Jednostki teksturujce akurat średnio. Głównie używany jest specjalnego zastosowania ukłąd UVD czyli do sprzętowego kodowanie/dekodowania i procesory strumieniowe. Więc do samych filmów 160 powinno wystarczyć na wszystko choc moze przy jakichś formatach i bardzo dobrej jakości czy rozdzielczośći mogła by być to nieco za mało. Oczywiście płyyność zależy jeszcze oczywiście od tego jaki masz CPU.
A dupa grałem w Quake 2 na Playstation i było fajnie śmieszny był tryb splitscreen. Bardzo fajnie siegrało wiadomo sterowanie padem zupełnie inaczej ale i tak było sporo frajdy. Do konsoli zresztamozna podłaczyć mysz i klawiaturę tak jak pada do PC.
MWC: Huawei E369: najmniejszy modem USB HSPA+
6 komentarzyDyskutuj z nami!Huawei: 1 gigabitowy Internet DSL jest możliwy
35 komentarzyDyskutuj z nami!TRANSCEND wprowadza microSDHC Class 10
8 komentarzyDyskutuj z nami!Medfield - najnowsza odpowiedź Intela na ARM
5 komentarzyDyskutuj z nami!AMD: Radeony HD 6000 z dolnej półki
28 komentarzyDyskutuj z nami!Płyty dla Sandy Bridge obsłużą Ivy Bridge
37 komentarzyDyskutuj z nami!Quake Arena powróci 15 grudnia
38 komentarzyDyskutuj z nami!Co z cenami pamięci DRAM w 2011 roku
7 komentarzyDyskutuj z nami!Co się stanie z Plusem (GSM)?
31 komentarzyDyskutuj z nami!Darmowa gra bije rekordy na Androidzie
15 komentarzyDyskutuj z nami!