czym? Ze ktoś próbuje mi coś wmówić, że niby ktoś wie lepiej niż ja? A co to, niewolnikiem jestem? Czyjąś własnością?
      Doskonale wiem co jest dla mnie lepsze, czego mi potrzeba i co chce używać - jeśli nie znajdę odpowiedniego produktu, to zwyczajnie nic nie kupię. Proste.
      Gdyby większość ludzi miała mózg, postąpiłaby podobnie - korpo żyje tylko dzięki naszym portfelom i oczywiście handlu naszymi danymi osobowymi.
      Wystarczy odciąć im dopływ gotówki z naszych portfeli, a zaczną tańczyć w rytm naszej muzyki i służyć nam, a nie jak obecnie my im...
      Niestety mózgu ludziom brak, wiec korpo wdrażają modę na nieenergooszczędne i nieergonomiczne urządzenia, a stada baranów ustawiają się w kolejkach...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    61

  • Polska premiera Lumia 950 / 950 XL i tabletów Surface - pierwsze wrażenia, oficjalne ceny

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2015-11-19 13:45

      "Dla przeciętnego człowieka lepszy jest ios, lub android bo po prostu jest w co pograć."

      Przeciętny, czyt. normalny człowiek, to taki który nie traci czasu na durne gry. To tak jakby bankomaty traktować jako konsole do gier, owszem na niektórych nawet można zagrać (po niewielkiej ingerencji), no ale raczej nie do tego zostało stworzone, podobnie jest z "telefonami"...

      Smartfony po dziś dzień mają niewykorzystany, niezagospodarowany w odpowiedni sposób potencjał - gry, to jest raczej marnowanie potencjału i niepotrzebne skupianie się na kompletnych bzdurach.
      _________________________________________

      MS pomógł się wykrwawić Nokii, żeby później przejąc za grosze dział telefonów. Zrezygnowali z loga Nokii, na rzecz nowego loga Microsoftu, które to bezpośrednio kojarzy się z czymś bardzo złym - ponieważ, zostało wprowadzone przy okazji nowych OSów, jako zwiastun nowej jakości, wielkich zmian. Zmiany były, ale na gorsze, a o jakości lepiej w ogóle nie pisać.
      Totalne fiasko Windowsa 8, zupełnie chybiony interfejs na PC, kontynuacja błędów, plus wtopa po całości z telemetrią w Windowsie 10. Z tym kojarzone jest logo na tych urządzeniach:)
      Z kiczem i wprowadzeniem rozszerzonej inwigilacji pod strzechy.

      Jak widać, gdy skończyła się Nokia, skończył się dobry design i innowacyjność w segmencie mobilnym. MS jak widać tylko bazuje na wyrobionych markach, przejętych wprost od Nokii np. PureView (co pewnie niewiele ma wspólnego z prawdziwym PV).
      Pytanie pozostaje jedno, jak wiele informacji będzie zbierał nowy Windows na urządzenia mobilne. Będzie konkurencją dla pecetowej wersji Windows trojana 10? Na razie wiemy, że będą to skany siatkówki...

      Jak widać po tym marketingowym bełkocie, tzn. sprawozdaniu z tej imprezy MS strasznie dużo inwestuje w marketing - wszak trzeba odpowiednio urobić kit, aby później pozwalał się łatwo formować.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    10

  • Lumia 940 i Lumia 940 XL na zdjęciach prasowych - jak prezentują się wyczekiwane smartfony?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2015-08-27 14:09

      Po przełomowej, ale ważącej tonę 920, zrobili świetną i elegancką 925. 930 również nie była najgorsza.
      To co widnieje na powyższych fotkach, zupełnie nie pasuje do miana następcy ww modeli.

