Gry

Bad Company 2 - recenzja i testy wydajności

przeczytasz w 1 min.

Warto zagrać! Gra oferuje znakomity system zniszczeń, pozwalający zdemolować dosłownie całą mapę. Plus mnóstwo pojazdów i broni, oraz cztery rozbudowane klasy postaci. Przeczytaj recenzję i poznaj wyn

Wymagania
wiekowe:
16
Producent: Digital Illusions / EA Dice
Wydawca:Electronic Arts
Dystrybutor PL:Electronic Arts Polska
Gatunek:FPS, akcja
Tryb Gry:single / multiplayer
Cena129,90 zł (PC)
199,90 zł (X360)
199,90 zł (PS3)
Premiera:2 marca 2010
Premiera PL:2 marca 2010
Demo gry:nie

Pierwsza odsłona serii Bad Company ukazała się na świecie 23 czerwca 2008 roku wyłącznie na konsole Xbox 360 i PS3. Gra od razu zebrała rzesze fanów, wciągając ich w świetny tryb multi dla 24 graczy, pozwalający demolować wszystko dookoła. Nie zapomniano także o kompani dla pojedynczego gracza, opowiadającej o grupie dezerterów wojskowych, którzy pragnęli zdobyć więcej gotówki. Seria cechuje się ciętymi odzywkami członków kompani i przeróżnymi dowcipami, które ów żołnierze sobie opowiadają.

Humor w grze jest iście oryginalny - okraszony bluzgami, jak na złą kompanię przystało. A czego się spodziewałeś?

2 marca 2010 roku debiutowała druga odsłona Bad Company produkcji Digital Illusions / EA DICE, a wydana przez Electronic Arts. Tym razem zdecydowano się dać szansę także posiadaczom PC, którzy w końcu otrzymali swoją wersję BC2. Jednak nie ma nic za darmo i niestety autorzy nie popisali się przy optymalizacji i jakości grafiki w niektórych miejscach, ale o tym później. O czym opowiada druga część gry? Na wstępie przedstawiono wydarzenia z 6 czerwca 1944 roku, by potem przenieść nas do współczesności. Z początku oddział walczy na własną rękę, lecz szybko zostaje dołączony do Sił Specjalnych USA.

Akcja gry rozgrywa się w Ameryce Południowej, w gęstej jak smoła dżungli, na pustyni, gdzie jesteśmy łatwym celem dla przeciwnika i mroźnych górzystych Andach. Fabuła gry to nic specjalnego – odzyskujemy tajną broń od Japończyków, by chronić ją przed Rosjanami. Zaletą jednak jest dynamika rozgrywki, podczas której nie ma mowy o dłuższym odpoczynku.

Im dłużej grasz, tym bardziej chcesz grać dłużej!

Jako gracz wcielasz się w jednego z czterech żołnierzy kompani B, Prestona Marlowe’a. Oprócz niego w kompani znajdują się też Sweetwater, maniak elektroniki z bardzo ciętym językiem, Haggard – pasjonat broni, przeciwnik liberałów, pochodzi z Teksasu, oraz Redford, sierżant, który pełni pieczę nad rozbrykanymi członkami oddziału.