Mój sprzęt

  • Nazwa zestawu: PC
  • Typ zestawu: komputer stacjonarny
  • Procesor: Intel Core i5 | Core i5 4670K 3.4GHz
  • Karta graficzna: nVidia GeForce 600 GTX 660 | MSI GF GTX 660 GAMING OC @ 1070/1700MHz
  • Płyta główna: chipset Intel | MSI Intel B85-G43 GAMING
  • Pamięć RAM: DDR-3 1600 8 GB | 1x Kingston 8GB DDR3 1600MHz @ 8.9.9.24
  • Dysk twardy: Samsung Spinpoint F1 500 GB | Samsung HD502IJ 500GB
  • Dodatkowe informacje: Inne elementy w moim komputerze: SSD Systemowy: GOODRAM C50 120GB Zasilacz: OCZ ModXstream Pro SLI 500W Dźwięk: Creative Sound Blaster X-Fi Extreme Music, Creative GigaWorks T40 Monitor: Samsung SM2032BW - 1680/1050 Chłodzenie CPU: Intel standard Cooler Co planuję zmienić: Wymienić cooler na CPU oraz podkręcić procesor przynajmniej do 4.3GHz. W przyszłości dokupić pojemniejszy HDD na dane, gdyż mój staruszek Samsung jest mocno wyeksploatowany i aż strach o dane. Do czego używam zestawu: Rozrywka Jakich aplikacji używam: Internet: IE10 !!! ^^ | Poczta: Mozilla Thuderbird | Muzyka: Foobar2000 |

Komentarze

  • Qualcomm Snapdragon 855 oficjalnie - nowy procesor dla topowych smartfonów

    Ocena komentarza: 0
    Foliowe czapeczki już założone?
    Ten sam poziom bzdur niepoparty naukowo co autyzm przez szczepionki. To portal technologiczny czy forum radia maryja? Trzymajmy jakiś poziom przynajmniej w sprawach technologicznych.

    25

  • Tony Hawk's Pro Skater HD: data premiery gry - zagramy także na PC

    Ocena komentarza: 0
    Ile jeszcze osób będzie powtarzało tą bujdę ? TH Underground 1 BYŁ na PC! Tylko że wydany chyba tylko w Australii czy coś ;) I chyba szybko wycofany czy coś ;)

    Tak czy inaczej, na internetach bez problemu można znaleść pecetową, grywalną wersję. Sam taką przeszedłem jakieś 5 lat temu :)
    I o dziwo, to była jedyna część która miała wciągającą... fabułę xD tak przynajmniej tą część zapamiętałem.

    No i bugi, błędy z trikami, dało się wykonać The 900 po zwykłym ollie w miejscu.... nie było tam możliwości się przewrócić robiąc triki w powietrzu, chyba tylko na grindach ale nie jestem pewien.

    Pewnie przez te bugi wycofali grę albo nie wydali na cały świat, a mogli by dopaczować i wydać bo nie była gorsza od Underground 2, pomijając te bugi.

    Oto dowód:
    http://www.youtube.com/watch?v=Nh2XSFEPW4M

    Czekam na wersję HD z niecierpliwością :) choć najbardziej wspominam 1 na moim szaraku PSone ;)

    31

  • Rage: id Software nie zapomina o grze - będzie kontynuacja?

    Ocena komentarza: 1
    Quake 4 nie robiło id.

    30

  • Final Fantasy VII: odświeżona wersja gry już wkrótce na PC - wymagania sprzętowe

    Ocena komentarza: 0
    Nie wyglądała lepiej tylko nie było widać niedociągnięć ;)
    Port FF VII jest słaby, ale wciąż z technicznego punktu widzenia lepszy graficznie.
    Ale nie, na 32" ekranie nie pogramy w żadną wersję, nie polecam.

    35

  • Final Fantasy VII: odświeżona wersja gry już wkrótce na PC - wymagania sprzętowe

    Ocena komentarza: 1
    Zdecydowanie VIII, ciekawsza i bardziej dopracowana.
    A tak seryjnie kwestia gustu.
    Ja pierwszy przeszedłem właśnie VIII, już z 11 lat grywam w tą produkcję od czasu do czasu, własnie jestem w trakcie 8 przejścia i wcale się nie nudzi.

    Każdy ma inną grę którą uważa za "klasyk dzieciństwa", u mnie jest to FF8, FF 7 dopiero 2 lata temu spróbowałem, i nie powiem bym żałował, bo z pewnością zasługuje na swoje opinie :)

    A która cześć lepsza ? Może i 7, ale 8 ma najwięcej fanów zaraz po 7 (choć kumpel by się kłócił że X)
    Obie gry warte poznania, i odświerzenia.
    Być możę się nawet skuszę na zakup, trafili z tym w dziesiątkę.

    35

  • Frostbite 2: gry na tym silniku ruszą jedynie na 64-bitowych systemach operacyjnych

    Ocena komentarza: 0
    Oczywiście że udźwignie, koledze działa na Semperonie 2600+ 1 rdzeniowym, byle by mieć minimum 1,5GB ram do wersji 32 bit i 2gb do 64 bit, i już system daje radę.

