Internet

Popularne reklamy w sieci zmienią wygląd

przeczytasz w 1 min.

Google AdSense to system reklamowy, który zrewolucjonizował internet. Dzięki niemu na promocji w sieci może zarabiać łatwo i szybko dosłownie każdy.

Nie trzeba mieć wielkiej strony internetowej, nie trzeba też zarabiać w ograniczonym przedziale czasowym. Google AdSense zarabia głównie w oparciu o kliknięcia w reklamy, a stawki są... przeciętne, ale uczciwe, firma zaś pobiera dla siebie skromne 30% prowizji. Być może właśnie dlatego system ten tak szybko "rozbiegł się" po całym internecie.

Dziś reklamy oferowane przez system reklamy kontekstowej - czyli dopasowującej się do treści stron (gdybyśmy obok umieścili taką reklamę, najpewniej wyświetliłyby się produkty związane z komputerami) stanowią integralną część wielu witryn. I choć młodsi i starsi stażem webmasterzy na nich zarabiają trudno ukryć, że AdSense... szpeci.

Najwyraźniej do podobnych wniosków doszło Google. W ramach praktyki odświeżania swojego wizerunku firma postanowiła troszkę poprawić także same reklamy kontekstowe. Zapraszamy do podziwiania. Prawda, że "lżej"?

Źródło: Google AdSense

Polecamy artykuły:  
Ile rdzeni powinien mieć twój procesor? Poradnik: jak wybrać smartfona 3D TV: rewelacyjne telewizory czy sukces marketingu?

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tomecek
    0
    Ad Muncher i nie ma żadnych reklam, zmian w wyglądzie strony (np. jak na wrzucie) na żadnej przegladarce :]
    • avatar
      Spirit
      0
      A gdzie można podziwiać te nowe reklamy??
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Wolał bym ich nie podziwiać nigdzie :)
        • avatar
          NomadDemon
          0
          adblock i po problemie, admunchera sobie na linuxie nie postawie
          • avatar
            Igoruss
            0
            O ile reklama nie lata na środku ekranu i nie wydaje z siebie dźwięku nie przeszkadza mi.
            Niestety dzisiejszy świat w głównej mierze opiera się na reklamie i nie da się tego uniknąć. Trzeba się poprostu dostosować