      Kompletnie nie pojmuję mody, na wystające obiektywy aparatów... W 1020, można to jeszcze jakoś wytłumaczyć i nawet sprytnie wykorzystać - jednak to tutaj? Kompletna porażka jak w nowym jabłku czy szajsungu.
      Generalnie odnoszę wrażenie, jakby usunęli coś więcej niż tylko logo Nokii z obudowy - usunęli to, co określałem mianem eleganckiej słuchawki. Jeśli rzeczywiście to następcy, to już wiem, że nigdy nie znajdą się w mojej dłoni :)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    16

  • Zostań testerem benchmark.pl i wygraj Samsunga Galaxy Note 4

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2015-03-20 19:55

      Czy zamiast tych urządzeń, można otrzymać ekwiwalent pieniężny?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    23

  • LG G Watch R debiutuje w Polsce - ile zapłacimy?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-19 20:04

      Kolejna bezużyteczna zabawka :)
      Ktoś analizował co widać na obrazku - na obrazku widać faceta, który wybrał się w deszczową pogodę na wycieczkę.
      Pytanie, kiedy padnie bateria i smartłacz, stanie się tylko wodoodporną ozdobą na nadgarstku :D Jeśli wybrał się na cały dzień, lub kilka dni - takie dziecinne zabaweczki, szybko przestają świecić :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • LG G Watch R debiutuje w Polsce - ile zapłacimy?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-19 20:03

      Kolejna bezużyteczna zabawka :)
      Ktoś analizował co widać na obrazku - na obrazku widać faceta, który wybrał się w deszczową pogodę na wycieczkę.
      Pytanie, kiedy padnie bateria i smartłacz, stanie się tylko wodoodporną ozdobą na nadgarstku :D Jeśli wybrał się na cały dzień, lub kilka dni - takie dziecinne zabaweczki, szybko przestają świecić :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • LG G Watch R debiutuje w Polsce - ile zapłacimy?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-19 20:03

      Kolejna bezużyteczna zabawka :)
      Ktoś analizował co widać na obrazku - na obrazku widać faceta, który wybrał się w deszczową pogodę na wycieczkę.
      Pytanie, kiedy padnie bateria i smartłacz, stanie się tylko wodoodporną ozdobą na nadgarstku :D Jeśli wybrał się na cały dzień, lub kilka dni - takie dziecinne zabaweczki, szybko przestają świecić :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • DriveClub kontra Forza Horizon 2 - gdzie brzydka pogoda wygląda ładniej?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-19 04:49

      To grasz bez dźwięku, że musisz "wyczuwać obroty" przez triggera? :) To raczej nie służy to dych celów, to po prostu kolejny wibratorek zużywający baterie.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    52

  • DriveClub kontra Forza Horizon 2 - gdzie brzydka pogoda wygląda ładniej?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-19 04:48

      To grasz bez dźwięku, że musisz "wyczuwać obroty" przez triggera? :) To raczej nie służy to dych celów, to po prostu kolejny wibratorek zużywający baterie.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    52

  • Windows 10 rajem dla graczy? - Microsoft ma podobno ambitne plany

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-18 11:56

      Nikt mnie nie poprawił, wiec sam to zrobię :P

      "nie wiedzą"

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    73

  • DriveClub kontra Forza Horizon 2 - gdzie brzydka pogoda wygląda ładniej?

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-18 09:07

      Grafika to tylko dodatek, który uwydatnia realizm prowadzenia samochodu po torze.
      Jednak zawsze realizm będzie ważniejszy od grafiki - realizm, czyli fizyka zachowania się pojazdu. Naturalny odgłos silnika, wpływ modyfikacji na prowadzenie, dobra współpraca z kierownicami etc. To jest najważniejsze.

      Dlatego czasami warto odkopać starszą grę, niż grać w ładnie opakowane gówno - a jest tego sporo np. FH 2 :)

      Jednak F5 na XO również całkiem fajnie wygląda i zdecydowanie lepiej się prowadzi - niestety testowałem bez kółka. Największa wada, jest na XO :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    52

  • Windows 10 rajem dla graczy? - Microsoft ma podobno ambitne plany

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-18 08:54

      Juz niewiedza jak mają zachęcić ludzi, aby zakupili lub przeszli na nowy SP do Windowsa 8 :]

      Na szczęście uodporniłem się na ich czary :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    73

  • Skype tłumaczy rozmowy głosowe w czasie rzeczywistym

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2014-12-18 07:48

      Napisałem bardzo ogólnikowo.
      Chłopie, przecież nie tylko przez Skype obdzierają Cie z prywatności...
      Piszesz:
      "Jak będzie wiadomo albo jakieś pogłoski to przestane z niego korzystać"
      LOL No przecież już było o tym głośno :) Zastanów się, mając możliwość przechwytywania wideo i audio niemal nieograniczonej ilości osób, nie korzystaliby z tego? Przecież już nawet dodali specjalny zapisek w licencji do pierwszego Kinecta, że mogą przechwycić obraz i audio z tego urządzenia (oczywiście w celach badawczych). Nawet gdyby tego nigdy nie zrobili, to jednak taka mozliwość (która sobie zastrzegli w licencji) o czymś już świadczy - prawda?:)