    Nie ma tu co mówić o wydajności czy o graniu, ale skoro na tym działa to na 2 rdzeniówce nie będzie żadnych problemów.

    144

  • Galaxy GeForce GTX 670: autorska karta graficzna z jednoslotowym chłodzeniem

    Ocena komentarza: 0
    1 rok - dwa lata temu ?
    Hola hola, troszkę się zapędziłeś.
    Nie pamiętam jaka była pierwsza 2-slotowa karta, ale jeśli o high-end chodzi to wspominam GF 7900GTX 512, Słabsze modele 7900
    i 7800 były jeszcze głównie na jedno slotówkach.

    7950GX2 raczej się nie liczy bo to kanapka z 2, jednoslotowych kart.
    Tyle jeśli chodzi o high-end, to był bodajże początek 2006 roku.

    Następna seria, GF 8800 i mid-end 8600 GT & GTS także były na 2 slotowcach (może nie wszystkie, ale mój był). Czyli można uznać, że od tamtej pory 2 slotowe chłodzenia stały się standardem.

    A był to początek 2007 roku, ponad 5 lat trzeba liczyć jeśli brać pod uwagę serię 8, albo nawet 6 jeśli patrzeć na wybrane modele serii 7.

    Czas szybko leci, 2 sloty to standard już od dłuższego czasu, z tym rokiem - dwoma to za pewne z rozpędu ;)

    Ale wciąż takie 1 slotowce się przydają czasem, dobrze że istnieją takie modele.

    11

  • Nvidia GeForce GT 630 i GT 640: karty graficzne z najsłabszym Keplerem na rynek OEM

    Ocena komentarza: 1
    2 - 2,5, wątpliwe że 3 razy, zależy w jakich rozdzielczościach.

    38

  • Ulepszamy Sprzęt Benchmarkowców - edycja XIV

    Ocena komentarza: 0
    Za przeproszeniem redakcjo, ale system komentowania innych kometarzy jest poniżej granicy akceptowalnej.
    Dałem skomentuj pod mój własny powyższy komentarz, a wiadomość wyświetliła się tutaj.
    Coś jest nie halo i tyle, i to już nie pierwszy raz.
    Aż nie chce mnie się komentować bo takie rzeczy już z rok temu się zdarzały i nie ma poprawy, o edycji komentarzy nie wspominam.....

    139

  • Ulepszamy Sprzęt Benchmarkowców - edycja XIV

    Ocena komentarza: 0
    *15-25%, bo w końcu większość czasu komputer i tak działa w iddle niż full stress.

    139

  • Ulepszamy Sprzęt Benchmarkowców - edycja XIV

    Ocena komentarza: 6
    Zasilacz najlepiej działa na około 75-80% jego nomilanej mocy. Wkładając zasilacz 500w do komputera który ciągnie maks 350w, znacznie mniej takowy będzie brał z gniazdka niż zasilacz 800w. Można czasem zaoszczędzić nawet 50 wat w iddle-stress na jedną godzinę.
    Warto brać zasilacz na zapas, ale w tym wypadku 500-600 maks, wyższe tylko będą zawyżały bo przy obciążeniu 15-15% nie będą miały wcale sprawności 88%

    Kiedy wreszcie to sobie wtłuką do głowy.

    600 Wat starczy z zapasem nawet do najszybszego kręconego Core i7, i GTX480.
    Od 700 to są zasilacze dla SLI/crossfire.

    Mój 500 watowy OCZ dał radę GTX570, i nawet nie był gorący.
    A mój wykręcony q6600 bierze zdecydowanie więcej prądu niż te nowe i7.
    160 wat tdp min.

    139

  • Far Cry 3: gameplay trailer gry i informacje o edycji przedpremierowej

    Ocena komentarza: 1
    Nie chcę nic mówić, ale tak powinien wyglądać Far Cry 2, bo zwykła dwójka nic z Far Cry nie miała wspolnego, oprócz wydawcy, nazwy i także całkiem niezłej grafiki.
    Ta część wygląda że zasługuje na miano sequela jedynki.
    Ale z tym poczekajmy do premiery.

    61

  • GeForce GTX 680 - testy i recenzja

    Ocena komentarza: 1
    A kiedy była sytuacja że opłacało się wymienić high-end na nowszy high-end ? Chyba tylko w przypadku przejścia z GF FX na GF6800GT/ULTRA.
    Bo wtedy już model mid-end (6600GT) przeganiał najszybszy model poprzedniej generacji.

    Można się jeszcze sprzeczać przy wzroście mocu z GF7950 na 8800Ultra, ale tutaj akurat szał był na 8800GT.

    Jednak karty tego samego segmentu wymienia się raz na 2-3 generacje, jeśli chodzi o opłacalność.
    Jeśli jedna generacja to trzeba wskoczyć o szczebel wyżej.

