@ncc1701 Jest odwrotnie niż myślisz. Im mniejsza różnica FPS tym WIĘKSZY bottleneck. Im większa różnica w FPS tym MNIEJSZY bottleneck. Odniosłem się do cytatu:
-Po trzecie - "widoczny bottleneck"? Kto to pisał? Rożnicę 166 vs 162 fps (w FullHD, w której mało kto mający taką kartę gra) - nazywacie "widocznym bottleneckiem"? Naprawdę? NAprawdę KTOKOLWIEK z redakcji jest w stanie zobaczyć różnicę 162 fps vs 166fps?
Bo 780 to przestarzała konfiguracja. Kup 4 1080 w quad SLI, obudowę na balkon na mróz wystaw, kręć do 2300MHZ na rdzeniach i zobaczysz, że będziesz miał ponad 30 klatek.
0
Ziental
Bzdura. CiG nikomu nie zapłacił 50 baniek za licencję. Nawet 5% tej kwoty za licencję na CE nie dali. Gdzieś to przeczytał?
Raczej nie narzekają, że jest za proste, ale pośród prawd i półprawd dorabiają bzdury do całości jak kombajn. Kombajn gada, że statek zatrzymuje się po wyłączeniu silników. Ja widzę pełną nieograniczoną bezwładność. I nie może być inaczej bo bym nie zajmował pierwszych miejsc na squadron battle gdybym sobie to wymyślił. Kombajn pograł 5 minut, odinstalował grę i dorabia niestworzone teorie do całości :P
Ponadto gra tnie detale na jego laptopie i kombajn pisze, że skoro u niego słabo wygląda to również u każdego. :)
Ale też nie che mi się gry bronić, przyjdzie na to pora jak wyjdzie 3.0, będzie czego bronić.
0
Ziental
Zresztą, może lepiej poczekać do końca tego roku na dużą i od dawna wyczekiwaną aktualizację w wersji 3.0, kod sieciowy ma być przepisany, optymalizacja zrobiona i kupa kontentu dołożona, wiec miejmy nadzieję, że będzie lepiej.
0
Ziental
Co do klawiszologii, to rzeczywiście jest skomplikowana, lot ma mnóstwo trybów przełączanych różnymi klawiszami. W każdym trustery reagują inaczej. Trzeba czasu albo kogoś kto na TS w 20 minut wyjaśni co i jak robić. Testując grę samemu, bez żadnego samouczka, można się tylko wkurzyć i wywalić to z dysku. Sądzę, że mnóstwo osób tak zrobi, niestety. I niestety do ED temu daleko bo tam jest gra gotowa. Ale model lotu w SC wydaje mi się lepiej zrobiony, takie odczucie.
Nie cierpię, jak ktoś generalizuje i ocenia całość na podstawie małej pierdoły. Animacja postaci jest dobra, jedynie w tym gameplayu coś skopali. Twoja wypowiedź świadczy o tym, że nie czytasz, nie śledziś, nie interesujesz się tą grą i nie wiesz co własciwie komentujesz, a jesteś pewien że nie zagrasz, więcej konstruktywnej krytyki zamiast hejtu.
Test GeForce RTX 3080 - ta karta będzie przez tydzień królować na rynku
195 komentarzyDyskutuj z nami!-Po trzecie - "widoczny bottleneck"? Kto to pisał? Rożnicę 166 vs 162 fps (w FullHD, w której mało kto mający taką kartę gra) - nazywacie "widocznym bottleneckiem"? Naprawdę? NAprawdę KTOKOLWIEK z redakcji jest w stanie zobaczyć różnicę 162 fps vs 166fps?
Star Citizen zmienia silnik (i debiutuje w wersji alfa 2.6)
32 komentarzyDyskutuj z nami!Star Citizen - do końca miesiąca gramy za darmo
36 komentarzyDyskutuj z nami!Ponadto gra tnie detale na jego laptopie i kombajn pisze, że skoro u niego słabo wygląda to również u każdego. :)
Ale też nie che mi się gry bronić, przyjdzie na to pora jak wyjdzie 3.0, będzie czego bronić.
Symulator kosmiczny i strzelanka w jednym - nowy zwiastun Star Citizen
13 komentarzyDyskutuj z nami!Star Citizen: 10 minut z grą za 57 mln dolarów - statkiem i na nogach
29 komentarzyDyskutuj z nami!