      Zgodzę się, że człowiek nierzadko ma większe zmartwienia i problemy - by się przejmować i zawracać sobie głowę inwigilacją. Jednak lekceważenie tego, bagatelizowanie i wyśmianie pisząc:
      "Bez przesady, a nawet jeżeli mnie to wisi, teraz podsłuchiwanie to błaha sprawa ;) (...)"
      To panie kolego, przejaw czystej głupoty.

      Nie masz czasu się tym przejmować (przecież masz ważniejsze rzeczy na głowię), jednak z łatwością znajdujesz chwilkę, aby zadrwić z innych osób, którzy myślą inaczej - najlepiej kogoś takiego od razu wyśmiać. Taka postawa wiele o Tobie mówi - niestety nic dobrego (netykieta nie pozwala na dalszy komentarz):]

      Dobrze zostałeś wytresowany, muszę to przyznać :)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • 20 proc. czasu antenowego TVP to reklamy

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 3     Opublikowano: 2014-12-18 01:24

      Polaczki-cwaniaczki, prymitywy, karzełki-spekulanty

      A ty kim qurwa jesteś?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    78

  • Skype tłumaczy rozmowy głosowe w czasie rzeczywistym

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-17 13:47

      Kolejny, któremu wisi i powiewa - do czasu, wszystko do czasu:]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • 20 proc. czasu antenowego TVP to reklamy

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 7     Opublikowano: 2014-12-16 22:23

      "20% czasu antenowego TVP to reklamy"

      Serio? Ja nawet nie wiem jak dziś reklama w TV wygląda :E Czy animacje i dżingle się zmieniły... Nie wiem :) Wiem natomiast, że bardzo dobrze się z tym czuje :)

      Kiedyś i to w czasach PRL-u były emitowane świetne programy, Kwant, Sonda, Spektrum, a nawet Pan A. Słodowy. Nie wiem czy dziś jest coś wartego uwagi, miedzy jedną reklama, a drugą.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    78

  • Skype tłumaczy rozmowy głosowe w czasie rzeczywistym

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -2     Opublikowano: 2014-12-16 22:07

      Nikogo nie zaskoczę, jeśli napiszę, że lepiej nauczyć się samemu :) Obecnie chyba takim uniwersalnym językiem stał się j. angielski.
      Stosowanie korporacyjnych tłumaczy, asystentów i tego typu usług do prywatnych rozmów i poleceń - to czyste szaleństwo.

      Gdyby tłumacze i asystenty działały po stronie klienta, to OK. Niestety, obecnie wszystko leci na korporacyjne serwery i tam jest przerabiane przez różnego rodzaju algorytmu. Właściwie mogą z tym zrobić co tylko zechcą. Korporacje = brak zaufania:)

      Jeśli chodzi o młodzież, to żadnego problemu nie ma - no chyba, jedynie brak odpowiednich zajęć z języków obcych. Młody umysł szybko się uczy, wiec uważam, że lepiej się uczyć samemu, niż zdać się całkowicie na "maszynę".
      Może starsze osoby skorzystają, choć im nauka też nie zaszkodzi ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • Motorola Moto 360 – krótki test stylowego smartwatcha

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2014-12-16 21:54

      Dla nich tak, ale nie dla rodziców. Przecież gimbusy maja jeszcze zapewniony sponsoring rodziców ;) No chyba, że trafi się jakiś kombinatorek, to i może uzbiera na smarłacza, lub dużego fabletka:)
      Nie zapominaj, że są i tacy, którzy uczciwie sobie dorabiają np. w wakacje. Skoro młodzieniec uczciwie zapracował, to dlaczego ma nie wydać tych pieniędzy, na taka głupotę? :) To jest dobra szkoła na przyszłość, żeby na bzdury nie wydawać ciężko zapracowanych pieniędzy ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    21

  • Netflix będzie wszędzie w ciągu 5 lat

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-16 10:39

      No przecież Ci odpowiedziałem :)
      Nie potrafisz się domyślić, że każdy ma swoje własne - prywatne powody?
      Odpowiedziałem na pytanie zadane na końcu newsa i nie widzę potrzeby uzasadniania mojej odpowiedzi.
      Właściwie mogłem napisać samo "nie" i to tez powinno wystarczyć.

