Słuchawki

Pracownicy wolą zestawy słuchawkowe

przeczytasz w 2 min.

Zestawy słuchawkowe mają pozytywny wpływ na zwrot z inwestycji w komunikację zunifikowaną. Nie tylko wpływają na lepszy kontakt pracownika z klientem, ale również znacząco obniżają czas obsługi połączenia.

To tylko niektóre z przyczyn, dla których badani pracownicy wolą pracować z zestawami słuchawkowymi niż słuchawkami telefonicznymi. Badania przeprowadzone w Newport City Homes to pierwsza tego typu kompleksowa analiza przeprowadzona przez Uniwersytet Londyński związana z  wykorzystaniem zestawów słuchawkowych.

Warto przeczytać:
Zaskakująca cena Samsunga Nexus S
 Dicota: atrakcyjne torby na laptopy
 Inteligentne mierniki pomogą zredukować koszty energii

NCH zajmuje się administrowaniem nieruchomościami należącymi do miasta oraz doradztwem przy przeprowadzaniu przetargów na ich użytkowanie. W wyniku badań ustalono, że zestawy słuchawkowe zoptymalizowane pod kątem UC znacznie zwiększają zarówno produktywność użytkownika, jak i jakość kontaktu z klientem ze względu na możliwość przełączania kanałów komunikacyjnych w czasie rzeczywistym oraz współpracy z innymi pracownikami podczas połączeń. Mając wolne obie ręce, użytkownicy mogą szybko korzystać z takich funkcji, jak połączenia konferencyjne, natychmiastowe przesyłanie wiadomości czy współdzielenie pulpitów.

W trakcie badań ustalono również:

  • 81 proc. respondentów stwierdziło, że wyższa jakość dźwięku przekłada się na lepsze relacje z klientami.
  • 95 proc. uczestników uznało, że przełączanie funkcji UC podczas połączeń jest łatwe.
  • 84 proc. pytanych stwierdziło, że dzięki zestawowi słuchawkowemu słyszą dzwoniących znacznie wyraźniej, niż w przypadku korzystania z słuchawki telefonicznej.
  • Zestawy słuchawkowe skracają ogólny czas obsługi połączenia o 33 proc.
  • 90 proc. użytkowników zestawów słuchawkowych nie wróciłoby do korzystania z słuchawki telefonicznej, gdyby miało wybór.

Użytkownicy, którzy zwykle wykonywali 20 połączeń dziennie, oszczędzali nawet dwie godziny pracy. W rezultacie obsługa klienta była znacznie bardziej efektywna.

Informacje o badaniu

Badania zostały przeprowadzone w organizacji not-for-profit, Newport City Homes (NCH) po wdrożeniu systemu komunikacji zunifikowanej Microsoft Office Communicator w jej trzech oddziałach w Walii. W trakcie badań oceniono wydajność pracowników mających styczność z klientami, którzy przez okres czterech tygodni używali słuchawek telefonicznych oraz zestawów słuchawkowych zoptymalizowanych pod kątem Unified Communication.


Źródło: inf. prasowa

Polecamy artykuły:  
Muzyka - z YouTube, MP3, do pobrania i na życzenie
Google Chrome - 20 świetnych wtyczek
Nvidia 3D Vision Surround - 3D na trzech monitorach

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    eee?! wtf O_x
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      "Użytkownicy, którzy zwykle wykonywali 20 połączeń dziennie, oszczędzali nawet dwie godziny pracy."

      Super - czyli oszczędzasz 6 minut na jednym połączeniu bo siedzisz w słuchawkach xD
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Nic nowego, ale nie w Polsce. W Polsce w wiekszosci kupuje sie nawet w bogatych firmach telefony za 20-40 zl i to jeszcze niby drogo...
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ameryki to tutaj nikt nie odkrył bo chyba jasne, że gdy gadasz przez słuchawki to możesz (teoretycznie) robić cokolwiek innego w tym samym czasie (jedynie kabel może nas ograniczyć jeśli mamy przewodowy sprzęt).