    462

  • GeForce GTX 680 - testy i recenzja

    Ocena komentarza: 1
    Zrobiłem jedną kopię, bo jednak uznałem że tutaj będzie lepiej pasował niż pod kartą MSI. Boli Cię to ?

    462

  • NVIDIA GeForce GTX 680: premiera karty graficznej - relacja z konferencji w San Francisco

    Ocena komentarza: -1
    Wszyscy mówią o zacierających się różnicach radka i gf po OC, a wszyscy już zapomnieli o optymalizacji sterowników i że zawsze karta w nowszej konstrukcji po kilku miesiącach ma 5-15 procent większą wydajność niż po premierze ?

    Ja jestem pozytywnie zaskoczony kartą, choć to nie mój segment.

    30

  • GeForce GTX 680 - testy i recenzja

    Ocena komentarza: 0
    Mnie ciekawi jaki jest sugerowany zasilacz do takiej karty.
    Wcale więcej nie pobiera prądu od mojej wykręconej GTX260, przy także wyżyłowanym procku Q6600.

    GTX260 miał sugerowany 500 watowy, ale wiadomo że to jest ilosć na zapas, jakby ktoś wsadzał do mniej sprawnych zasilaczy, co na zachodzie jest normą przy mniej zorientowanych użytkownikach.

    Panuje u nas moda na kupowanie zbyt mocnych zasilaczy, u mnie działał i GTX580 pożyczony na test. I to na zwyjkłym tanim OCZu MXS Pro 500w.
    I nie było problemów z resetami, zwisami itd.
    Choć furmarkiem już nie sprawdzałem.

    Na GTX580 zasilacz był tylko lekko ciepły, a na moim gtx260 nie jestem w stanie go nawet rozgrzać, pracuje w temtaraturach lekko ponad letnich. A każdy kto widział zdjęcia tego zasilacza, rozbudowanej sekcji chłodzenia to on nie ma.

    Wiadomo w jakim momencie zasilacz ma najwyższą sprawność, a wielu forumowiczów łapało sie za głowę na samą myśl o wkładaniu GTX580 do zasilaczy poniżej 700 wat.
    Jakie te nasze społeczeństwo IT jest źle poinformowane... może by jakiś artykuł na benchmarku obalający te bzdury ?

    462

  • MSI GeForce GTX 680: karta graficzna oficjalnie w ofercie producenta

    Ocena komentarza: 0
    Mnie ciekawi jaki jest sugerowany zasilacz do takiej karty.
    Wcale więcej nie pobiera prądu od mojej wykręconej GTX260, przy także wyżyłowanym procku Q6600.

    GTX260 miał sugerowany 500 watowy, ale wiadomo że to jest ilosć na zapas, jakby ktoś wsadzał do mniej sprawnych zasilaczy, co na zachodzie jest normą przy mniej zorientowanych użytkownikach.

    Panuje u nas moda na kupowanie zbyt mocnych zasilaczy, u mnie działał i GTX580 pożyczony na test. I to na zwyjkłym tanim OCZu MXS Pro 500w.
    I nie było problemów z resetami, zwisami itd.
    Choć furmarkiem już nie sprawdzałem.

    Na GTX580 zasilacz był tylko lekko ciepły, a na moim gtx260 nie jestem w stanie go nawet rozgrzać, pracuje w temtaraturach lekko ponad letnich. A każdy kto widział zdjęcia tego zasilacza, rozbudowanej sekcji chłodzenia to on nie ma.

    Wiadomo w jakim momencie zasilacz ma najwyższą sprawność, a wielu forumowiczów łapało sie za głowę na samą myśl o wkładaniu GTX580 do zasilaczy poniżej 700 wat.
    Jakie te nasze społeczeństwo IT jest źle poinformowane... może by jakiś artykuł na benchmarku obalający te bzdury ?

    37

  • Nvidia Kepler GK104: nieoficjalna powierzchnia procesora graficznego

    Ocena komentarza: 5
    Że niby tylko 400?

    62

  • BioShock: Infinite - premiera gry w październiku, prezenty dla posiadaczy PS3

    Ocena komentarza: 0
    Serio ten sam silnik ? Przecież to tylko unreal 2,5, nawet nie popularny od 5 lat UE3.

    Na UE 2 to ja pamiętam Unreala 2 ;) i 3 część Harry Pottera.

    Tyle lat mineło i wciąż chcą użyć tego samego silnika ? (nie ważne że po modyfikacjach) coś mi się wierzyć nie chce.

    23

  • Creative Live! Cam Connect HD: kamerka internetowa 720p

    Ocena komentarza: 0
    Wszystko fajnie, ale nikt nie zwrócił uwagi że ta kamerka w wielu przypadkach w polsce jest nie przydatna.

    Mając taką kamerkę wysyłasz obraz HD, nie odbierasz, a w większości polskich sieci nie ma łączy symetrycznych.
    I co z tego że mam Neo 20 Mb/s (faktycznie wyrabia do 17,5) skoro wysył mam zaledwie 1MB i wątpie żeby starczyło na obraz 720p realtime.

