Laptopy

Acer chwali się serwisem - zobacz jaką drogę pokonuje laptop oddany na gwarancję

Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Centrum serwisowe Acera cieszy świetną opinią wśród klientów - duży wpływ ma na to krótki czas oczekiwania na konsultanta, a także na samą naprawę.

Zastanawialiście się kiedyś co się dzieje z laptopem przekazywanym do naprawy? Polski oddział firmy Acer przygotował interesujący filmik, w którym pokazuje drogę, jaką pokonują laptopy wysłane do autoryzowanego serwisu Asplex we Wrocławiu.

Producent bardzo poważnie podchodzi do serwisu laptopów i stale monitoruje poziom satysfakcji swoich klientów. Najnowsze, kwietniowe statystyki wskazują, że klienci ocenili serwis Acera na 8,63 (w skali 1-10). Na ocenę mają wpływ takie czynniki jak: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, jakość usług kurierskich oraz jakość naprawy produktu. Dużym atutem jest też krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa.

Asplex - serwis Acer

W styczniu został także wdrożony kolejny sposób zlecania przesyłek do serwisu za pomocą serwisu Inpost Paczkomaty. Nadanie jest bardzo proste, wystarczy wejść na tę stronę, wypełnić ankietę, a po 3-5 minutach klient otrzymuje SMS-em powiadomienie wraz z kodem pozwalającym nadać paczkę.

Acer Polska - serwis laptopów
Kliknij, aby powiększyć infografikę

Wysoka jakość produktów konsumenckich i biznesowych poparta jest także programem Gwarancja Niezawodności Acer. Jeżeli urządzenie będzie wymagać naprawy gwarancyjnej, zostanie naprawione, a właściciel otrzyma zwrot 100% kosztu zakupu. Program został przedłużony do końca 2016 roku i obejmuje wybrane urządzenia wymienione na tej stronie. Z kolei formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdują się na tej stronie.

Asplex - serwis Acer
Magazyn części zamiennych ma powierzchnię 20 000 m2

Zerknijcie jeszcze na krótki filmik, który krok po kroku pokazuje, jaką drogę przebywa laptop wysłany do serwisu Asplex. Co ważne, według najnowszych statystyk, aż 98% napraw zostało wykonanych w ciągu mniej niż pięciu dni roboczych.

Źródło: Acer

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudzio993
    Serwis Lenovo dał dupy, oddałem laptopa do naprawy, to nie dość, że chcieli go naprawić odpłatnie (2200zł) to jeszcze wrócił bez baterii... Czekam 5 tydzień na kontakt z serwisu...
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Potwierdzam kolejny laptop żyje i ma się dobrze ponad cztery lata życia bez awarii stary 7750G, niestety Gigabyte bardzo mnie zawiódł ostatnio 13 maja oddałem kartę graficzną i do dzisiaj nie wróciła, poprzednia padła 3 miesiące po gwarancji :/
  • avatar
    Michalikov
    Chwalą się serwisem bo ich urządzenia często tam trafiają. Porządna firma wie że ich sprzęt nie trafia na serwis więc nie mają problemu ;)
    -1
  • avatar
    Ciarkazz
    Fakt, trzeba im przyznać że serwis w Wrocławiu jest naprawdę szybki, wysłałem laptopa z uszkodzonym dyskiem na gwarancję i w ciągu 3 dni od wysłania laptop był z powrotem (z serwisem w czechach na 2 tyg. się kończyło), wypadają obecnie najlepiej ze wszystkich serwisów względem czasu naprawy (ASUS nie wiele gorzej bo równo tydzień, a o Lenovo nie wspomnę - paczki idą do niemieckiego Medionu - [laptopy wysyłane z tymi samymi usterkami). Film jak film, fajnie ukazana praca ale w ostatnim etapie filmu kurier wydaje tak samo zapakowanego laptopa (a jak było widać na wcześniejszych ujęciach laptopy wracają w zastępczych białych kartonach).
  • avatar
    decrypterie
    .
  • avatar
    milanixxx
    Pracowałem w rok w serwisie Lenovo. Niezły burdel tam jest:) A dokładnie to nie ma serwisu lenovo. Compal naprawia lenovo della i asusa. Nie wiem jak z medionem, bo jakiś czas temu zrezygnowali z compala. Ja robiłem lenovo, kilkanaście płytek dziennie, słaba kasa, co lepsi odchodzą szybko.