• benchmark.pl
  • E3
  • Gameplay Rainbow Six Siege - tak wygląda odrodzenie serii
Gry

Gameplay Rainbow Six Siege - tak wygląda odrodzenie serii

Mocne zakończenie konferencji Ubisoftu.

Rainbow Six Siege

Dzisiejsza konferencja Ubisoftu rozpoczęła się mocnym akcentem – prezentacja Far Cry 4 – i równie emocjonująca niespodzianka cały pokaz zwieńczyła. Na scenę wyszedł dyrektor generalny studia – Yves Guillemot – który zapowiedział nową odsłonę jednej z najbardziej lubianych serii gier w ofercie francuskiego wydawcy. Poznajcie Rainbow Six Siege.

Studio Ubisoft zaprezentowało gameplay, który, choć pochodzi z wersji pre-alpha, to jednak może się podobać. Na ekranie widzimy dwa złożone z prawdziwych graczy zespoły. Jedna pięcioosobowa ekipa przetrzymuje zakładnika, podczas gdy druga – próbuje go za wszelką ceną odbić. 

Gameplay ten pokazuje, że w Rainbow Six Siege najważniejsza będzie współpraca i dobra komunikacja w zespole. Wygląda więc na to, że naprawdę świetne wrażenia z rozgrywki będzie można osiągnąć tylko z dobrą ekipą znajomych. No, przynajmniej w tym trybie.

Od premiery ostatniej odsłony serii Rainbow Six minęło już sześć lat. Dobrze widzieć ją z powrotem. Zresztą co ja tu będę dużo pisał – sami to zobaczcie:

Gra Rainbow Six Siege powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4Xbox One.

Źródło: Polygon

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Cacek93
    5
    Przez tą niecelność, czas reakcji i nielogiczne zachowanie wygląda to żenująco, zapewne jest to celowy zabieg, a scenka wyreżyserowana, aby pokazać wszystkie walory rozgrywki.
    Dla mnie to następca SWAT4.

    Co do taktyki... w kanterze po prostu musi być komunikacja przy grze 5n5, bez współpracy ciężko wygrać grając po stronie TT, a odbijanie bs'ów robi się "na sygnał" po rzuceniu flesza. To jest współpraca :D
    • avatar
      Finear
      3
      to ma być taktyczny shoter?
      • avatar
        Konto usunięte
        2
        i to sie nazywa destrukcja otoczenia a nie jakieś pękające płytki w BF4
        • avatar
          Anavrin990
          1
          Miażdżąco super ultra Abso Qurde Genialnie
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Coś niezłego
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Totalne boty grały:) zniszczenia śmieszne. Ale są. Chociaż w USA domy z kartonu... Ale jest to coś. Jest okazja dobrego TP
              • avatar
                plmnb
                0
                Gdy słucham tego "talk chat" to myślę sobie ... Na ile % oni czytali to z kartki. Tak profesjonalne jak SAO jako anime o MMO.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Przynajmniej nie jest na lipnym Unreal Engine.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    W jednej misji będzie ponoć usypiania dziecka, a w innej przeprowadzanie staruszki z zakupami.
                    • avatar
                      gormar
                      0
                      Ten brak celności wynika z faktu, że pokaz odbywał się na konsoli. Niestety na gamepadzie nigdy nie osiągniesz takiej precyzji jak na myszce. No chyba, że włączysz wspomaganie celowania (aim assist) i kursor sam będzie się nakierowywał na cel a my tylko musimy mniejwięcej wskazać który.