    Wg speedtestu mam szybsze łącze niż 85% polaków, więc.....

    Raczej by się dławiło i obraz byłby poklatkowy dla odbiorcy.
    A może się mylę ?

    14

  • Nvidia Kepler GK107: projekt karty GeForce GT 6x0

    Ocena komentarza: 5
    A dla mnie raczej GF6600, zwykłe karty, nie GT, to był jeden z największych hitów Nvidii, wychodząc prezentowały podobną wydajność co najszybsze karty poprzedniej generacji, plus SM3.0 zamiast 2.0, oraz sama karta kosztowała połowę z tego co jeszcze poprzednicy.

    Dzisiaj już na takie coś nie ma szans.
    Nie można oczekiwać karty o wydajności GTX560Ti w cenie 500 zł, będzie raczej 1100 zł.

    88

  • Megaupload: alternatywne serwery wymiany plików

    Ocena komentarza: 0
    chomikuj to straszny szajs, przynajmniej jeśli chodzi o dzielenie się plikami z innymi.
    Te limity mb i smsy to jakiś żart. Chyba że chodzi o przechowywanie danych na własny użytek, wtedy to moze mieć jakąś wartość.

    45

  • Megaupload: alternatywne serwery wymiany plików

    Ocena komentarza: 0
    Także mnie to dziwi, skąd taka jego średnia popularność, przynajmniej w polsce.

    To jedyny serwis jaki znam, który pozwala mi na pobieranie dużych plików, z pełnym łączem (15-17Mb/s), używając download menagera, i nie wymaga wpisywania żadnych haseł ani nie odlicza czasu do rozpoczęcia ściągania.

    3 sec i już się plik drze, zauważyłem tylko że ograniczają prędkość dla małych plików, więc taki 15 mb plik dalej będzie się ściągać minutę-dwie, a mógłby u mnie z 7 sekund.
    Ale pliki powyżej 100 MB nigdy nie szły mi wolniej niż 1MB/s.

    Może mają kiepskawą ofertę premium, to o czym ja pisze dotyczy normalnego ściągania, bez konta.

    45

  • Risen 2: wymagania sprzętowe gry na PC i edycja kolekcjonerska

    Ocena komentarza: 0
    Na dodatek w wymaganiach zalecanych.... GTX260 ma 896MB pamięci, nie 1GB. ALe to pewnie w tym wypadku większej różnicy nie robi.

    24

  • Risen 2: wymagania sprzętowe gry na PC i edycja kolekcjonerska

    Ocena komentarza: 0
    Jestm prawie pewny ze chodzi o 9.0c.
    Taki system osbługują choć by karty graficzne konsol, i taki directX jest wykorzystywany głównie przez porty.
    Mały babolek.
    Ale mnie ciekawi, jak to możliwe że conajmniej połowa newsów ma jakieś wpadki. Nikt tego nie czyta przed udostępnienem?!

    24

  • Stalker Online: pobierz wersję beta gry i sprawdź ją w działaniu (download)

    Ocena komentarza: -1
    Ja mam neta 17Mb/s (20Mb ale nie wyrabia linia)
    i Transfer w pliku exe bezpośrednio z servera 1,5MB/s, nie warto w tym wypadku drzeć torrenta, IDM i idzie prawie całym łączem.
    Ale może przez ten język rosyjski nie zauważyliście że torrent nie jest jedyną opcją dl.

    40

  • Stalker Online: pobierz wersję beta gry i sprawdź ją w działaniu (download)

    Ocena komentarza: 1
    O godzinie 15 czasu Tokijskiego z tego co ja wiem, czyli dokładnie o 6:00 rano naszego czasu, jak to pisałeś było już 8 godzin po fakcie.
    Tyle polaków nie czai że "nasza" godzina nie obowiązuje wszedzie na świecie......

    40

  • AMD Radeon HD 7970 - oficjalna specyfikacja

    Ocena komentarza: 0
    @mutissj

    Jestes pewien ?

    http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-2000/hd-2900/Pages/ati-radeon-hd-2900-overview.aspx

    110

  • The Elder Scrolls V: Skyrim - premiera i test

    Ocena komentarza: 0
    Przygotowują się na pewne NUDE mody ;) W końcu seks o zgrozo bardziej niszczy psychikę późno-nastolatków niż urwane kończyny....

    117

  • The Elder Scrolls V: Skyrim - premiera i test

    Ocena komentarza: 2
    Ja dopowiem że na GTX260 da się spokojnie grac na ULTRA, lecz z minimalnie zmniejszonym AA z 8x na 4x, różnice są prawie nie widoczne, a płynność animacji dorównuje GTX560Ti na AA8x.

    Jak widać szyna pamięci tej karty nie wyrabia przy ilości detali+rozdzielczości+ AAx8 przy tak starej już karcie. AA zmniejszamy na 4 i karta oddyyyycha :) To chyba lepszy sposób niż utrata detali ?


