Gry komputerowe

Oto, czego możemy spodziewać się po World of Warships

przeczytasz w 1 min.

Pamiętniki twórców - odcinek 1.

World of Warships okręt

Po ogromnym sukcesie World of Tanks studio Wargaming wzięło sobie za cel stworzenie kolejnych gier wojennych – po czołgach, w ubiegłym roku na rynku pojawiły się samoloty (World of Warplanes), a już niedługo zadebiutować powinna trzecia, tym razem poświęcona okrętom, gra z serii, zatytułowana World of Warships.

Jako że praca nad tytułem wre, studio Wargaming postanowiło opublikować pierwszy materiał z cyklu „pamiętniki twórców”. Widzowie poznają ogólną charakterystykę wodnych starć oraz klasy dostępnych w World of Warships okrętów. Do dyspozycji graczy oddane zostaną lotniskowce, okręty-olbrzymy, ciężkie krążowniki oraz lekkie niszczyciele.

Producent zapewnił także, że jednym z jego priorytetów jest utrzymanie historycznego autentyzmu. Zasiądziemy zatem za sterami wielu autentycznych okrętów walczących na światowych wodach w ubiegłym wieku, których zachowanie będzie upodobnione do tego rzeczywistego. Ważną rolę w World of Warships odegrać ma także taktyka.

Twórcy World of Warships zapowiadają, że w ciągu najbliższych tygodni opublikowanych zostanie kilka materiałów wideo, w których przeprowadzą nas przez najważniejsze kwestie dotyczące nowej gry. Pierwszy odcinek „pamiętników twórców” możecie natomiast zobaczyć już teraz:

Źródło: Wargaming

Komentarze

22
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    4
    Jak to "czy sie da" - da się na pewno.
    Przecież to nic innego jak czołgi na wodzie - tyle że bez kampienia, chociaż tego nie można być pewnym. Ale najbardziej bawi "utrzymanie historycznego realizmu" np. poprzez okręty typu H44 czy A-150 planowane jako tier X
    XD

    Swoją drogą mogą osiągnąć sukces - gier o okrętach jak na lekarstwo, a gry serii Battlestations były całkiem grywalne.


    • avatar
      Konto usunięte
      3
      Uwielbiam pancerniki ale sam nie wiem, czy da się wokół tego zrobić grywalna i dynamiczną grę. No cóż, trzeba być optymistą, być może się uda :)
      • avatar
        Konto usunięte
        1
        I znowu epickie bitwy, rozgrywane na potężnych mapach 1x1km, a wszystko to na niezbugowanym, nextgenowym silniku graficznym, oferując nie dość, że hiper- grywalność, to jeszcze niezrównane efekty wizualne. No i już widzę te wyspotowane 50m od nas krążowniki, magicznie wyłaniające się znikąd. Te nieroby powinny skończyć ćpać i wziąć się do roboty, bo póki co, to każdy ich patch czy kolejny projekt to coraz bardziej śmierdząca kupa.
        • avatar
          plmnb
          1
          Teraz powiem czego możecie się spodziewac. IS na 100% , 1 core support , super SD models, engine który renderuje gorzej niż cs 1.6 . Fizyka z dupy.
          RNG który będzie decydować kto zwycięży...
          • avatar
            RafiXll
            -2
            Dostają po dupie od Geijina i tyle to się spieszą :) po ich gównianych samolotach i czołgach ( War thunder je zmasakrował i wbił klina prosto w ryj War GEJ Minga). I tak Bojowy ge z dynastii ming rzuca się na statki po czym zatonie, gdy w War thunder pojawią się jednostki pływające. Ale tonący brzytwy się chwyta...
            • avatar
              Balrogos
              0
              Ale grafe poprawili w WoW teraz to prawie jak w BF4 :D
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                oby nie było to tak kiepskie jak world of warplane