Avatar użytkownika Tomasz

Sham1

data dołączenia:

Moje komentarze (5)

    • Avatar użytkownika Sham1
      Sham1
      W swoim zawodzie miałem do czynienia z serwisami większości tych firm. HP i Lenovo oddają produkty do naprawy zewnętrznym serwisom, które są certyfikowane wyłącznie po testach online, także serwis różni się diametralnie zależnie od lokalizacji. Dell na przestrzeni lat bardzo mocno spadł ze swoimi usługami, ich obecni technicy to kpina, w firmie często się zdarzało, że naprawiając jedną usterkę tworzyli kilka kolejnych i tak w koło Macieju, bez możliwości wymiany towaru (email do przedstawiciela regionalnego firmy Dell załatwił problem, ale wciąż - porażka na szeroką skalę). Acer i serwis ASPLEX we Wrocławiu, znowu gubienie śrubek, zbijanie urządzeń na chama, słaba kontrola jakości, brak szkoleń dla pracowników wewnątrz firmy. Apple... Błagam, jaki serwis dla firm? Co do reszty producentów się nie wypowiem, bo nie miałem okazji administrować firmy, gdzie znajdowały się w jakieś znacznej ilości.
      2
      • Avatar użytkownika Sham1
        Sham1
        Tory byście nowe położyli... Jadąc z Warszawy do Giżycka tak mi tyłek wytrzęsło, że po przyjeździe wydaliłem tort z pierwszej komunii.
        0