    Rozdziałka 1680/1050 WSZYSTKO Ultra ale AAx4, animacja wacha się na zewnatrz na 45-50 klatek, ze spadkami do 35fps gdzie jest więcej NPC (raz spadło do 32fps w mieście.

    Taka płynność animacji mnie w pełni w tej grze zadowala, choć jestem przewrażliwiony i widze różnice przy skokach animacji z 60-55fps
    (taaak, zaraz mi ktoś powie że to nie możliwe, tak samo że nie moge być w stanie słyszec dźwięków o częstotliwości 21kHz ;) )

    W Obliviona na gf6600 grałem w animacji 15-21fps, i dać się dało, teraz to pełen wypas.

    Ja jestem mega zadowolony, karta ma swoje lata, ale nie spodziewałm się że pogram na ultra ilości detali z AA aż na 4x, spodziewałem się raczej HIGH bez AA.

    ZMNIEJSZAJCIE AA na 4x i możecie grac na ultra! :)

    117

  • Gry z przyszłości

    Ocena komentarza: 0
    Spoilers !

    106

  • Rage - gra na PC z konsolową grafiką

    Ocena komentarza: 0
    hideo - twój problem jest związany z spartaczonymi sterownikami dla OpenGL od AMD.
    Mam słabszy procek, słabsza grafę (Ale NVIDII)
    i gra chodziła płynnie przy 1680x1050 przy AAx4, jak już wcześniej pisałem doczytywanie praktycznie nie istniało.

    Dysk mam przeciędny, więc to nie jego wina.

    To że musiałeś przy silniejszym sprzęcie zmniejszyć rozdzielczość i wyłączyć AA ewidentnie było w tym wypadku winą Radeona.

    Do radków nic nie mam, fanboyem nie jestem.
    Jednak mając GeForce ma się wiele problemów w tej grze mniej jak widać..

    Kolega gra na gtx 460, mój konfig, i gra działa tak samo jak u mnie, z tym że może włączyć AA8 zamiast 4 jak u mnie. Może by nawet 16x podeszło bez spadków z ze stałych 60 klatek.
    Doczytywania tekstur nie ma.

    Poprawiam cie bo mam niezbity dowód że w tym przypadku to nie wina procka i dysku, zwyczajnie albo twojej grafy, albo złym konfigiem.
    Więc nie wciskaj nieświadomie ludziom kitu :)

    148

  • Rage - gra na PC z konsolową grafiką

    Ocena komentarza: 0
    Mam 896MB na karcie (poniżej 1GB) ;)
    Wymusiłem 8k tekstury - chodziło idealnie.
    ALe przyznam że PO instalacji patcha doczytywanie tekstur się mininmalnie ZWIĘKSZYŁO, wcześniej, w konfigu z wszystkim ustawionym na max, chodziło lepiej.

    Różnica nie była za duża, ale warta odntowania, jeśli po dobrym skonfigurowaniu gra nie ma problermu z teksturami, to nie ma się co bawić w najnowszego patcha, bo nie poprawi a najwyżej pogorszy wrażenia.
    Ale że instalowałem patcha przy samym kocu gry, to już mnie ten problem nie dotyczy.

    Przeszedłem - podoba mi się. Kiedyś do niej wrócę.
    9,5/10

    148

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 1
    Nie trzeba 3x GTX580.
    Wystarczy jeden GF GTX260.
    Na dodatek miejsce z newsa zostało specialnie dobrane, inne otwarte miejsca w grze wyglądają o wiele lepiej.

    Sama treść newsa (i jego źródeł) trochę jest nieprawdziwa. Do tekstur 8k w konfigu wcale nie potrzeba 1,5Gb na grafice, wystarcza 896 jak u mnie, albo 1024MB. Im więcej tym lepsze tekstury w oddali, ale nawet mając poniżej 1 giga różnica jest spora na plus.

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    I od razu jakieś porozumienie, ale wciąż obstawiam że problem nie jest wogóle widoczny, trzeba na siłę się odwracać szukając doczytywania, wczesniej w byle jakim małym pomieszczeniu robiłem zwrot o 180*, doczytywanie, znowu zwrot = doczytywanie, i tak w kółko.

    Teraz w pomieszczeniach zamkniętych nic nie doczytuje (serio), dopiero na zewnątrz jak pisałem, max 1/4 sekundy przy szybkim odwróceniu.

    Niebo a ziemia w porównaniu do standardowych ustawień.

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    na gtx260 włączenie gou transcoding minimalnie poprawiało streamowanie, ale nie eliminowało, za to dawał spore spowolnienia animacji.
    Dopiero rageconfig jaki podałem wyeliminował spowolnienia animacji i nawet przyśpieszył stream, a dokładnie to linijka vt_maxPPF "16".

    GeForce + GPU Transcoding + zmieniony rageconfig z wartością vt_maxPPF "16" i doczytywanie to już nie problem.

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    @hideo:
    teraz to już zaczynasz pitolić, za przeproszeniem.

