Internet

Facebook przedstawia swoją tarczę antykryzysową

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
1 komentarz Dyskutuj z nami

Facebook rusza na pomoc małym i średnim firmom. Uruchamia własny pakiet rozwiązań, mających pomóc im w utrzymaniu (lub nawet pozyskaniu) klientów w tych trudnych czasach.

Facebookowa tarcza antykryzysowa. Na pomoc przedsiębiorstwom

Jeżeli ze względu na obecną sytuację firmy musiały zmienić godziny, w jakich przyjmują klientów, zmodyfikować katalog usług czy też wprowadzić specjalne reguły sanitarne, będą mogły o tym jasno poinformować użytkowników na Facebooku. Pojawi się specjalna funkcja wyróżniania wpisów związanych z koronawirusem. A to tylko pierwszy punkt na liście rozwiązań zawartych w tarczy antykryzysowej FB. 

Messenger wreszcie z przełączaniem między kontem osobistym i firmowym 

Przedsiębiorcy docenią też pewnie fakt, że (nareszcie!) pojawi się możliwość płynnego przechodzenia między osobistym i biznesowym kontem w Messengerze. Dzięki temu będzie można łatwiej i wygodniej zarządzać korespondencją wewnątrz tego facebookowego komunikatora. 

Messenger Switch

Kolejną nowinką związaną z Messengerem jest wtyczka komunikatora, którą będzie można dodać do firmowej strony internetowej. Pozwoli to klientom na szybkie i bezpośrednie nawiązywanie kontaktu z przedsiębiorstwem, a następnie kontynuowanie rozmowy już wewnątrz aplikacji. 

Lokalne biznesy docenią te nowinki na Facebooku i Instagramie

Aby wspomóc mniejsze, lokalne biznesy, Facebook będzie gromadził wpisy publikowane przez przedsiębiorstwa z okolicy i wyświetlał je w specjalnie przygotowanej na tę okazję sekcji. Informację o niej użytkownicy znajdą w Aktualnościach, a dodatkowo pojawi się możliwość aktywowania powiadomień – wówczas co tydzień do użytkowników trafiać będą wieści od pobliskich firm. 

Facebook COVID

Twórcy na Facebooku będą mogli wyrazić swoje wsparcie dla przedsiębiorstw, korzystając z tagu „Na rzecz”, a na Instagramie – za pomocą naklejki „Wspieraj małe firmy”. Dzięki temu, że relacje z tą nową naklejką będą umieszczane we wspólnym katalogu, użytkownicy będą mogli szybko sprawdzić, jakie inne firmy są wspierane przez obserwowane osoby. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej i poznać inne narzędzia, zajrzyjcie na oficjalną stronę Facebook for Business

Źródło: Facebook

 

Czytaj dalej o Facebooku: 

Komentarze

1
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Facebook to jest jeden wielki kryzys ...dla społeczeństwa