      Co innego, gdybym kogoś namawiał do czegoś - np. odradzał korzystanie z jakiejś usługi (czego oczywiście nie czynię). Wtedy należałoby wytłumaczyć i uargumentować powód takiej decyzji - w moim przypadku, nie muszę:)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    23

  • Motorola Moto 360 – krótki test stylowego smartwatcha

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-14 23:16

      Hahaha max 18h :D
      Zapomnisz zabaweczki naładować i LIPA - Jedynie co pozostaje, to zapytać kogoś kto posiada normalny zegarek, aby łaskawie wskazał nam czas.
      Zawsze można spojrzeć na phablet, o ile duży ekran z gigantyczną rozdzielczością i mocarnym procesorem, wszystkiego nie wyssali ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    21

  • Sharp Aquos Crystal X: smartfon z niezwykle cienkimi ramkami i mocną specyfikacją

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -3     Opublikowano: 2014-12-14 20:55

      Każdy fablet - to połączenie tabletu i smartfona (2 różnych urządzeń).
      Nie każdy smartfon jest fabletem - zgadzam się :) Nie są te, z wyświetlaczem do ok 5 cali.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • Sharp Aquos Crystal X: smartfon z niezwykle cienkimi ramkami i mocną specyfikacją

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-14 20:50

      Ludzie nieskażeni marketingiem i chora modą, potrzebują takich urządzeń. Ja chętnie bym kupił i chciałbym również, przebierać w modelach, jak obecnie można przebierać w fabletach.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • Sharp Aquos Crystal X: smartfon z niezwykle cienkimi ramkami i mocną specyfikacją

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -2     Opublikowano: 2014-12-14 20:47

      Które zostały dodane później? O tych mówisz? Mistrzu...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • Sharp Aquos Crystal X: smartfon z niezwykle cienkimi ramkami i mocną specyfikacją

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -3     Opublikowano: 2014-12-14 01:29

      No proszę, kolejny fablet - tym razem trzeba przyznać, że wygląda nowocześnie - jednak bez kompletnych wymiarów, niewiele można powiedzieć o ergonomii obsługi.

      Może po tym fablecie, wypuszczą jakiś ciekawy smartfon?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • Sharp Aquos Crystal X: smartfon z niezwykle cienkimi ramkami i mocną specyfikacją

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -6     Opublikowano: 2014-12-14 01:26

      Przykro mi, ale to już nie jest smartfon :) Powyższe urządzenie, zalicza się do FABLETÓW :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • Facebook pozwoli ci powiedzieć „Nie lubię tego”

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 19     Opublikowano: 2014-12-12 15:54

      Normalnie jakaś patologia...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    20

  • Lumia 1030 z kamerą 41 Mpix przedstawiona na zdjęciach

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-12 15:45

      Na cholerę zwiększali ilość cali. Kiedy ta debilna moda się skończy...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    22

  • HBO GO otwarte dla wszystkich chętnych

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 2     Opublikowano: 2014-12-11 22:15

      Jak ja się cieszę, że nie czuje potrzeby oglądania telewizji i zawracania sobie tym wszystkim głowy :)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    27

  • Vivo X5 Max: najcieńszy smartfon na świecie zaprezentowany - ma niecałe 5 mm grubości

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-11 19:05

      Hej! R2rr0!

      Ty marna podróbko mnie - powiedz mi dziecko, w jakim celu powstały takie nazwy: ultrabook, netbook, notebook ?
      No po cholerę one powstały? I dlaczego wszyscy je stosują?