    Co z tego że przez ćwierć sekundy ci mignie tekstura słabszej rozdzielczości przy odwracaniu, wcześniej ten problem był poważny bo trwał u mnie za każdym obróceniem się przez ponad sekundę, teraz występuje bardzo sporadycznie i nie trwa dłużej niż 1/4 sekundy.

    Rozumiem że w to nie uwierzysz, trzeba to samemu widzieć ale problem seryjnie nie istnieje.

    Najlepsze jest to że CPU działa mi na poziomie 60% a gpu 45-65% max, czyli jest jeszcze spory zapas wydajności. Niestety zwiększenie AA do 8x powoduje chwilowe spadki do 40 klatek, a w przypadku V-sync powoduje to spory lag myszki. Efekt nie jest tego warty.

    Mam średni sprzęt, problem wyeliminowałem i to bez żadnego patcha, gra chodiz idealnie i nie widzę najmneijszych niedoróbek, podałem innym jak uzyskać taki sam efekt.
    Dziękuję.

    Screeny w pełnej rozdzielczości, nawet nie zauważyłem kiedy imageshack zaczał zmniejszać rozmiar obrazów....

    http://w898.wrzuta.pl/plik/4e55Uhlu90z/rage_screens

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    @hideo

    i własnie o tym piszę.
    Podałem konfigurację komputera - średnio przeciętnego. I ten problem streamingu u mnie nie występuje, zero! wogóle never ever !
    Wcześniej był wyraźny, odwracam się i sekunde się tekstury doładowywały, teraz to nawet nie jest 1/4 z tego.
    Ten konfig tro umozliwił. Więc niech każdy kto ma podobny albo szybszy komputer skopiuje podane przezemnie komendy, i nie będzie mógł słowa powiedzieć o streamowaniu tekstur, najwyżej o jej ogólnej rozdzielczości ;]

    Screeny z gry przy tych ustawieniach i konfigu
    http://imageshack.us/g/338/rage2011100919081399.jpg/.

    Dla mnie problem już nie istnieje.

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: -2
    r_skipSuppress "0"
    r_skipSurfaceCPUCulling "0"
    r_skipTransparencySort "0"
    r_skipUpdateInView "0"
    r_skipViewParms "0"
    r_skipVmtrs "0"
    r_skipWaterSurfaces "0"
    r_skipWorld "0"
    r_skipZCullReconstruct "0"
    r_multiSamples "4"
    r_shadows "1"
    r_lazyBindParms "0"
    r_lazyBindPrograms "0"
    r_lazyBindTextures "0"
    vt_restart

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: -2
    af_skipAirFriction "0"
    af_skipFriction "0"
    af_skipLimits "0"
    af_skipSelfCollision "0"
    com_skipDiscSwapStateManager "0"
    com_skipGameRenderView "0"
    com_skipInputRouting "0"
    com_skipIntroVideo "0"
    com_skipSignInManager "0"
    face_skipBlink "0"
    face_skipGestures "0"
    face_skipHead "0"
    face_skipLidDeform "0"
    face_skipLipsync "0"
    face_skipMood "0"
    face_skipProcedural "0"
    g_skipBombTimerFailTarget "0"
    g_skipBreakableParticles "0"
    g_skipCloth "0"
    g_skipFXManager "0"
    g_skipViewEffects "0"
    g_skipWaterSim "0"
    g_weaponSkipSound "0"
    gc_skipFiction "0"
    pm_skipAnimation "0"
    r_skipAugment "0"
    r_skipAutosprites "0"
    r_skipBaseSurfaces "0"
    r_skipBeams "0"
    r_skipBlendedSurfaces "0"
    r_skipBlendLights "0"
    r_skipCloth "0"
    r_skipCommits "0"
    r_skipDecals "0"
    r_skipDetailModels "0"
    r_skipDetailTris "0"
    r_skipDimShadows "0"
    r_skipDistortionSurfaces "0"
    r_skipDynamic "0"
    r_skipDynamicLighting "0"
    r_skipEffects "0"
    r_skipEmissiveGlare "0"
    r_skipFeedback "0"
    r_skipFlares "0"
    r_skipFoliage "0"
    r_skipGeneratedFileCheck "0"
    r_skipGlare "0"
    r_skipGuis "0"
    r_skipLightCPUCulling "0"
    r_skipLightGPUCulling "0"
    r_skipLights "0"
    r_skipMergeMeshes "0"
    r_skipModelCPUCulling "0"
    r_skipModelGPUCulling "0"
    r_skipModelRangeCulling "0"
    r_skipModels "0"
    r_skipNodeCPUCulling "0"
    r_skipNodeGPUCulling "0"
    r_skipOcclusionBaseModel "0"
    r_skipParticles "0"
    r_skipSlowLights "0"
    r_skipStripDeadCode "0"

