Oczywiście , że nie. W społeczeństwie zaczyna tworzyć się świadomość, że jak pójdę i zrobię burdę to dostanę więcej. Kultura osobista zastępowana jest chamstwem , więc jak w takim przypadku sprzedawca ma się na to godzić. Ci ludzie robią swoją pracę (nie wszyscy oczywiście) , ale nie raz spotkałem się z sytuacją, gdzie roszczenie Klienta było bezzasadne, oparte na tezie "Klient ma zawsze rację". Ostatnio szlak mnie trafił , jak Klient przede mną powiedział do sprzedawcy, który zwrócił się do niego uprzejmie o drobne, gdyż nie miał wydać, oświadczeniem " że to sprzedawca jest tu dla niego a nie on dla sprzedawcy" . Myślenie słuszne forma idiotyczna + co do drobnych zgodnie z ustawą, kupujący jest zobowiązany posiadać odliczoną gotówkę . Dopóki sprzedawca nie otworzy kasetki, nie bierze na siebie odpowiedzialności wydania reszty.
Samsung ujawnił datę premiery Galaxy Note 8 - długo czekać nie będziemy
7 komentarzyDyskutuj z nami!Nie spodobał ci się gadżet? To ci go wyłączymy
27 komentarzyDyskutuj z nami!Wizyta na Wenus - dlaczego chcemy tam lecieć?
18 komentarzyDyskutuj z nami!