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    17

  • Vivo X5 Max: najcieńszy smartfon na świecie zaprezentowany - ma niecałe 5 mm grubości

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-11 18:56

      Na polskich wortalach stosuje się poprawna nomenklaturę - czyli FABLET (ang. phablet), jako nazwę konkretnej grupy urządzeń. Tam gdzie pisuje młodzież, lub czytuje - pojawia się wiele sprzeciwów, bo cytuje: "nazwa jest obciachowa", "źle się kojarzy" :) To jest dopiero kupa śmiechu:)
      Nie tylko u nas stosowana jest taka nazwa, zagraniczne wortale również jej używają :) Wiec raczej nikt się nie sugerował Wikipedią. Skoro nazwa się przyjęła, trafiła również na wiki i to nie tylko w ojczystym języku.




      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    17

  • Vivo X5 Max: najcieńszy smartfon na świecie zaprezentowany - ma niecałe 5 mm grubości

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-11 09:43

      Zdecydowanie najcieńszy FABLET na rynku :]

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    17

  • Windows 10 - premiera najpóźniej wczesną jesienią 2015

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-10 20:16

      "Nie mozna natomiast mowic o nabijaniu w balona, bo tu nie chodzi o to by kogos nabic, tylko po to by ujednolicyc rynek mobilny z rynkiem stacjonarnym i ma to jakis sens"

      Owszem ma, ale na pewno nie pod względem interfejsu :) Interfejs dotykowy ma być zoptymalizowany do dotyku, a ten stricte stacjonarny, do obsługi przez odpowiednie urządzenia wskazujące. Obecne rozwiązanie nie ma nic wspólnego z ergonomią.
      Jak najbardziej można mówić o nabiciu w balona, bo interfejsu dotykowego NIE MOŻNA całkowicie wyłączyć. Nawet po przejściu do niby pulpitu, wchodząc w ustawienie by coś skonfigurować wita nas Metro UI ;) Być może to zmienili w kolejnych SP 8.x - osobiście nie śledzę. Powinny być dwa odrębne interfejsy, dostosowane do konkretnego trybu obsługi i wyświetlania treści - wtedy jednak, podejrzewam z dużym prawdopodobieństwem, nikt nie używałby tych kafli (na stacjonarce) ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    60

  • Windows 10 - premiera najpóźniej wczesną jesienią 2015

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-10 20:06

      "Wszyscy mysla ze kafelki sa wprowadzone specjalnie po to by uzywac ekranow dotykowych, a nie jest to do konca prawda.
      Jest to tylko element laczacy normalnego PC z wersja tabletowo/smartfonową i to tylko po to by ulatwic niektorym wybor smartfona czy tabletu z systemem windows."

      Wiec nie bójmy się powiedzieć wprost, istota tych zmian została podyktowana niczym innym jak marketingiem - o czym zresztą, wielokrotnie pisałem :)

      "Sprzedaje takowe urzadzenia i czesto argumentem zakupowym jest tak samo wygladajacy system zarowno na telefonie/tablecie jak i na PC.
      Naprawde do wielu to przemawia pozytywnie, i wybieraja tablet zaopatrzony w win8"

      Jeśli jest tak jak piszesz, to mamy dobry przykład na to, że sporo osób dało się złapać w sidła marketingowców. Nie wiedzą z czym się to wszystko je, ważne, że pasuje wyglądem, lub kolorem. Na mnie marketing nie działa, stąd ta krytyka :)

      "Na plus masz znacznie lepsze zadzadzanie procesorami wielordzeniowymi, lepsze zarzadzanie dyskami, lepsze zarzadzanie pamiecia itp i nie skłamie jesli powiem ze system ma znacznie wyzsza responsywnosc niz poprzednicy.
      Dla normalnego uzytkownika domowego moze i nie ma to znaczenia bo nie interesuje go to jak system zarzadza pamiecia i innymi peryferiami, ale sa i tacy dla ktorych ma to znaczenie i sprawdzaja to."

      No przecież musieli odrobinkę poprawić, tak żeby jedyną zmiana względem poprzednika, nie było dodanie baneru reklamowego - czyli wprowadzenie interfejsu Metro. Przeciętny user raczej nie zauważy tych drobnych zmian, zauważy natomiast nowy interfejs - a przecież o to chodziło marketingowcom:) Dla mnie ma znaczenie jak system potrafi zarządzać i wykorzystywać to czym zawiaduje - równie wielkie, jak nie największe znaczenie dla mnie, ma sposób komunikacji z systemem (interfejs).

