Gry

Znamy wymagania gry Project CARS

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
43 komentarze Dyskutuj z nami

Jesteś chętny na realistyczny symulator? W takim razie upewnij się, czy twój komputer podoła.

Project CARS screen

Fani gier wyścigowych zdecydowanie nie mogą ostatnio narzekać na brak świetnie zapowiadających się tytułów. Forza Horizon 2, DriveClub, The Crew, Project CARS… Dzisiaj mamy coś dla pecetowców wyczekujących szczególnie tej ostatniej produkcji. Otóż studio Slighty Mad opublikowało wymagania sprzętowe, jakie nasz komputer będzie musiał spełnić, aby tytuł na nim ruszył. 

Project CARS ma być odpowiedzią na zalewające rynek fale luźnych ścigałek. Odpowiedzialne wcześniej chociażby za obie części Need for Speed Shift studio Slighty Mad postanowiło więc przygotować symulatora z prawdziwego zdarzenia. Poza samym realistycznym modelem jazdy możemy też liczyć na wiele trybów rozgrywki oraz różne rodzaje pojazdów. 

Realistyczny ma być jednak nie tylko model jazdy, lecz również cała oprawa audiowizualna. Pierwsze materiały wideo pokazały, że faktycznie nie muszą to być słowa rzucone na wiatr. Czy chętni na spróbowanie swoich sił pecetowcy muszą zatem mieć na wyposażeniu naprawdę niezłe komputery? Cóż, nie ma co ukrywać – zdecydowanie by wypadało.

Wymagania minimalne:

  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 2,66 GHz / AMD Phenon II X4 940 3,0 GHz
  • Grafika: 1 GB; Nvidia GTX 260 / Radeon HD 5770
  • Pamięć: 4 GB RAM

Wymagania zalecane:

  • Procesor: Intel Core i7 3700 3,5 GHz / AMD FX-8350 4,0 GHz
  • Grafika: 2 GB; Nvidia GT600 / Radeon HD 7000
  • Pamięć: 8 GB RAM

Premiera gry Project CARS odbędzie się już jesienią. Platformami docelowymi są natomiast komputery osobiste oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Wii U.

Źródło: Project CARS Game

Komentarze

43
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Co jak co ale spodziewałem się dużo wyższych wymagań jeżeli chodzi o grafikę :) Ciekawy jestem jak to będzie z optymalizacją...
    Gra póki co zapowiada się świetnie i żeby tak pozostało :)
    11
  • avatar
    Idiotyczne wymagania procesora (i7 na równi z fx... kpina)
    Jeszcze bardziej idiotyczne wymagania karty graficznej.. nie mówiące NIC... równie dobrze do zalecanych ma byc 7990 i / GTX 690 albo..7700 czy jakis gra 640 o wydajnosci przysłowiowego niczego ;)
    11
  • avatar
    Zapominacie chyba że symulator to nie tylko graficzne wodotryski, więc procesor musi też pociągnąć model fizyczny opon, zawieszenia itd itp. To nie jest nfs czy shift stad i wyższe wymagania co do cpu.

    Swoją drogą u mnie przy i7 4770k i leciwym gtx570 przy pełnym gridzie i detalach nie spada poniżej 60-70fps także źle nie jest
  • avatar
    Ciekawe kiedy cokolwiek wykorzysta te 8 wątków FX'a czy i7
  • avatar
    czyli jako tako pójdzie :)
  • avatar
    Hm patrząc na ta grę a DriveClub to jest duża przepaść graficzna, może auta wyglądają podobnie ale otoczenie, efekty pogodowe to inna liga. No cóż sony ma zdolniejszych programistów i kasa też gra tu rolę i oczywiście DriveClub jest robiony pod jedną konsolę.
  • avatar
    Project Cars wygląda przy tym śmiesznie.
    DC
    https://www.youtube.com/watch?v=XoHtkc3FEo4

    Project Cars
    https://www.youtube.com/watch?v=tO4y4iUoKJg

    DriveClub z PS4 bije to na głowę :)
  • avatar
    Założę się, że 4670K da sobie radę
  • avatar
    Procesor: Intel Core i7 3700 3,5 GHz / AMD FX-8350 4,0 GHz
    Serio? :D
    -3
  • avatar
    Ten FX musi być naprawdę dobry skoro jest we wszystkich rekomendowanych wymaganiach i na dodatek kosztuje 500zł WOW.
    -4
  • avatar
    Niby jakim prawem tak wysokie wymagania, skoro jest to lekko podrasowany engine z Shifta 2
    -4
  • avatar
    konsole
    -6
  • avatar
    Powinno mi zadziałać na wysokich. Nie mogę się już tej gry doczekać. W ostatniej chwili odwiodła mnie ona od zakupu GRiD Autosport.
  • avatar
    Małe nie są
  • avatar
    A co z wymaganiami directx, winda 32 czy 64 bity?