Gry

Trylogia Tomb Raider zmierza na PS3

przeczytasz w 1 min.

Tomb Raider jest jedną z najsłynniejszych serii gier wszechczasów. Twórcy szykują ogromny prezent dla posiadaczy konsoli PlayStation 3 – już w marcu ukaże się trylogia zawierająca najnowsze części w wysokiej rozdzielczości!

W skład zestawu Tomb Raider Trylogy wejdą Underworld oraz Anniversary i Legend w odświeżonych wersjach. Na samych grach jednak nie koniec. Twórcy oficjalnie potwierdzili, że dodatkowo, każdy, kto kupi tę kolekcję otrzyma specjalny temat dla PlayStation 3, 2 awatary (Lara Croft i  Viking Thrall), a także filmiki, dzięki którym dowiemy się, jak powstawały kolejne części serii.  Warto też dodać, że wszystkie trzy odsłony wspierać będą trofea.

Tomb Raider Trylogy zadebiutuje w USA już 22 marca, natomiast do Europy trafi 3 dni później. Nie wiadomo jednak jak dotąd ile wyniesie cena tej kolekcji, ani nawet czy zestaw ukaże się na terenie naszego kraju. Miejmy jednak nadzieję, że tak się stanie, a cena będzie w miarę przystępna.

A pecetowcom, którzy z chęcią nabyliby taki pakiet przypominamy, że od ponad roku na rynku dostępna jest kolekcja Tomb Raider Ultimate Edition zawierająca dziewięć części serii (w tym właśnie Legend, Anniversary i Underworld). Cena tego zestawu nie przekracza 70 zł.

Źródło: cvg

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Mam dobre wspomnienia z Tomb Raider, jednak lata wstecz, co ciekawsze na PC. Jednak Poza tymi wspomnieniami, nowsze wersje nie przykuły mojej uwagi.
    • avatar
      d i l
      0
      PS3 powoli się wyrabia.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        underworld był nawet niezły ale jak ktoś chciał to już przeszedł te części. wydawanie takich trojpakow mija sie z celem. ale fani na pewno kupią.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Ciekawe jka będzie wyglądać to 'remastered'. Mam nadzieje, że nie jak MOH Frontline, normalnie kpina z klientów.