      Win7 był tak naprawdę SP do Visty - poprawił i usprawnił wiele rzeczy, jednocześnie nie wymagając jego ponownej nauki - to nazywam właściwym progresem. W Win8 zauważam jedynie absurdalne zmiany, podyktowane przez dział marketingu ;)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    60

  • Premiera Motorola Nexus 6 i zegarka Moto 360 w Polsce

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-10 16:21

      To ciekawe:D A słowo smartfon było w języku polskim?:O Czy jednak przyjęła się taka nazwa, podobnie jak wiele innych... No właśnie :)
      Oczywiście, że wiki nie jest super wiarygodnym i niepodważalnym źródłem, jednak jeśli wiele rodzimych jak i zagranicznych serwisów stosuje nazwę "phablet" (fablet), to chyba coś w tym jest - prawda?
      Co oznacza słowo smartfon, to inaczej inteligentny telefon. Urządzenie oferujące coś więcej niż tylko możliwość wykonywania połączeń (bardzo uproszczona definicja).
      Fablet, to połączenie dwóch zupełnie różnych urządzeń w jedno: tabletu z telefonem, można napisać z smartfonem.
      Widzisz, że osobna nazwa dla takich urządzeń, ma jak najbardziej sens!
      To, że nazwa fablet źle się u nas kojarzy, wcale mnie nie obchodzi. Dla kogoś Ultrabook może się źle kojarzyć, a jest to stosowana nazwa, dla konkretnego typu urządzeń....

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    31

  • Windows 10 - premiera najpóźniej wczesną jesienią 2015

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-10 06:24

      "Jak im sie zachce robic windowsa w złotych oprawach, to nie rozumiem jak mozna ich obwiniac"

      To nie jest obwinianie :) To jest po prostu krytyka - do której każdy ma prawo, podobnie jak MS do zrobienia Windowsa w złotych oprawach. Prawda?

      "(...) a jesli mimo wszystko sprzedaja windowsa takiego jakim jest to chyba jednak komus musi sie podobac"

      Tym mnie rozbawiłeś :) Ja powiedziałbym, że wciskają go gdzie mogą - np. kupując nowy PC. Większość nieogarniętych ludzi bierze to co jest, a jeśli już jest to raczej z Win 8.
      ____________

      MS może sobie robić system jaki mu się podoba, jednak jeśli chce zrobić system, który ma się sprzedać - to niestety, ale muszą się liczyć ze zdaniem konsumenta. Idealnie sytuacje obrazuje Windows 8 i kolejne SP do niego ;)

      Krytykować należy, gdyż muszą wiedzieć o tym, że ludzie to nie idioci i marketingowa papka już się przejadła. Byle "G" nam nie wcisną, a jak sam powiedziałeś są inne OS-y. MS ma monopol, ale musi pamiętać, że nic nie trwa wiecznie.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    60

  • Premiera Motorola Nexus 6 i zegarka Moto 360 w Polsce

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-09 21:01

      Nie ja granice wytyczyłem :) Ja tylko proszę, aby je przestrzegać.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    31

  • Premiera Motorola Nexus 6 i zegarka Moto 360 w Polsce

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -1     Opublikowano: 2014-12-09 21:00

      https://pl.wikipedia.org/wiki/Fablet

      https://en.wikipedia.org/wiki/Phablet

      Nie wiem w którym języku preferujesz, wiec masz dwa linki z którymi powinieneś się zapoznać.
      Jeśli jesteś przeciwny takiej nomenklaturze, w porządku - wtedy jednak, proszę być stanowczy, oraz do końca konsekwentny i negować również takie twory językowe jak: notebook, netbook, ultrabook etc.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    31

  • Premiera Motorola Nexus 6 i zegarka Moto 360 w Polsce

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -2     Opublikowano: 2014-12-09 09:56

