Konsole do gier

Xbox One dostanie 10% więcej mocy - Microsoft potwierdza

przeczytasz w 1 min.

Okazuje się, że zestaw pozbawiony sensora Kinect będzie nie tylko tańszy, ale też mocniejszy.

Xbox One konsola 10 procent więcej mocy

Trzeba przyznać, iż Xbox One od samego początku zbierał gorsze noty niż PlayStation 4. Główne zarzuty to obecnie fakt, że propozycja Microsoftu jest od konkurenta słabsza, a jednocześnie droższa. Producent postanowił to teraz zmienić.

Pierwszym krokiem była zapowiedź tańszej edycji konsoli Xbox One. Zestaw pozbawiony zostanie wprawdzie sensora Kinect, ale dzięki temu kosztować będzie 399 dolarów. Szybko pojawiły się głosy, iż nie będzie to jedyny plus.

Zaczęto sugerować, iż Xbox One bez Kinecta będzie wydajniejszy i teraz zostało to potwierdzone przez producenta. Twórcy będą mogli cieszyć się GPU o około 10% mocniejszym.

"Tak, dodatkowe zasoby umożliwiają dostęp do około 10% dodatkowej wydajności GPU. Jesteśmy zobowiązani do tego, by zapewnić deweloperom nowe narzędzia i elastyczność, aby ich gry na Xbox One były jeszcze lepsze. Zarezerwowane dotychczas zasoby GPU będą oni mogli wykorzystać w dowolny sposób."

Zwolennicy Xboxa zapewne się z tego ucieszą. Jest bowiem szansa, że gry działać będą tutaj w takiej rozdzielczości jak na PlayStation 4, z czym obecnie często jest spory problem. Ciekawe tylko co powiedzą osoby, które sięgnęły już po standardowy zestaw z Kinectem.

Źródło: eurogamer.net, videogamer

Komentarze

29
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    COD418
    4
    Co im da to 10% mocy skoro i tak dev będzie musiał przygotować grę na ten wolniejszy model. Jak dla mnie to już za pózno na modyfikacje hardware-u.
    • avatar
      sajmonek
      4
      Co to za problem był aby od początku była opcja wyłączenia kinecta? Dla mnie ta informacja to kolejny marketingowy bełkot aby tylko napedzić sprzedaz "nextgenow".
      • avatar
        tomcorek
        2
        A świstak siedzi i zawija w te sreberka.
        • avatar
          jkbrenna
          2
          dziwi mnie to, ze MSFT bedac firma software, na tych samych podzespolach gorsze produkty od Sony potrafila zrobic, czyzby to cos o wspanialym Windowsie mowilo...
          • avatar
            Konto usunięte
            2
            Zara, zara, czy ja dobrze zrozumiałem? Czyli do tej pory, nawet jeśli gra nie korzystała z Kinecta, to on mimo wszystko działał i pożerał 10% zasobów? I dopiero teraz to naprawiają?? To już by się nie chwalili, bo to ino wstyd, tylko cichcem wydali patch i ew. tajne info dla developerów.
            • avatar
              jewgienij
              1
              Pol roku po premierze moc sie skonczyla...
              Troche za pozno wywalili lysego grubasa, ktory wlasnie odkryl, ze nie jest juz wizjonerem IT lecz znawca koszykowki.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Zawsze to coś.
                • avatar
                  gibson123
                  0
                  Już powinni pracować nad nowymi wersjami konsol bo te już nie dają rade a co dopiero za rok lub dwa.
                  Ile czasu projektowali ps4 lub tego x kloca?
                  • avatar
                    Hello
                    0
                    "Ciekawe tylko co powiedzą osoby, które sięgnęły już po standardowy zestaw z Kinectem."

                    Teoretycznie techniczny artykuł na poważnej technicznej stronie a głupoty napisane jak na onecie czy wp.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -8
                      10% z 0 to nadal 0 hue hue