Gry

Kontynuacja Sniper: Ghost Warrior potwierdzona

przeczytasz w 1 min.

Choć Sniper: Ghost Warrior nie odniósł jakiegoś spektakularnego sukcesu, to nie da się ukryć, że jest to całkiem ciekawy tytuł. City Interactive oficjalnie dziś potwierdziło – powstaje kontynuacja.

Gra Sniper: Ghost Warrior zadebiutowała w ubiegłym roku i  nieco zawiodła oczekiwania graczy i recenzentów, czego wynikiem jest średnia ocen na poziomie 50%. I choć produkcja ta nie stała się takim hitem, jakim ją zapowiadano, niewątpliwie pokazała, że Polacy coraz mocniej wchodzą na światowy rynek gier.

Okazuje się, że rodzime studio City Interactive daje sobie szansę, na naprawienie tego, co nie wyszło w „pierwowzorze”. Szef działu produkcji Michał Sroczyński potwierdził bowiem na łamach serwisu Eurogamer, że w planach jest oficjalna kontynuacja strzelanki. Jak dotąd, zarząd City Interactive wstrzymuje się od podania oficjalnej daty premiery i tytułu, to pewnym już jest, to o czym mówiło się wcześniej – drugi Sniper tworzony jest na silniku CryEngine 3. Platformami docelowymi natomiast będą, tak jak w przypadku poprzedniczki, pecety oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3 (premiera S:GW na tę platformę planowana jest na luty).

Źródło: eurogamer

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Zastanawiam się nad kupnem akcji City Interactive, tylko czy już nie za późno na to ;>
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Chciałbym coś zbliżonego do symulatora snajpera. Tutaj na najtrudniejszym pozioie, trudnością nie była walka z grawitacją tylko widzenie przez ściany przez AI oraz strzały z szturmowego karabinka na 3km :P
      • avatar
        neo937
        0
        City Interactive trochę skopało genialny silnik Chrome Engine 4 (mówię tutaj o fizyce, gdzie trzeba było podskoczyć na jakikolwiek próg 5cm). Swoją drogą ktoś wyżej napisał że wykupili CryEngine3 - jak już to prawa do tworzenia gier na nim :D

        Poza tym wszystkim, masą bugów, których nie powinno być w dniu premiery, Sniper GW był grą całkiem znośną (bynajmniej dużo lepszą niż inne produkcje CI), no i był to (chyba) pierwszy tytuł CI na konsole.
        • avatar
          wildthink
          0
          Od czegoś trzeba zacząć. SGW nie był aż tak zły. Jak lubisz tego typu akcje, to przymknąłeś oko na niedociągnięcia i zagrałeś.
          Zrobienie pełnego symulatora snajpera mogło by okazać się nudne - parę godzin skradania się, żeby potem oddać jeden strzał. Trzeba wypośrodkować miedzy realizmem a grywalnością.