      Myślałem, że robisz postępy w moim ojczystym języku, a jednak się myliłem...
      Nie Panie kolego, nie ja wyznaczyłem granice - poszukaj w internecie, a znajdziesz granicę i definicję przypisana do niej. Jest taka sama różnica, jak w przypadku komputerów przenośnych - również jest sporo różnych klas, każda ma swoje określenie i wszyscy się do nich stosują.
      Dlatego wymagam stosowania odpowiedniej nomenklatury, bez znaczenia o jaki przedmiot chodzi - spójrz na inne strony, a zobaczysz, że phablet jest stosowaną nazwą. Tylko Benchamark.pl jest tak zacofany i lubi wprowadzać czytelnika w błąd - z czym walczę.
      PS:Nigdy więcej nie obrażaj mojej rodziny stwierdzeniem, że żyje pośród nich kacap. Jeśli chcesz mnie obrazić, bądź poniżyć - kieruj słowa bezpośrednio pod moim adresem, ROZUMIESZ, czy zapisać Ci w innym języku?
      Naucz się kilku polskich bluzgów i proszę nie porównuj nigdy więcej do tego terrorysty, mordercy, czerwonej świni (putina) - bo kiedyś trafi kosa na kamień i Panie jkbrenna, będzie płacz.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    31

  • Premiera Motorola Nexus 6 i zegarka Moto 360 w Polsce

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: -5     Opublikowano: 2014-12-09 02:46

      Kiedy przeczytam o benchmarkach na zegarki? Później o tym, że się przegrzewają bo maja 8 rdzeniowe CPU, no i kiedy zacznie się wojna na cale w segmencie smartłaczy ?
      O tym, że bateria starcza na niewiele - nikogo raczej nie dziwi . Taka obecnie moda panuje :)

      Do Redakcji:
      Panowie, jak już piszecie o fabletach, to piszczcie o fabletach, a nie smartfonach - OK? 5,96" to już zupełnie inna klasa urządzeń, to tak jakby pisać o autobusie używając pojęcia samochód osobowy.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    31

  • Windows 10 - premiera najpóźniej wczesną jesienią 2015

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 5     Opublikowano: 2014-12-09 02:28

      Malkontenci?
      Skąd Tyś się człowieku urwał?

      Korpo zrobiła ludzi w balona, inaczej nie można tego nazwać. Wymuszone zmiany interfejsu i dodanie kafelek było tylko i wyłącznie, zabiegiem marketingowym. Nie chodziło o żaden progres, usprawnienie poprzednio wypracowanych nawyków, tylko chodziło o upodobnienie / skojarzenie ze sobą 2 różnych produktów z konkretną marką. MS nawet nie pozostawił wyboru przyszłym użytkownikom, który interfejs preferują - wszystko został odgórnie narzucone - bo tak zadecydował dział marketingu.
      Czy to do Ciebie dociera?
      Tylko niemądry człowiek (bardzo delikatne określenie), będzie uczył się czegoś od zera, wyrabiał nowe nawyki, tylko dlatego, bo kropo miało takie widzi mi się.
      Pulpit w Win8 to nie to samo co pulpit w poprzednich Windowsach. Nie można całkowicie wyłączyć, ani odinstalować tego interfejsu. Nie było opcji wyboru z którego interfejsu użytkownik chciał skorzystać. Instalowanie jakiś zewnętrznych programów, aby przywrócić utracone możliwości, to kpina, niesmaczny żart! Idąc tym tokiem rozumowania, dlaczego MS nie napisze: po co w Win10 wirtualne pulpity, skoro od dawna możecie sobie zainstalować specjalny program i tez to mieć...

      Nie można dopuszczać do takiej sytuacji, aby płacić korpo za to, że nas zrobiła w balona.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    60

  • Windows 10 - premiera najpóźniej wczesną jesienią 2015

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 12     Opublikowano: 2014-12-08 18:38

      Na chwile obecną nie widzę najmniejszego sensu tego SP 10 do Win8.

      Lepiej poczekać na kompletnie nowy OS i modlić się, aby interfejsu nie przygotowywał dział finansowy (księgowi i marketingowcy).

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    60

  • Fingerprinting: pliki cookie, których nie możesz usunąć

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 7     Opublikowano: 2014-12-08 18:32

      Evan Reiser -- takich ludzi powinno się eliminować ze społeczeństwa, skoro ktoś taki nie widzi nic złego w obdzieraniu ludzi z prywatności.
      To tak jakby siłą zdzierali z Was odzież do naga.... Tu jest o tyle gorzej, że dzieje się to bez Waszej wiedzy.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    12

  • NSA może zhakować każdą sieć telefoniczną

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 3     Opublikowano: 2014-12-07 15:23

      No ciekawe rzeczy piszesz... No ale powiedz mi, czym to się różni:
      Być ruchanym przez terrorystów z hameryki, zamiast fanatyków religijnych, muzułmanów. Przecież, to wciąż ruchanie...