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    com_allowconsole "1"
    com_skipIntroVideo "1"
    echo Render Settings active
    r_sb_imageSize "2048"
    r_useNewPrivateLighting "1"
    r_useHardwareTextures "1"
    r_useSMP "1"
    r_dimShadowHeightTweak "0"
    r_dimShadowForceHighQuality "1"
    r_dimShadowResolution "2048"
    r_noBreakableShadows "0"

    g_showPlayerShadow "1"

    vt_cudaRLE "1"
    vt_cudaBudget "10"
    vt_useCudaTranscode "0"

    vt_nopreload "0"
    vt_minMipLevelInstalled "16"
    vt_uncompressedVmtr "1"
    image_useCompression "1"
    vt_maxPPF "16"
    vt_maxaniso "4"
    image_anisotropy "4"
    vt_minlod "-2"
    vt_lodBias "-2"
    image_lodbias "-2"
    vt_vmtrcompression "none"
    mt_genCompression "none"
    vt_qualityDCTChroma "100"
    vt_qualityDCTLuma "100"
    vt_qualityDCTNormal "100"
    vt_qualityDCTPower "100"
    vt_qualityDCTSpecular "100"
    vt_qualityHDPLossless "1"
    vt_qualityHDPDiffuse "0"
    vt_qualityHDPNormal "0"
    vt_qualityHDPPower "0"
    vt_qualityHDPSpecular "0"
    vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
    vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
    vt_pageimagesizeunique "8192"
    vt_pageimagesizevmtr "8192"
    r_sb_frustomFOV "92"

    254

  • RAGE texture fix poprawia jakość obrazu w grze - download (Radeon i GeForce)

    Ocena komentarza: 0
    Dla wszystkich z problemem streamingu tekstur, a posiadających 4 rdzeniowy procesor, daję rozwiązanie.

    rageconfig ustawiony w poniższy sposób zapewnia super płynną grę na GF GTX 260 oraz wykręconym cpu Quad Q6600 na 3,4GHz.
    Pełne detale
    (w ramach możliwości karty graficznej i jej 896MB Ram)
    , z włączonym w sterownikach V-sync, AF w grze ustawionym na 4x (większe wartości dają artefakty) oraz wygładzaniem krawędzi AA na 4x.
    Płynnośc rozgrywki to stałe 60 klatek WSZĘDZIE, największy spadek zanotowałem podczas jazdy i wybuchach, spadek do kosmicznych 55 klatek ;] ;)

    Poniższy config pozwala na włączenie w grze GPU Transcode na ON, wcześniej przy standardowych ustawieniach, powodowało to częste-chwilowe spadki animacji do 30 klatek, ale optymalizacja CUDA na 4 rdzenie CPU poprawiła ten problem.
    Full Detal, V-sync ON, AF i AA 4x, GPU Transcode ON, Płynna animacja.

    A wszystko to na startym 4 rdzeniowcu Q6600 po OC na 3,4GHz, i starej średniej klasy grafie GF GTX260 z lekkim OC.
    Bez tej konfiguracji doczytywanie tekstur bardzio rzucało się w oczy i irytowało. Teraz gra wciąż chodzi idealnie a doczytywanie zostało na poziomie dosłownie minimalnym.

    Więc gdzie tu macie problem ludzie ? Troche zabawy, komputer z 4 tanimi rdzeniami oraz średniej klasy grafiką starcza aż ponadto.

    254

  • Pliki: Core Temp - monitoruje temperaturę procesora (wer. 0.99.8.0)

    Ocena komentarza: 0
    Oczywiście że nie boli.
    Ale jednak mógłbym wstawić kilka linków z pierwszej strony wyszukania które mówią coś innego, wielu mówi o tym ze potem Intel sam przyznał się że te podane wcześniej dane były błędne.
    I że naprawde Tjmax wynosi 100 a nie 90 dla G0.

    Nie wiadomo komu wierzyć, skoro naprawde wartość ta wynosi 90 to dlaczego autorzy programów Real i Core Temp wskazują ta wartość na 100 ?
    W końcu te programy są uważane za jedyne słuszne do sprawdzania temperatury.

    Ale biorąc pod uwagę wyższy odczyt temperatury, i tak teraz w upały podczas grania procesor dogrzewa się do 67-70*C max.
    Czyli nigdy nie przekracza ustalonej przez intela wartości 71*C.

    Myślę że nie mam się czego obawiać przy codziennym użytkowaniu, przecież nie gram cały czas a w zime temperatury i tak są 10*C niższe ;]

    Chłodzenie to pentagram karakorum na 1000rpm, procek na @3,5GHz przy 1,4v.

    A jeśli Tjmax naprawde wynosi 90 zamiast 100... no wtedy rzeczywiste temperatury mają jeszcze aż 10 dodatkowych stopni zapasu. Nie mam się czym martwić i głowić.

    Dzięki za fatygę.

    20

  • Pliki: Core Temp - monitoruje temperaturę procesora (wer. 0.99.8.0)

    Ocena komentarza: 0
    @GunarDAN
    Można prosić o jakieś powierdzenie tej informacji w postaci jakiegoś linka ?
    Gdzie bym nie doczytał wszędzie każdy mówi że Q6600 ma TJmax=100.

