Gry

Tak wygląda Monster Hunter: World [AKT.]

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Nowa odsłona popularnej serii RPG akcji – Monster Hunter: World – pojawi się na PS4, Xbox One i PC. To może być kawał naprawdę udanej produkcji.

Aktualizacja [07.07.2017]: Ekipa Capcom opublikowała przeszło 20-minutowy zapis rozgrywki z Monster Hunter: World. Oficjalny i w wysokiej jakości, dzięki czemu 1) możemy dobrze przyjrzeć się grze i 2) nie musimy już posiłkować się kiepskiej jakości zapisem ze streamu. Podmieniliśmy więc wideo w newsie i jeśli macie ochotę, możecie rzucić okiem – materiał na końcu newsa.

News [21.06.2017]: To była jedna z najmocniejszych zapowiedzi tegorocznego E3. Ku powszechnemu zaskoczeniu jednak gra Monster Hunter: World została zaprezentowana nie na konferencji Nintendo, lecz Sony. Szybko okazało się bowiem, że będzie to pierwsza od dobrych paru lat odsłona, która nie będzie zarezerwowana dla zwolenników urządzeń „wielkiego N”, lecz przeznaczona dla szerszej publiczności. Nowy zapis rozgrywki pozwala przyjrzeć się temu tytułowi i wyrobić sobie na jego temat pierwsze zdanie.

Monster Hunter to znana i lubiana seria łącząca gry akcjiRPG. Choć jej debiut odbył się na PlayStation 2, przez kilka ostatnich lat jej główne odsłony trafiały wyłącznie na Wii U i 3DS-a. Najwyraźniej jednak Capcom doszedł do wniosku, że dość już tej ścisłej współpracy z Nintendo i nową część obdarzoną podtytułem World przygotowuje z myślą o PlayStation 4, Xbox One i PC.

Monster Hunter: World gra smok

Nowy, 25-minutowy materiał, pozwala przyjrzeć się rozgrywce w Monster Hunter: World. Oprócz spojrzenia na eksplorację, poruszanie się, walkę czy same elementy interfejsu, zawiera też kilka szczegółów na temat gry. Dowiadujemy się na przykład, że pojawi się opcja szybkiego przemieszczania się z jednego punktu na mapie do drugiego, że nie zabraknie mini-mapy, że z obozów będzie można korzystać także podczas wykonywania zadań i że (uproszczone) zbieranie surowców będzie ważnym elementem zabawy.

Gracze będą mieli również okazje, by pochwalić się umiejętnością skradania i ukrywania się. Co jeszcze wiemy? Że w grze pojawi się 14 broni i będą loty zwiadowcze, a nie będzie z kolei ekranów ładowania podczas eksplorowania świata ani – to już gorsza wiadomość – funkcji wspólnego grania na różnych platformach. Dodajmy jeszcze, że Monster Hunter: World zadebiutuje na rynku w przyszłym roku – najpierw na konsolach, potem na komputerach. A to już opisywany zapis rozgrywki:

Źródło: VG247, Capcom

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Halidar
    1
    Witcher wanna be
  • avatar
    Diwad
    -1
    Dla mnie jest to tzw system seller. Kupiłem 3 konsole pod tą serię. Ktoś może powiedzieć, że wygląda to dziwnie, ale po kilku godzinach gra potrafi niesamowicie wciągnąć. Szczególnie coop.

    Dla początkujących wcześniejsze części były dość trudne, ale dawały masę satysfakcji. Jeśli jesteś na 2 strzały a uda Ci się ubić potwora po 20min walki banan gwarantowany:)
  • avatar
    rasiaknorris1
    0
    Kupa jakaś. Po kij mu ten wielki miecz na plechach jak nim nie walczy na tym dinozaurze? Bezsens. Chyba tylko po to by zasłaniał całą postać jak się biega by ukryć słaby model postaci???