      Ja nie chcę być ruchany przez nikogo! Wiec należy się sprzeciwiać przeciw masowej inwigilacji, jak również fanatykom religijnym, a nawet własnemu rządowi, który działa na nasza szkodę.
      Nie powinno się wybierać mniejszego zła, bo wciąż jest to zło!

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    29

  • Pierwsze telewizory Sony z Androidem na początku przyszłego roku

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-06 16:19

      F***ing Benchmark.pl Edit:

      zgodnym *

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    9

  • Pierwsze telewizory Sony z Androidem na początku przyszłego roku

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 3     Opublikowano: 2014-12-06 16:16

      SONY nie rób sobie jaj !! To nie jest śmieszne...
      Nie mogłem kupić poprzednich modeli TV (choć parametry i input lag były zadowalające), bo nie mogłem go powiesić na moim ściennym uchwycie z godnym z VESA. Zasilacz w formie cegły jak w XO, no a teraz zintegrowali guglowskiego szpiega z TV, plus jakieś chmury - normalnie ręce mi opadły.

      Ciekawe czy wszystkie dostaną guglowskiego szpiega, czy tylko wybrane modele. Oby pozostali producenci nie przeszli całkowicie na szpiegująca wtyczkę gugla...

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    9

  • NASA wyśle ludzi na Marsa - poznaj statek, którym polecą [AKT.]

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 1     Opublikowano: 2014-12-05 23:43

      Coś kiedyś było - na zasadzie detonacji małych ładunków jądrowych - tzn. prowadzili swego czasu takie badania. Jak brzmi prawidłowa nazwa, niestety nie pamiętam.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    42

  • TVP stworzyło platformę VOD dla płacących abonament RTV

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 0     Opublikowano: 2014-12-05 23:32

      Bardzo celna uwaga!! Uległe społeczeństwo!

      Właśnie o to chodzi, nie stawiamy żadnego sprzeciwu - wiec robią z nami co chcą :/ (fajnie, że są jeszcze osoby, które potrafią to dostrzec)
      Tak sobie myślę, gdyby społeczeństwo (przynajmniej znakomita jego większość) wystosowało zbiorowy pozew wobec niesłusznie nałożonego haraczu (inaczej nie potrafię tego nazwać), wyraziło ostry sprzeciw - myślę, że poradzilibyśmy sobie z tym problemem.
      Rozwiązanie jest i to bardzo proste - niech zakodują sygnał, niech płaci abonament (tyle ile teraz), ten kto chce oglądać TV - wtedy ma odblokowany dostęp.
      Przecież są osoby, które kupią TV tylko i wyłącznie jako urządzenie na którym można obejrzeć kolekcję DVD, lub podłączyć pod konsolę żeby grać.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    20

  • Battlefield: Hardline zaprezentowany na nowych materiałch wideo

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 3     Opublikowano: 2014-12-05 20:15

      Naiwny jesteś :]

      Gorsza podróbko "mnie" :)

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    9

  • TVP stworzyło platformę VOD dla płacących abonament RTV

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 6     Opublikowano: 2014-12-05 20:10

      Mozna, a wręcz należy domniemywać, że osoba ubiegająca się o posadę na rządowym stołku - będzie kłamać, kraść i działać na niekorzyść kraju. W celu prewencji, należy kogoś takiego osadzić w więzieniu :)

      No co? Nie mam racji?:) Dlaczego takiej ustawy nie ma...

      To co przytoczyłeś, jest czystym absurdem, podobnie jak podatek (oplata?) reprograficzna, którą mafia ZAiKS chce wprowadzić. To zwyczajny haracz, którego nikt z nas nie powinien płacić.

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    20

  • Awaria harpunów lądownika Philae uratowała misję

    1. R2rrO
      Oceń komentarz: 5     Opublikowano: 2014-11-30 17:01

      Bardzo fajna sentencja na koniec tego artykułu :) Rzeczywiście, coś w tym jest :P

      Skomentuj

    Przejdź do dyskusji

    20