    20

  • E3: Xbox Live z Bing, YouTube i Live TV

    Ocena komentarza: 0
    "Będzie ona sterowana -komediami- głosowymi"... ciekawe, ciekawe ;P

    3

  • DiRT 3 - optymalne karty graficzne

    Ocena komentarza: 0
    michasu2 - właśnie dlatego że DX9, DX9 nie pozwala na ustawienie ultra, możesz tylko ręcznie ustawić kilka opcji na ultra, ale ogólnie reszta w DX9 zostanie dla HIGH, a postprocesing, który pewnie najbardziej obciąża grafikę, można ustawić już tylko na poziom Średni.

    Porównywaj wyniki Twojej karty z tymi High, nie ultra, to co najbardziej obciąża grafikę miedzy High a ultra jest tylko dla DX11.

    Skoro ci którzy mają karty DX11 nie widzą różnicy między DX9 a 11, to włączenie efektów dla DX11 to jest tylko sztuka dla sztuki.....i spora utrata wydajności.

    Ja bym wolał poświęcić efekty których nie widać aby mieć stałe 60 klatek a nie 30...... no ale jak ktoś się upiera że oko ludzkie nie widzi więcej niż 24 klatki (zabawne^^) to niech gra jak chce ;)

    140

  • DiRT 3 - optymalne karty graficzne

    Ocena komentarza: 0
    Jestem zadowolony z opytmalizacji ;)
    Na wykręconym GTX260, 4gb ramu i Quadzie Q6600@ 3,5GHz
    Uzyskuję po włączeniu vsync pełne 60 klatek w trakcie wyścigu (rzadkie spadki do 55 klatek)

    Wszystkie detale MAX ustawione na ile pozwala DX9, czyli wszystko High/Ultra oprócz Post Procesingu (Medium - dx9 nie pozwala na więcej)

    I takie detale w 1680/1050 przy 8xMSSA Daje absolutnie pełną płynność gry przy maksymalnych możliwych dla karcie detalach.

    Obciążenie w grze wg. GPU-Z wynosi 70% GPU, i ~40-50% CPU, więc jest jeszcze spooory zapas mocy, mógłbym włączyć wyższe opcje wygładzania ale nie lubie tych trybów co rozmazują ekran ;) 8x MSSA (czy MSAA?) mnie zadowala.

    Optymalizacja perfekcyjna, plus dla Mistrzów Kodu.

    140

  • Bulletstorm - optymalne karty graficzne

    Ocena komentarza: 0
    adderam - dodałem daną rozdzielczość w opcjach sterownika.
    Niestety gra nie odczytuje tych danych, znaczy się nie pozwala na włączenie takiej rozdzielczości.
    Jednakże dając rozdzielczość bodajże 1600/1024 rzeczywiście mam pomiędzy 50-60 fps, potwierdza to jakiś błąd w trybie graficznym 16:10, dla mnie tragiczny błąd, dzieci neo najlepiej by to opisali, czekam na szybką poprawkę w paczu.

    Jakby chociaż była opcja ustawienia proporcji ekranu..... w 1280/1024 byna pewno chodziło jak na 1440/900 full 60 fps i by płynnie całkowicie działało, tak to jest średnio.

    Pierwszy i wielki minus odemnie dla PCF, szkoda, taki błąd popełnić to

    106

  • Bulletstorm - optymalne karty graficzne

    Ocena komentarza: 0
    U mnie problem jest jeszcze większy !

    http://img694.imageshack.us/f/1pngg.jpg/

    Gra chodzi słabo na moim GTX260 ostro wykręconym oraz Quadzie Q6600 wykręconym na 3,5GHz.

    Płynnych 60fps nie da się uzyskać w 16080/1050 nawet na detalach minimalnych :( da się grać na detalach średnich ~ 30fps i tyle.

    Dopiero zauważyłem że gpu-z wskazuje zaledwie 50% obciążenia GP, a procek podczas ostrych starć nie przekracza 25% obciążenia... co tu spowalnia resztę?


    Bulletstorm naprawde potrzebuje patcha... zainstalowanie sterów beta od NV pod bulleta nie poprawiło sytuacji.
    Żeby nie było - pierwszy raz się z tym spotykam, cała reszta gier które mam działa jak trzeba.

    106

  • Optymalne karty graficzne do NFS: Hot Pursuit

    Ocena komentarza: 0
    Jakby ktoś nie wierzył, wyniki z 2 wyścigu, było więcej aut i pojawiła się policja, animacja zaczeła ostro mocniej rwać.
    http://w560.wrzuta.pl/sr/f/2pJTEvIdfMK/wyniki

    Teraz przypominam, Rozdzielczośc 1680, grafika to ostro wykręcony GTX260, procek to 2 rdzeniowiec 3,9GHz, wyniki sprzeczne z wnioskiem wyciągniętym w artykule.

    Zostaną wzięte moje argumenta do serca ?
    Trzeba zmienić sposób testowania i ocen wpływy procesora na grę, dużo osob, nawet graczy ma CPU niższej półki, i go wykręca.

    173