Dla mnie pod idealnego RPG podchodziła by gra utrzymana w podobnej stylistyce i mechanice co dragon age origins. Ja przy tej grze bawiłem się świetnie mimo pewnych jej niedoskonałości nadal pamiętam całą fabułę jak i postacie, a co powinna mieć dobra gra RPG wg mnie? Zaraz to wypunktuje:
-spójną, przemyślaną od początku do końca fabułę, cel do którego dążymy powinien dawać na końcu satysfakcję, tak jak i droga do niego
-zadania poboczne powinny przedstawiać jakieś osobne historie które nie będą zbyt długie ale będą potrafiły zaintrygować. Redzi pokazali że nawet najprostsze misje typu idź, zabij mogą mieć ciekawą otoczkę
-świat gry który będzie przygotowany odpowiednio do fabuły, bo po co dawać otwarty świat skoro będzie niedopracowany lub pusty i będziemy się męczyć żeby przejść do kolejnej lokacji jadąc na wierzchowcu z 15 minut? Lokacje mogą być zamknięte byle by byłe wypełnione zawartością, przykład Wiedźmin 2 lub taki Dragon Age I, czy chociażby Divinity Original Sin
-Postacie towarzyszące powinny być dobrze wykreowane, każda powinna być inna i mieć odrębny sposób postrzegania świata i naszych działań. Nie powinno być ich też zbyt dużo byśmy mogli poznać każdą z nich i żeby po prostu połowa z nich była bezużyteczna.
-tradycyjny rozwój postaci, w oparciu o doświadczenie
Cała kampania w tej grze jest skopana. Sam posiadam tą grę i już od pierwszych minut masz ochotę zabić postać którą grasz. Do tego towarzysze jak na przykład Liam, nie wiem jak wy ale mnie tak strasznie irytował że nigdy go nie brałem.
Tej gry nie da się już uratować niczym.
Niby trójka taka dobra, a ocena na steam mówi coś innego. Ja osobiście nie posiadam 3, oglądałem jednak mnóstwo filmów na yt i dla mnie ta gra jest podobna do starcrafta. Jedynka dla mnie jest nadal świetną grą, dwójka dla mnie była trochę gorsza ale kampania trzymała poziom. Może to przez tą zmianę nacisku na zagrania taktyczne, a nie rozbudowę bazy.
Masz rację, zresztą wszystkie gry WG są tak nastawione by kupować premium gdy zdobędzie się pojazd tieru VIII+. W World of Warships jest jeszcze gorzej, tam nie ważne czy zginiesz czy nie i tak musisz zapłacić za naprawę tak więc bez premium nie zarabiasz.
Bocian81 przecież większość rzeczy ocenia się po pierwszym wrażeniu i ono jest najważniejsze. Jeżeli dany produkt wywrze na nas negatywne pierwsze wrażenie wtedy za każdym razem konsument zawsze będzie się patrzał przez jego pryzmat. Dlatego też trailery gier są jakie są, napakowane akcją i efektami, tak wywiera się wrażenie "ta gra jest super, pewnie cała rozgrywka będzie taka" i ludzie to kupują. Mnie jak i użytkownika "kombajn" ta gra nie przekonała i tyle. Po tych kilku chwilach spędzonych w grze mam wrażenie że gra jest zbyt mocno niedokończona by moja osoba zainwestowała w nią pieniądze i tyle. Najlepiej na tym zakończyć całą tą dyskusję. Jest to zbyt wczesna wersja by jakkolwiek ocenić tą grę.
0
TheDariusz
Mam podobne odczucia co kombajn. Wszedłem do gry do tego pierwszego modułu z Universe, pochodziłem sobie po tym mieście i nie wiedziałem co mam zrobić. Ogólnie to multum ludzi pisało na czacie o co chodzi w tym danym module bo nikt nic nie wiedział. Grafika ustawiona na medium i na GTX 1070 miałem 50 FPS czasami spadki do 20. Du*y optymalizacja na razie nie urywa. Pod F1 znalazłem co robią przyciski itp posprawdzałem no i przesiadłem się na ten drugi tryb. Tam to dopiero jest optymalizacja 18-25 FPSów na tej stacji. Wygląd tekstur przy tym ustawieniu pozostawia wiele do życzenia, a wyżej raczej nie ustawię, może 16GB RAMu i i5 4670K i 1070 to za mało i potrzeba mocniejszego kompa. No cóż doczłapałem się do tego panelu, przyzwałem statek i polatałem sobie trochę. Najgorsze było to że nie mogłem przyzwać tego panelu z informacjami za co odpowiadają klawisze bo pod F1 włączał mi się jakiś panel z saldem konta i innymi elementami tak więc wystartowanie statkiem polegało na naciśnięciu W i poodbijaniu się od stacji. Jako że gram w Elite Dangerous strasznie dziwnie latało mi się tym statkiem. i jakoś nie mogłem się przyzwyczaić. Nie mogłem znaleźć też mapy i podróżowałem od punktu do punktu i na tym skończyłem. Wkurzały mnie te teleporty gdy chciałem wsiąść do statku, ale to najmniejszy problem. Gra ma potencjał ale jeszcze potrzebuje tak gdzieś z 2-3 lat aż pojawią się mocniejsze jednostki komputerowe.
Idealne RPG to takie, które…
19 komentarzyDyskutuj z nami!-spójną, przemyślaną od początku do końca fabułę, cel do którego dążymy powinien dawać na końcu satysfakcję, tak jak i droga do niego
-zadania poboczne powinny przedstawiać jakieś osobne historie które nie będą zbyt długie ale będą potrafiły zaintrygować. Redzi pokazali że nawet najprostsze misje typu idź, zabij mogą mieć ciekawą otoczkę
-świat gry który będzie przygotowany odpowiednio do fabuły, bo po co dawać otwarty świat skoro będzie niedopracowany lub pusty i będziemy się męczyć żeby przejść do kolejnej lokacji jadąc na wierzchowcu z 15 minut? Lokacje mogą być zamknięte byle by byłe wypełnione zawartością, przykład Wiedźmin 2 lub taki Dragon Age I, czy chociażby Divinity Original Sin
-Postacie towarzyszące powinny być dobrze wykreowane, każda powinna być inna i mieć odrębny sposób postrzegania świata i naszych działań. Nie powinno być ich też zbyt dużo byśmy mogli poznać każdą z nich i żeby po prostu połowa z nich była bezużyteczna.
-tradycyjny rozwój postaci, w oparciu o doświadczenie
Tyle. :)
Polski grafen zagrożony - ITME na krawędzi upadku [AKT.]
73 komentarzyDyskutuj z nami!Mass Effect: Andromeda będzie trudniejsze
11 komentarzyDyskutuj z nami!Tej gry nie da się już uratować niczym.
Dawn of War - historia rewolucji
1 komentarzyDyskutuj z nami!Dawn of War III - garść filmików i kilka słów o detalach
7 komentarzyDyskutuj z nami!War Thunder – wojna zmienia się bezustannie
24 komentarzyDyskutuj z nami!AMD potwierdza - procesory Zen w pierwszym kwartale 2017 roku
36 komentarzyDyskutuj z nami!Star Citizen - do końca miesiąca gramy za darmo
36 komentarzyDyskutuj z nami!Master of Orion: Conquer the Stars – oko w oko z kosmiczną legendą
9 komentarzyDyskutuj z nami!Pokemon GO może posłużyć tu za przykład poziomu intelektualnego w naszych czasach.
Miał być test 4x GeForce GTX 1080, ale...
25 komentarzyDyskutuj z nami!